Şimdi bana söyler misin küçük kız neden kafan karışık? Neden kalbin deli gibi atıyor neden küçük saf kız? Kalbinin ritmini neden dizginleyemiyorsun, gözünden neden bir damla yaş düştü. Neden mutlu olaman gerekirken ağlıyorsun neden şuanın tadını çıkarmak yerine geleceği düşünüp gardını alıyorsun? Neden mi küçük kız? Ben sana söyleyeyim. Korkuyorsun. Hemde öyle korkuyorsun ki tekrar bir arada olup ayrılmaktan,tekrar bir belirsizlikle baş başa kalmaktan. Ya canını tekrar yakarsa? Ya seni gerçekten üzerse! Peki bu zamana kadar kendine verdiğin sözler ne olacak saf kız? Sen demedin mi kendine, söz vermedin mi kendine "hayır birdaha o hataya düşmem" diyen sen değil miydin? Peki neden şimdi boyun eğiyorsun? Kalbine neden yenik düşüyorsun? NEDEN! Çünkü benim miniğim; sen hep kalbini dinledin,duygularınla hareket ettin. Sana bir şey diyeyim mi? Akıllanmayacaksın! "Bu sefer farklı ya, bu sefer gerçekten her şey güzel" kendini bunlarla avutma çünkü gerçek o perdenin arkasında. Herkes biliyor ki sen şuan sadece duygularına kapılıyorsun. Dikkat et küçük kız. Kalbini daha çok kıracaklar. AMA SEN GÜÇLÜ OL!
•••
-Napıyonuz lan!
Evet ne mi yapıyorduk Anıl?! Sen gelmesen uyuyup kalacaktım burada.Görkem beni bir şekilde dikkatimin dağılmasını sağlamış ve rahatlatmıştı. Şimdiyse omzuna yatırmış saçımı okşuyordu. Bende kollarımı boynuna sarmış bir elimide saç köklerine daldırmıştım. Citten bu çocuk neyle yıkanıyor? Yumuşacık lan saçları. Bıcı bıcı yaparım dalinle. Öhöm öhöm neyse konuyu uzatmayalım ve biraz önce dediğim şeyi sindirmeye çalışalım. Şimdi asıl mevzu Anıldı. Daha fazla konuşmasına izin vermeden Anılın kolları arasına attım kendimi ve kocaman sarıldım. Ama bilmiyordu ki asıl mutluluğumun sebebini neyse şimdilik minik bir sır.-Anıl çok korktum...
-Gel buraya salak. Sen asansöre binmezdin ki hayrola?
Aha sıçtık. Sıvayalım birde. Düşün ay düşün at salla birşeyler. Hadi bakalım... Ağzımı aralanıştım ki Görkem lafa atladı.
- Ya amk iddalaştık. Bilirsin işte klasik Ay ve inatçılığı. İnat etti binerim 50 liranıda alırım diye... İşte öyle oldu.
-Tamda bozulacağı mı tuttubu s...
-ÇOCUKLAR! Zaten bol ekşınlı bir gün geçirdik, hadi yukarı çıkalımda bir yemek yiyelim bi sakinleşelim. Bu arada Mert nerde sesi çıkmıyor çocuğun?
-Sorma anne ya tutturdu ikinci sınavda full yapıcam diye soru kasıyo bu son günde...
-Tövbe tövbe ya. Hadi Görkem tatlım sende bize gel Celal amcanda yok zaten. Gel hep beraber yiyelim.
-Yok selma teyze ben bir annemin yanına uğrayayım. Pek iyi değildi.
-Ohooo ben hallettim Nilgünü. Bir çorba bir ıhlamur diktim onu ayağa hadi bekliyorum geliyosun bize itiraz yok.
Anne ısrar etme işte yaa. Gelmesin.
Anne ıı şey biz biraz yakınlaştık ve çocuğun yüzüne bakamıyorum deniyosunda Ay!
Off sen bi sus be!
-Tamam Selma teyze giyinip geliyorum.
Fesat düşünceler çık aklımdan çık çık çık!!!!!!
•••
Allahhh. Bir sonraki bölümü yazmaya korkuyorum valla siz tahmin edin!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzay <tamamlandı>
HumorBir anonimcilik hikayesinden doğan bir aşk. Peki bu aşk ne kadar köklü olabilir? Sevdiğinin uğruna ne kadar ileri gidebilirsin,peki ya o aşkından öleceğin kişi bu aşkı gram haketmiyorsa? Eee işler karıştı işte. Peki bizim Ay nasıl kurtulacak bu denk...