Asansörün ışıkları yanıp yanıp sönüyordu,nefesimde onunla birlikte kesilip duruyordu. Nefes almalarım sıklaşmış ve terlemeye başlamıştım. Hafif başım dönüyordu.
Hayır hayır Ay, güçlü ol kızım. Sadece asansör durdu,şimdi tamir olacak ve buradan çıkacaksınız.
"Ay iyi misin?"
Nefes almam zorlaşmaya başlamıştı ki buda gözle görülebilir bi seviyedeydi. Yavaş yavaş kapanan gözlerimle daha fazla dayanamayıp dizlerimin üstüne çöktüm. Ellerim boğazımda heran nefesim kesilecekmiş gibi hissediyordum. Ne Görkemin sorularına cevap verebiliyordum nede nefes alabiliyordum.
"AY!" Beni kucağına çekmiş kafamı dizlerine yatırmış saçlarımı okşuyordu. Normal bir zamanda olsa bu anın tadını çıkarmaya çalışırdım fakat şimdiyse hayatta kalmaya çalışıyordum. Anın tadını çıkaracak vaziyette değildim. Saçlarımı bir hamlede başımın üstünde topuz yaptı ve oraya sabitledi.
"Tamam şimdi daha iyi misin?"
"Gö.. gör... Görkem."
"Tamam tamam zorlama kendini. Alarma bastım bizi kurtaracaklar.Bak şimdi başka şeyler düşünmelisin."
He Görkem zaten kolaydı demi demesi. Gel bakıyım bende karnına bıçak saplıyımda "Iıı şey başka şeyler düşün" diyim demi? Sanki başka neye odaklanabilirim ki?!
Karnıma delici bir şekilde sancı girince anladım ki yukardaki bana sinyal gönderiyordu. Tamam Allah'ım aldım ben alacağam mesajı. Ellerim titremeye başlamıştı. Kontrol edemiyordum.
"Görkem... yapamıyorum"
"Ay hatırlıyo musun? Hani küçükken parkta seni kedi ısırmıştı,sen orada oturup ağlarken bende senin bahsettiğin kediyi bulup özürdilemesi için onu aramaya başlamıştım. Çocukluk aklı işte. Sanki bulsam kediyi özür dileyecek hah-"
"Görkem... yapamıyorum. Nefes alamıyorum."
"Ay yapma nolursun.Güçlü ol,bak dışarıda uğraşıyorlar" dışarıdan matkap sesleri falan geliyordu.
"Halat kopabilir hareket etmeyin gençler!"
"Ay! Görkem! Eğer beni duyuyorsanız korkmayın ve sakın ani harekette bulunmayın annecim!"
"SELMA TEYZE BİZ İYİYİZ!Ama çabuk olun Ay iyi görünmüyor daha fazla dayanamayacak!"
Sesler kulaklarımda yankılanmaya başkamıştı. Göz kapaklarımı tutamıyordum. Son gücümüde toplayıp gözümde biriken yaşla birlikte Görkeme baktım. Oda benden farksızdı ne kadar korktuğunu endişelendiğini belli etmemeye çalışmasa bile belli oluyordu işte.
"Gö..görkem ne... nefes al-"
Beklemediğim anda dudaklarım onun korkudan buz gibi olan dudaklarıyla birleşti ve bana hayat verircesine busesini kondurdu...
—————————-
Dırı dırı dınnn. Uzun bir süredir bölüm atamıyordum. Telefim olacak söz ;)Şimdi bir sorum olacak:
(1) instagram bölümleri tekrar yayınlanmaya başlasın mı?
(2) bölümlerin aralarında görselli paylaşımlar olsun mu?
(3) artık final gelsin mi?
(4) Gece intikam için zamanı kollasın mı?
Belkide herşey bir ters köşe. Belki bu hikayede suçlu olan Ay. Belkide birileri yüzünden suçlu durumunda ve intikam aşınacak ilk aday. Peki bu olay ne ve nereye kadar böyle olacak bu Gecenin gizemli halleri, saklanıp geri dönmesi.
İşte hepsi gelecek bölümde Gecenin ağzından.
Yoksa işler göründüğü gibi değil mi!!
🌼🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzay <tamamlandı>
HumorBir anonimcilik hikayesinden doğan bir aşk. Peki bu aşk ne kadar köklü olabilir? Sevdiğinin uğruna ne kadar ileri gidebilirsin,peki ya o aşkından öleceğin kişi bu aşkı gram haketmiyorsa? Eee işler karıştı işte. Peki bizim Ay nasıl kurtulacak bu denk...