-Görkem!!
-Ay! Bune, bu sen misin? Tövbe bismillah!
-Maske tatlım o maske!
-Bence o bir casper (minik hayalet) maske diye satıyorlar işte
-Ayyy çay niye getirmedin?
- Pardon ama, buyur içeri geç diyeceğine birde çay getireydin diyorsun. On tane elim yok Ay?
-O zaman sen geç otur keyfine bak ben bize çay koyup geleyim. Nasıl içersin?
-Şekersiz lütfen.
-Hay hayy.
Allahım şuan bu kadar mutlu olamam galiba! Alt komşumuz Görkemler!!! Allahım öldümde cennete mi geldim? Yoksa rüyada mıyım, eğer rüyadaysam uyanmıyım hiç noooooluuur? Biraz daha kapıda durup onu seyredersem beni deli zandeteceğini düşünüyorum. Bu yüzden hemen gitmeliyim.
-Aa işte bizim kız da geldi, annecim bak bunlar alt komşumuz; Sevinç hanım ve eşi Burak bey. Kızım Ay.
-Memnun oldum Aycım. Umarım bizimki sana sorun çıkarmıyordur?
-Yok Sevinç teyze, zaten biz Görkemle okuldan tanışıyoruz. Aslımda taşınmanıza çok sevindim. İzninizle ben bize çay koyup gideyim.
-Şekersiz içer Görkem tatlım.
Kafamla onaylayıp çaylarımızı koydum ve dökmemeye çalışarak merdivenlerden 3500 saatte çıktım.
-Görkem! Aç lan kapıyı! Dökülcek!!
-Geldimm. Ver şunu ver.
Çaylarımızı masama koyduktan sonra yüzümdeki nemlendirici maskeyi çıkarttım ve saçımı üstten bir ev topuzu yapıp banyodan ayrıldım. Görkemin karşısına oturdum ve kurabiyelerden birini ağzıma attım.
-Heh şöyle. Yüzün ortaya çıktı.
-Öhö öhö öhöğğğ öhöööğ
-Dur lan ölcen!
Ve sırtıma bir kaç kez vurdu. Lan mal ya pat diye denirmi öyle. Çayımdan bir yudum aldım ve kendime geldim.
-Teşekkürler sağol.
- Valla Selma teyzenin ellerine sağlık döktürmüş. Mmmm.
Ve elini bir kurabiyeye uzattı.
-Dur yeme!!
-Aşk olsun yediklerimi mi sayıyosun? Banane ya bunlar benim tabağımda git kendininkileri ye!
-Lan yeme!
-Ya niye?
-Salak o tarçınlı, senin alerjin var mal! Sonra nefes alamıyıcaksın bide gece gece senle uğraşıcaz
-Baştan desene yaa, ölcektik ha?
-Tövbe de mal?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzay <tamamlandı>
HumorBir anonimcilik hikayesinden doğan bir aşk. Peki bu aşk ne kadar köklü olabilir? Sevdiğinin uğruna ne kadar ileri gidebilirsin,peki ya o aşkından öleceğin kişi bu aşkı gram haketmiyorsa? Eee işler karıştı işte. Peki bizim Ay nasıl kurtulacak bu denk...