🎐9🎐

3.9K 368 68
                                    

Jimin çığlık atarak yatakta doğruldu. Üç dakika önce uyanmıştı ve yediği boklar aklına geldikçe delirecek gibi hissediyordu.

"ÖLMEK İSTİYORUUUUUM!" Resmen ulumuştu.

Seulgi panikle küçük kardeşinin odasına daldı.

"Tanrı aşkına bir şey mi oldu? Neden uluyorsun?"

"A-abla... Ben öleceğim."

"Saçmalama be."

"Vallaha ya~ Siz benim kürkümü yolun da salona serin. Noluuur." Kız yatağa oturup kardeşinin çıplak koluna bir çimdik attı. Sonra dağınık siyah saçlarından çekiştirdi.

"Cidden öldürürüm bak seni. Ne oldu Tanrı aşkına?"

Ağzını açıpta müstakbel eniştesi ile dolunayda, üstelik Tilki göletinde uluduğunu söyleyemedi tabi.

"B-ben... Minki!" Genç kız ani sesten dolayı yerinde sıçradı.

"Ne?"

"Onu unuttum! Ahaha... Ondan." Seulgi oflayarak ayağa kalktı. Bir yandan da söyleniyordu. Kapıyı çarpıp gittiğinde balkona çevirdi bakışlarını omega. Yataktan kalkıp gıcırdayan döşemelere basa basa koca bir ağaçtan yapılmış balkonuna çıktı. Alfaların bir kaçı ilerde oyun halinde dövüşüyorlardı ve solda kalan gölette doyasıya eğleniyor gibi duruyorlardı. O an omeganın gözleri dün beraber uluduğu yarı çıplak alfayı buldu. Tanrım... Islak halde seksi görünüyordu. Jimin onu süze süze bitiremediğini fark etti. Daha önce fark etmemişti ama Doğuluların hepsi böyle yanık tenli miydi acaba? Ya da böyle yapılı...

"Bir dakika."

Jimin yaslandığı yerden kıçını hafif hafif salladığını fark ettiği anda bir daha çığlık attı.

"BİR DAKİKA!"

Ya kurt formunda olsaydı? Ona kuyruk sallayacaktı!

"Hayır hayır! A-ah! Olmadı böyle bir şey! Yo!"

Bir daha aynı yere bakınca Jungkook'un da ona baktığını fark etti. Kıpkırmızı yanakları ile ayaklarını paat paat yere vurarak aşağı indi. Kocaman salondan geçip, koltukta gördüğü keçe örtüyü aldı ve dışarı aynı hızda çıktı. Şort ve kolları aşağıda bir askılı ile ıslak alfa grubuna doğru korkusuzca ilerliyordu.

Alfalar onu fark ettikleri anda durmuşlardı. Hepsi hevesle Jimin'e bakıyordu. Cidden hepsi.

"Merhaba Jimin-ah!"

"Dün gece göremedik seni."

"Biliyo- Siz gidip çalışsanıza! Ben sizi böyle mi eğittim?!"

"Çok acımasızsın."

Jimin kısa bir hırlama ile ciddi olduğunu karşısındaki alfalara belli etti. Hepsi başlarını önlerine eğip giderken, Jungkook kalmıştı. Kuzu kuzu giden alfaların ardından hayretle bakıyordu.

"Şahanesin..." Birden kafasına örtü atılmıştı. Yüzünden onu çekip, sinirle ve kırmızı bir yüzle ona bakan omegaya döndü. Ah çok tatlıydı.

"S-sarın şunu gerizekalı! İnsanların gözlerini kanatmaya hakkın yok!"

Kaşlarını kaldırıp kısa bir 'hm' sesi çıkardı ağzından. Ardından örtüyü etrafına sardı. Omega ondan başka her yere bakıyordu.

"Bunu mu vermeye geldin?"

"Hayır! Bir de... Şey- Dün bana katlandığın için... İşte... Teşekkürler."

"Teşekkür ederken sanki diyorsun ki, 'geber'"

Samimiyetsiz bir kahkaha attı omega. Ardından suratsız haline geri büründü.

"Komik şey." Ardından dönüp gitmişti. Islak ve sersemlemiş alfayı orada tek başına bıraktı.

🌿

"Hadi beyler! Ceylanlar hoplaya zıplaya kucağımıza gelmez! Daha hızlı!"

Jungkook son anda antrenman yapanların yanına katılmıştı. Amacı Jimin'e biraz takılmaktı. Ona örtü getirmiş olması çok şirindi.

"Merhaba Jimin-shi!"

Aniden durdu. Ağır çekimde arkasını dönüp alfaya baktı. Jim- Ne?

"Pardon?"

"Örtü için teşekkür etmeye geldim. Üşümüşüm farkında değildim."

Jimin dilini yanağının içine bastırıp tümü ile ona döndü.

"Yardım edebildiysem ne güzel. Ben teşekkür ederim." Sürmeli gözlerini onun üzerinde gezdirip biraz daha yaklaştı. Alfa şekilden şekle giriyordu. Omeganın aurasına çabucak kapılmıştı.

"Hatta. Senden bir teşekkür daha duymayı o kadar çok istiyorum ki, senin için üzerindeki böceğe patlatayım bir tane."

"Ne böceği-"

Elindeki sopayı parmakları arasında bir tur çevirip, alfanın cevizlerine patlatıvermişti.

"Tüh, ıskaladım galiba."

"H-hayır... Tam isabet."

Dizleri üzerine düşen alfa artık sadece omeganın siyah botlarına bakabiliyordu. Ve yavaşça uzaklaştıklarını gördü, ayrıca bazılarının kıkırdadığını da. Canı ne kadar yanarsa yansın... Hayran olunacak bir kurttu.

________
Niyeyse yazana kadar canım çıktı

Evde kalın bebeklerim😘

Ennemi _JiKook_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin