🎐13🎐

3.7K 366 65
                                    

Jungkook gözlerini açtığında kırık tahtaların arasından ışık sızıyordu. Kafasını kaldırıp bir güzel esnedi. Sonra Jimin'in arkasından çıkmış ve geniş toprak alanda gerinmişti. Göz ucuyla Jimin'e baktı. Gözleri açıktı. Ona gidip yüzünü kokladı ve heyecanından omeganın yüzünü yaladı. Jimin havlama ile karışık bir ses çıkarınca Jungkook umursamadan kuyruğunu sallamaya ve onun yüzünü koklamaya devam etti.

"Günaydın!" Diye sevinçle şakıdı kadın. Kapıları ne ara açmıştıda Jungkook duymamıştı. Hala Jimin ile ilgileniyordu.

"Arkadaşın uyanmış. Ne güzel." Jimin neler olduğunu anlamıyordu. Kafası çok karışıktı daha doğrusu tedirgindi. Kimdi bu kadın?

Kalkmaya çalıştığında kurşun yarası onu yerine mıhlamıştı. Jungkook onun huzursuzluğuna kulak kısıp yavaşça ona yaklaştı. Kadın kenardaki etleri alıp siyahlının önüne koydu.

"Yemen lazım. Korkma olur mu?" Kadın, omeganın daha fazla tedirgin olmaması için çıktı ahırdan. Jungkook emin olduktan sonra insan formuna dönüşüp hevesle ona yaklaştı.

"İyi misin ha? Canın çok acıyor mu? Çok acıyorsa eğer iki kere göz kırp." Bunun yerine Jimin kafasını rahat bir pozisyona alıp gözlerini kapatmıştı. Açmamak üzere. Kıçımda bile değilsin deme şekliydi. Şu alfanın eline düştüğüne inanamıyordu cidden.

"İnanılmazsın. Bacağından kurşun çıkardı kadın hala trip derdindesin. Jimin bana bak. Bak dedim."

Alfanın net emri üzerine Jimin gözlerini açma ihtiyacı hissetti. Ne oluyordu ya. Normalde olsa asla onun lafını dinlemezdi.

"İyi misin diye sordum." Jimin gözleri ile onayladığında Jungkook nefes vererek başını onun boynuna yasladı.

"Beni... Korkuttun, kurtçuk. Aklından ne geçiyordu ha? Ne kadar endişelendik haberin var mı? İçimde bir şeyler koptu resmen. Sende hissettin biliyorum, yalan söyleyemezsin."

Başını kaldırıp omegadan onay bekledi ama Jimin hiç oralı değildi. Şuan bunu konuşmak istemiyordu. Jungkook başını sallayıp kapıya yöneldi.

"O kadın iyi biri. Birde küçük kızı var. Kendisi veteriner ve sana çok nazik davrandı. Ondan çekinme. Ben sürüyü bulmaya gidiyorum. İyi olduğumuzu bilmeleri lazım. Akşam döneceğim, tamam mı?"

Omega başını ile onayladığında Jungkook kurt formuna girdi ve çayırlığı aşıp ormana doğru son sürat koştu. Kadın iyi biri olsa da güvenemiyordu ve hemen Jimin'in yanına dönmek istiyordu.

🍃

Sürüdeki herkes alfanın ve omeganın dönüşünü bekliyordu ama henüz ses yoktu. Ormandan hayal meyal bir uluma duyulmuştu ancak bunun Jungkook ya da Jimin olduğu çok tartışılırdı. Lider alfa ise kimseyi ormana salmıyordu. Oğlu için oda endişelense bile sürüsünü riske atamdı. Ancak Jungkook ormanın içinden nefes nefese çıkagelmişti. Başta Taehyung olmak üzere çoğu kişi onun yanına gitti.

Taehyung hemen kuzenine sarıldı. İyi olduğunu gördüğüne çok sevinmişti. Jungkook ondan sonra lider alfaya yöneldi.

"Oğlumu buldun mu?"

"Evet efendim. O gayet iyi. Bir çiftlikte-"

"İnsanların içinde mi?" Alfa anne panikle sorunca Jungkook onu sakinleştirdi.

"Hayır lütfen sakin olun. Vurulmuştu. İlerde bir çiftlik vardı ve bir kadınla kızı yaşıyor. Kız bizi gördü. Annesi veterinermiş. Her yıl av sezonunda yaralı kalan hayvanları iyileştiriyormuş. Jimin'e de çok iyi bakıyor. İkimizi de kurt biliyor. Nolur inanın bana o çok iyi."

Mümkün olduğunca sakin ve panik hale getirmeden anlatmaya çalıştı. Başarmıştı herhalde çünkü anne daha sakin duruyordu.

Lider alfa Jungkook'un omuzuna elini atınca, alfa sinyali almıştı ve şimdi ikisi kulübeye gidiyordu. Yalnız kaldıklarında lider alfa konuştu.

"Biliyorum hiç sırası değil ama öğrenmem gerek Jungkook. Kurdun, Jimin'i kabul etti mi?" Eğer cevabı olumlu olursa iki ayrı bölgeyi büsbütün etkilerdi.

"B-ben-"

"Direk, cevap ver. Ve verdiğin cevabın ardından Jimin'in yanına dön."

"Biz, dolynayda yani, şey... Tilki göletinde beraber uluduk ve o zamandan beri aramız iyi gibi. Bilmiyorum efendim ama onun için çok endişeleniyorum. Gitmeme izin verin."

Alfa panik içinde konuşunca adam eli mahkum onun geçmesine izin verdi ve ardından bağırdı.

"Sakın onsuz buraya döneyim deme!"

Jungkook kurt formuna bürünüp ormana koştururken aklında tek bir şey vardı. Oda zaten Jimin'siz bir daha asla bir şey yapamayacak oluşuydu.

________
Jimin'in bu hasta halleri bizi biraz sıkacak gibi ama birde şöyle bakın, ikili yalnız ;)

Birde bir şey açıklamak istiyorum. Jungkook, Jimin gibi kurduna çok bağlı değil. O yüzden kadına daha sıcak yanaştı ama Jimin öyle değil
Kurduna bağlı ve bu yüzden vahşi bir kurt gibi davranmaya daha müsait tabi bu beraberinde omega tavırlarınıda getirecek çünkü Jimin belli bir süre kurt formunda kalmak zorunda

Umarım okumadan geçmezsiniz

Scorpio adlı bir fic yayınladım ama yeni bölüm bu fic bitene kadar gelmeyecekYinede bir göz atmanızı isterim 😗Kendinize dikkat edinByü~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Scorpio adlı bir fic yayınladım ama yeni bölüm bu fic bitene kadar gelmeyecek
Yinede bir göz atmanızı isterim 😗
Kendinize dikkat edin
Byü~

Ennemi _JiKook_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin