🎐4🎐

4.4K 409 56
                                    

Çok minik değişiklikler yaptım.
Yavru kurt bir alfa
Jimin'in göz rengi mavi
Aklınız karışmasın diye düzelttim.
İyi okumalar
______

Şenlikten iki gün sonra dolunay vardı ve sürü büyük av için hazırlık yapıyordu. Jimin, alfaları birbirleri ile çalışmaya zorluyor, agresif omega hepsine söz geçiriyordu. Sürünün avlanmasına yardım etmek isteyen Jungkook'ta av ekibinin çalışma sahasına girmişti. Seulgi, başına bir iş gelmesin diye onunla gelmiş ve etrafı kısaca anlatmıştı ona. Bir yandan da emirler yağdıran Jimin'e bakıyordu ikisi de.

"Kardeşin fazla ciddi."

"Çocukluğumuzdan beri öyle. Bizden geri kalmak istemiyor. Omega olmasına rağmen çok güçlü. Onu takdir ediyorum." Başıyla onayladı Jungkook. Gerçekten de çetin cevizdi.

"Sence ava katılmak istediğimi nasıl söylerim?"

"O benim kardeşim, canavar değil. Sorsan evet ya da hayır diyebilir."

Cidden öyle miydi? O küçük omega onu tek bir lokmada yutabilecek gibi duruyordu çünkü.

"Tamam. Gidiyorum." Kahkaha attı dişi alfa. Müstakbel eşi çok gergindi. "Git ve sor tanrı aşkına."

Bunu dedikten sonra gitmişti ve şimdi Jungkook daha da gergin hissediyordu. Alanda bulunan diğer hiçbir alfayı umursamıyordu. Zaten kavga edecek olsalar Jungkook rahalıkla kazanırdı. Ama gözüne girmek istediği biri varsa oda herkese bağırıp çağıran omegaydı. Gelecekteki eşinin -yakın gelecek- kardeşiydi. Onunla iyi geçinmeyi kafasına takmıştı bir kere. Bu yüzden derin bir nefes alıp emin adımlarla omegaya yürüdü.

Farklı kokuyu alan Jimin hemen arkasını dönüp Doğulu ile yüz yüze geldi. Onun burada ne işi vardı?

"Ava katılmak istiyorum." dedi alfa çok uzatmadan. Omega şaşkınlıkla kaşlarını kaldırıp onları dinleyen alfalara döndü.

"İşinizin başına."

Dördüde gidince Jimin dikkatini tekrar alfaya verdi. "Neden avda olmak istiyorsun?"

"Kendimi göstermek için. Çok iyi avcıyımdır. İyi iz sürerim. Ablana layık olduğumu görmeni istiyorum."

Omega gülmemeye çalıştı. Cidden gittikçe çıtasını indiriyordu. Onunla anlaşmaya kafayı takmış gibi duruyordu.

"Tamam katıl. Ama gözümün önünden ayrılma."

"Tamam. Pişman olmayacaksın." Sevindi alfa. Onu yavaş yavaş kabul ettiğini gösterirdi bu, değil mi?

Kısa süre sonra herkes hazırdı ve ormanda iki takım halinde koşturuyorlardı. Gecenin soğuk karanlığında Jimin müthiş kamufleydi ama diğer kurtlar açık renkli kürkleri ile ancak gölgelere sığınarak hareket edebiliyorlardı. Ulaştıkları açık çayırlık alanda ceylan sürüsü hemen göze çarpmıştı. İkinci grup sürüyü daire içine alarak uzaktan Jimin'in işaretini beklemeye başladı. Jungkook, bu sürünün av tekniğini az çok anladığını düşünüyordu. Lider Jimin'di. Onu sürekli şaşırtıyordu. Bir omeganın av sürüsüne liderlik etmesi görülmemiş bir şeydi.

Ve omeganın işareti ile saldırı başlamıştı. Ceylanlar ne olduğunu anlamamış, sağdan soldan her yerden çıkan kurtlarla başa çıkamamıştı. O kadar organize çalışıyorlardı ki, Jungkook pençesini bile kaldıramadan hepsi boğazlanmıştı. Sürüdeki iki erkek ceylan alt edilse bile, en irileri kaçmıştı. Ve Jimin tüm sürüyü talan etmek istediği için onun peşinden gitmişti. Jungkook'da bunu fırsat bilerek Jimin'in peşinden gitti. Omega o kadar hızlı koşuyordu ki, ona yetişmek içi fazladan çaba sarf ediyordu. Yine hayrete düştü alfa.

Ancak ikili erkek ceylanı büyük bir şelale birikimin orada kaybetti. İkiside nefes nefeseydi ve ne Jungkook ne de Jimin ceylanın kokusunu alabildi. Ufak şelaleye kafasını çevirdi Jungkook. İnsan formuna dönerek omegaya karşı konuştu.

"Burası çok güzelmiş. Neredeyiz?" Omegada insan formuna girerek alfayı aksi bir şekilde cevapladı. Ceylanı kaçırdığı için mutsuzdu.

"Burası tilki göleti. Burda olmamalıyız."

"Neden ki?"

"Buraya çiftler gelir çünkü. Her ay bir dolunay zamanı gelip burada ulurlar. Oldukça romantik bir şey alsında. Tabi yapacak kadar sevecek birini bulursan."

Tekrar kurt formuna dönüp tin tin av grubuna doğru gitti. Şelaleye bir daha bakan Jungkook'da kurda dönüşüp omegayı gerisin geriye takip etti.

Ennemi _JiKook_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin