20. Bölüm

4.5K 224 32
                                    

-Mert bırak şunu!

-Ya bana ne ben aldım, ben yiyicem!!

-Mert o elindeki çikolatayı bırakman için 3 saniye veriyorum! 1... 2...

-Off al be! Ben gidip yenisini alayım.

İnatçı bir keçi olduğum doğrudur. Helede aybaşım tuttumu eyvahh!! Mertin elinden zorla aldığım bu çikolatayı şimdi bayıla bayıla yiyecektim. Peki umrumda mıydı? Asla. Hem kankalar ne gün için varlardı ki? Benimle bir çikolatasını bile paylaşmayacaksa?

Şimdi sıramda iki büklüm yatıyordum. Gerçekten bu dönemleri zor atlatıyordum, çok sancılı bir süreçten geçiyordum. Şimdiyse polarımın kapişonunu kafama geçirmiş bir şekilde ölü gibi yatıyorum. Bizimkilerde halimden anlamış olacaklar ki bana dokunmuyorlar sessiz bir şekilde birşeylerle oyalanıyorlardı. Zaten artık son haftalar olduğu için öğretmenler bile derse girmeyi planlamıyorlardı. Arada rehber öğretmeni geliyor ve "sınavda stres,panik" konusunda birşeyler zırvalayıp  gidiyordu. Bense bunları umursamadan yatıp uyuyordum. Uyumak kadar güzel ne olabilir ki? Vallaha benden rahatı mezarda şuan. Kafamın altında Güneşin peluş ceketi, üstümde ceket...

     Kim bilir kaç derstir uyuyordum? Ama asıl soru beni hunharca itip kimin uyandırmasıydı?

-Ne var lan?!
Kafamı kaldırmadan uyumaya devam ettim. Nede olsa birkaç defa dürter dürter giderdi. Değil mi?  Tamda tahmin ettiğim gibi. Muhtemelen öğlen yemeği tenefüsüydü ve bizimkilerde beni uyandırıp yemek yiyelim diyeceklerdi. Ama ben şuan yemektense uyuma taraftarıydım ve öylede olmuştu. Taaa ki 3 saattir tuttuğum çişim patlama evresine gelene kadar. En sonunda pes edip tuvaletin yolunu tuttum. Öğle tenefüsü olduğu için kolidorlar boştu. Tuvalet kapısının önüne gelmemle birlikte birkaç kızın konuşmasına şahit oldum. Kesinlikle kulak misafiri olmuştum. Tabikii fbı'lık yapmıyordum!

-Duydun mu? Geceyle Ay'ı Deniz ayırmış, ha birde bunlar meğersem Gece ve Deniz sevgiliyken Gece gidip kızla çıkmış.

-Hadi yaa? Demek ikisini birden yürütüyormuş bak sen! Birde iki iyi arkadaşı birbirine düşman etmiş. Valla Geceden beklemezdim doğrusu.

-E tabii bir kız yetmez ona. ( ve gülüşürler)

-Her neyse, şimdi sen ne yapacaksın?

- Her zamanki gibi, gidip Görkemin etrafında dolaşacağım. Gözü biraz gerçek kız görsün.

-Ay valla sende Su! Ne fenasın Gece bitti sıradaki avın Görkem mi?

-Tamam kabul ediyorum Gece dişli bir erkekti direndi ama Görkemin hiç öyle biri olduğunu sanmıyorum. İki cilve yaparsam bende o ;)

-Ne anlıyosun şöyle erkeklerle çıkmaktan?

-Sen ne anlarsın paçoz! Onlar "kötü çocuk" popülerler. E tabi onun gibilerede ben yakışırım! Tabi önce Denizi yok etmeliyiz, gelir gelmez Görkemle çok bi ilgili.

-Hadi gel gidelim

-Dur bi rujumu süreyim.

     Daha fazla katlanamayıp zaten tepemde olan keçilerimle birlikte daldım kızlar tuvaletine. Kapıyıda hızlıca arkamdan kapatıp önüne geçtim. Bu o kızdı! Daha önceden merdivenlerde kavga ettiğim sarı çiyan!

-Sarı çiyan!

-Bana mı dedin canım!

-Evet sana dedim. Sen ne biçim bi kızsın be! Senle aynı cinsi paylaştığım için iğreniyorum. Ne kadar şeref yoksunu birisin sen böyle, acınacak durumdasın be! İnsan popüler olabilmek için mi sevgili yapma çabasına girer yoksa gerçekten sevdiği için mi?! BANA BAK SARI ÇİYAN! DAHA ÖNCE NASIL YAPTIYSAM ŞİMDİDE AYNISINI, HATTA İKİ KATINI YAPARIM. Ona göre ayağını denk al!

-Almazsam nooolur?

Ağzını yaya yaya konuşunca dahada cinlerim tepeme çıktı ve saçının kökünden kavradığım gibi duvara yapıştırdım.

-Görkemden de benim arkadaşlarımdan da uzak dur! Deniz orospusu hariç!

-Çek be o manikürsüz tırnaklarını saçımdan!

Bu sefer elimin içindeki saçları dahada sıktım ve aşağıya doğru çekmeye başladım

-Devam mı, tamam mı?

Her saniye aleyhine işliyordu ve bende acımadan elimdeki saçı dahada dolandıra dolandıra çekiyordum.

-Ta... ta.... TAMAM!

-Ha şöyle adam ol. Ve siktir git!

Yanındaki kıl kuyruğunuda alıp koşarak tuvaletten çıktılar. E bende artık çiş miş kalır mı? Bende arkalarından  çıktım ve bizimkilerin yanına kantine indim. Ben birkere yenilmiştim. Birkere daha yenilir miyim asla! Bu yüzden önüme hangi kız gelirse gelsin dövmeye hazırdım.

                               (•)

Kantinde en köşedeki masada hep birlikte oturuyorduk. Elimdeki ayranın son kuruşuna kadar tüketmiştim ve pipetiyle en dibindeki taneleri yakalamaya çalışıyordum. Hüpürdete hüpürdete içiyırdumki kafama bir darbe almam bir oldu.

-Oha böyle vurmak ne zevkliymiş lan! Siz bu yüzden mi bana hep vuruyosunuz?

-He Mert hee...

Diyen Güneşe güldüm ve bende Merte bir tane geçirdim.

-Ya ama benim suçum ne!! Siz bana vurduğunuzda ben sizs vuruyor muyum?

-Haklısın aşko pardon

Diyip alnından öpmüştüm.

-Amk bununda iyice devreleri yandı. Gidin şuna çikolata falan alın ayran iyice kafa yaptı bunda?

                           <>

Ekşımlı bölümler
Sjsjsjjsjs.

Peki sizce Ay Görkemi kıskandığından mı böyle yapıyor yoksa kaybetmektenmi korkuyor?

Yada Merti sevdiği gibi sevdiği için mi kıskanıyor?

Arkadaşmı&aşkmı

#seviliyorsunuz🌼

Uzay  &lt;tamamlandı&gt;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin