🎐27🎐

3.4K 360 39
                                    

İstek ve önerileriniz genelinde daha uzun yazmam ve daha çabuk yb gelmesi yönünde
Daha hızlı yb yollayacağıma söz veriyorum ama daha uzun yazma kısmında emin değilim
Çünkü her hikaye için bir sınırım var mesela Jacket fici için sınırım 900 kelime, bunda da 500
Umarım anlarsınız çünkü uzatmaya çalışınca ya yoruluyorum ya da konu kaçıyor
Açıklama çok uzun oldu üzgünüm hemen hikayeye geçiyorum
Destek, oy ve yorumlarınız için teşekkür ederim
İyi okumalar~

_______

Jungkook sert adımları ile kulübenin kapısına vardığında iki alfa onu durdurmuştu. Ancak Jungkook onlara kesin bir dille çekilmeleri gerektiğini söylediğinde alfalar onu bırakmıştı. Sonuçta Jimin'in nasıl hissettiğini ve neye ihtiyacı olduğunu bir o bilebilirdi. Lider alfa onlara sadece bekçilik yapmalarını söylemişti, Jimin'in emrinden haberleri yoktu. Olsaydı omeganın gazabından kaçmayı yeğleyip Jungkook ile güreşebilirlerdi.

Ailesi, Jimin'i evde yalnız bırakmayı yeğlediği için, Jungkook elini kolunu sallaya sallaya merdivenleri çıktı. Omegasının kokusu evi kaplamıştı. Yoğun kasımpatı kokusu onu öyle zorluyordu ki, omegası ile edepsiz şeyler yapmak istemesine yol açıyordu.

Onun odasına vardığında kapı aniden açıldı. Jimin masmavi gözleri ve dağılmış ifadesi ile sızlandı.

"Neden burdasın sen ya?!

"Sana gelememek ne kadar zordu haberin var mı?"

"G-git burdan Jungkook!" Alfa onu şöyle bir inceledi. Yorgun duruyordu ve yüzü kıpkırımızıydı. Ama kendine dokunduğunu düşünmüyordu.

"Kendini kasıyor musun? Ne kadar sağlıksız haberin var mı?" Alfa odaya girip kapıyı kapattığında biraz sitemle söylendi.

"Bunları konuşmak istediğim en son kişisin. Lütfen git." Omega aklınız hayaliniz ötesinde utanıyordu. Bı konuda çekindiği tek kişi Jungkook'tu çünkü çok iyi biliyordu ki, bunu sadece Jungkook ile atlatabilirdi. Onu arzuluyor olmak ve edepsiz şeyler düşünmek Jiminlik değildi. Alfası ve kokusu tam burada, burnunun dibinde iken omega asla sağlıklı düşünemiyordu. Şuanda yatağında yaramazlık yapmak istiyordu.

"Jimin, kalmak istiyorum."

"Hayır! Eğer burada kalırsan koca bir hafta boyunca ne bok yiyeceğimizin farkında mısın?!"

"Ben senin alfanım, Jimin." Jungkook gayet normal bir şekilde söylenip Jimin'in yanaklarını avuçladığında omega sertçe iç çekti. Kendisini dizginlemekte çok zorlanıyordu artık.

"Şimdi şöyle olacak. Seninle bir hafta boyunca burada olacağım ve sende benimle ne yapmak istiyorsan onu yapacaksın." Jimin aniden dibindeki dudaklara yapışınca, Jungkook'un onu kucaklayıp karşılık vermesi bir olmuştu. İkisinin öpücük sesleri odayı donatırken Jungkook geri geri yürümüş ve bacaklarının yatağa çarpmasına sebep olmuştu. Ardından oturur hale gelmişlerdi ama Jimin kontrolü kaybetmiş gibiydi. Hiçbir şey onu Jungkook'un dudaklarından uzak tutamayacak gibiydi. Sanki nefes almak için bile vakitleri yoktu.

Jungkook ellerini Jimin'in tişörtünün içine yolladığında yavaşça bel oyuğunu okşadı. Bu Jimin'i daha da çileden çıkarttı ve ufak bir inleme eşliğinde alfasının dudağını ısırdı. Jungkook hem sinirlenmiş hemde deli gibi sevmişti. Jimin'in haşin yönüne hep deli olurdu zaten ama bu yönünü yatakta görmek onu öldürecekmiş gibi geliyordu.

Vakit kaybetmeden tişörtünü çıkartıp oturduğu yerde döndü ve omegasının çıplak göğüs ucuna yöneldi. Kızgınlık dönemi yüzünden göğüsleri biraz şişmişti ve inanılmaz tahrik edici duruyordu. Pembe uca küçük öpücükler koyarken, Jimin sanki daha fazlasını yapıyormuş gibi inliyordu. Şuana kadar geçirdiği hiçbir kızgınlıkta kendine bile dokunmamıştı. Şimdi bunu alfası ile yapıyordu ve tanrım... İnanılmaz bir şeydi.

"J-Jungkook lütfen~" Ukala gülümseme alfanın yüzünde yer edinirken, omegasının şortuna veda etti. Ardından kendi üstünü çıkartırken, Jimin'in aç bakışları onun göğsünü kabartmıştı. Jimin boğazından derin bir inleme kaçırıp ellerini belli kaslarda gezdirdi. O buna devam ederken, Jungkook eğilip dudaklarını tekrar esir almıştı.

Yavaşça omegasının bacak arasına girerek pürüzsüz bacakları okşadı. Jimin, onu hissetmesiyle daha da hırslandı. Tırnaklarını alfasının göğsüne geçirerek daha çok inledi.

"J-Jungkook!" Saniyeler sonra ise omega rahatlamış ve alfa taş gibi olmuştu.

_________
Geç geldi bölüm en içten özürlerimi sunuyorum
Ay bunları böyle yazmak bir tuhaf geldi ya neyse :')

Ennemi _JiKook_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin