🎐8🎐

3.9K 388 64
                                    

Jungkook, Seulgi yanından ayrıldıktan sonra çevrede kurt formunda dolanmaya başlamıştı. Neyi kast ediyordu en ufak bir fikri yoktu. O muhteşem bir dişiydi ve onu üzmek istemiyordu hiç.

Derken bir omega kokusu almış ve o tarafa doğru adımlamıştı. Sıkıntıyla çimlerin üzerine yatmış, kuyruğunu bir sağ bir sol yapan Jimin'i görmüştü. Gerilmedim dese yalan olurdu. Omega da onun kokusunu alıyordu ama kafası onunla o kadar doluydu ki onunla uğraşacak hali bile yoktu. Jungkook usulca gitmeyi düşünüyordu ki omega ayaklanmıştı. Jimin insan formuna dönüşüp alfanın yanına gitti ve aniden zavallının kulağını çekti.

"Ablamı rahat bırak pis sapık!"

Ağzı ağır şıradan başka bir şey kokmuyordu tabi.

"Git ya! Doğuda kız mı kalmadı?! Hayır ben anlamıyorum çokda yakışıklısın ablam gibi bir çirkin ördek yavrusunu ne yapacaksın?"

Jungkook anlamadı. Şimdi onu övüyor muydu gömüyor muydu?

"Köpekçik! Tüylerin yumuzak!" Yumuzak...

Jungkook dayanamayıp insan formuna girdi ve Jimin'in kolunu kavradı. Ne dolunayın, nede güzel sarhoş alfanın ona bir faydası vardı. Şimdi ise yanaklarını okşamaya başlamıştı.

"Pekala, bunu beklemiyordum." Derken Jimin aniden tokadı yapıştırıvermişti.

"Bunu hiç beklemiyordum."

"Git sapık!" Emin adımlarla yola koyuldu. Hayır Jungkook söylemeye de çekiniyordu ama...

"Köy öbür tarafta."

"SANA NE!" Jungkook kulağını kaşıdı. Ne pis sesi vardı öyle.

"Ama yanlış yönde-"

"SANA NE DEDİM BE! YEMİN EDİYORUM SANA KENDİ KUYRUĞUNU YEDİRİRİM!"

"Jim-"

"YA HOŞT!"

"Yeter ama bir söz dinle!" Jungkook sertçe onum bileğini kavrayıp doğru yönde çekiştirmeye başladı. Zaten sarhoş beden ayakta zor duruyordu o yüzden karşı koymadı. Son çare çenesi ile onu yıldırmayı deneyecekti.

🌿

Jungkook ciddi anlamda sınırlarının son demini kullanıyordu. Hayır ne olurdu sanki yanlış yöndesin demeseydi? O anlık o yol doğru deseydi ne olurdu sanki? Şimdi daha mı iyi olmuştu?

Jungkook kurt formunda, kulaklarını kısmış, boynunu eğmiş, sırtına ters binmiş bir türlü susmayan Jimin ile sağ salim köye dönmeye çalışıyordu. Bir yandan da kendini bir yerlere atası vardı. Ne zıkkımına içti o kadar şırayı? Hayır çok konuşması sorun değilse bile anlattığı şeyler sorun. Uzak amcasının elinde çıkan siğilden ona ne?

"DUR BE!" Jungkook iç çekerek durdu. Jimin sırtından atladığı gibi herkesin uluyup fingirdeştiği kayalara koşmaya başladı. Jungkook'un kanı kaynamaya başlamıştı. Orada Jimin'i çiğ çiğ yemezlerse başka da bir şey bilmiyordu.

Koşarak önüne geçti.

"Çekil. Gecemi bok ettin zaten." Ancak alfa durmadan önüne geçiyordu.

"Ya gitsene!" Jungkook artık hırlamaya başladığında Jimin'i kurda dönüşmeye zorladı. Bir omega halinde iken belki sözünü dinlerdi. Omega ise şımararak sırt üstü yatmış, ön pençeleri ile alfanın ona doğru eğilmiş burnuna vurmaya çalışıyordu. Alfanın kızdığının farkındaydı bu yüzden şirinlik yaparak yırtmaya çalışıyordu. Ve farkında olmadan Jungkook kuyruğunu sallar olmuştu. Ona sevimli görünmeye çalışan omega ile kalp atışları hızlanıyordu. Ne yanar döner çocuktu öyle...

Omega ayağa kalkıp seke seke boş bir kayaya oturdu ve hiç beklemeden ulumaya başladı. Yalnız alfalardan ikisi onu görünce o tarafa doğru yürüse bile Jungkook koşarak önlerini kesmiş ve bir hırlama yollamıştı. Sonra usulca Jimin'in yanına gitmişti. Uluyan omegayı rahatsız etmek istemiyordu. Cidden dolunay onu daha farklı kılıyordu. Bu yüzden alfa da ona eşlik etmeye karar verdi. Ve beraber ulumaya başladılar. Ancak bir süre sonra omega durmuş ve yanındaki kızıl kurda bakmıştı. Alfa da durunca şimdi birbirlerine bakmaya başlamışlardı. Omega ayağa kalkıp algayı biraz kokladı. Ardından mavi irislerini ona dikip bir süre bekledi. Jungkook ne yaptığını bilmiyordu ama her ne yapıyorsa çok iyi yapıyordu. Gözleri inanılmaz güzeldi ve etkilenmemek elde değildi.

Transtan çıkmasını sağlayan Jimin'in gidişi oldu. Yerinde mıhlanıp kaldı. Ve sadece omeganın karanlık ormanda kayboluşunu izledi.

________
Bunların kurt halini yazmayı çok seviyorum

Jimin'i sarhoş etmek gibi bir planım yoktu ama öbür türlü Jungkook'u yanına yaklaştırmayacağını düşündüm. Karakter buna müsaade etmezdi en azından

Fikirlerinizi merak ettim belirtirseniz sevinirim
Görüşürüz!

Ennemi _JiKook_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin