Вземах си нещата и тръгнах натам. По пътя към входа, който в случая е изход, звъннах на омма, да ѝ кажа, че си написах. След малко си чух името. Обърнах се към посоката, от която идваше гласът и видях Джънгкук.
- Джънгкук, може ли да ми кажеш, какво ще правим утре, за да знам какво по-точно да си облека?
- Ааа, за излизанката с момчетата ли говориш? Ами сложи си нещо спортно, нали все пак ще поиграем баскет?
- Добре, мерси. - усмихнах му се.
Телефонът ми пак извибрира, явно е омма.
- Ще тръгвам, че омма ме чака.
- Арасо. Чао!
- Чао!
Помахахме си за довиждане и се разотидохме. Влязох в колата и седнах.
- Днес бързо приключи. Малко домашни ли ви дадоха? - попита омма.
- Да. Затрудних се на една задача по математика и отидох да намеря учебник. Намерих, но пак не я разбрах. Тогава едно момче, от тези, които "уж" ще са ми учители дойде. Помолих него да ми я обясни и я разбрах. - разказах ѝ.
- Супер! Щом си успяла да я разбереш. А кой е той, ако мога да попитам? - усещам как иска да ми намекне нещо с този въпрос, но не е това.
- Джънгкук.
- Добре, закопчай си колана и тръгваме.
Направих каквото ми каза и тръгнахме. Не пътувахме дълго, защото живеем близо до училище. Омма спря колата и аз слязох, за да я паркира, след което и тя слезе.
- Чип? - попита ме тя.
- Ето го.
Отключихме входнатаврата на блока и отидохме към асансьора. Цъкнах копчето и го зачакахме.
- Омма, нали знаеш, че утре ще излизам?
- Да, скъпа. А къде ще ходите?
- Ще сме в училище. Ще играем баскетбол. - отговорих ѝ набързо.
- Добре. Ако искаш после да те прибера, звънни ми.
- Арасо.
Асансьорът дойде и се качихме. Обичам майка си, но понякога е доста досадна, като задава въпроси от сорта на "С кого ще си?", "Какви са ти?", "Къде ще ходите?", "Какво ще правите?" и то на един дъх... Но пак казвам, обичам си я. Прибрахме се и веднага зададох въпроса:
- Какво ще ядем?
- Има кимчи с ориз.
Като каза това, в главата ми изникнаха моментите с Техьонг. Несъзнателно се усмихнах.
- Арасо. Нека сложим масата и да хапваме.
Набързо я сложихме и хапнахме. Сега другият въпрос е "Какво ще облека утре?". Отворих гардероба и се усмихнах. Ей, най-накрая нещо, което обичам да нося - анцунзи. Започнах да тършувам и най-накрая си харесах:
Ще си взема и бялото горнище, и така. След това реших да се изкъпя. Облякох си пижамата:
Легнах и не спрях да мисля за утрешния ден. Накрая, потънала в мисли, съм отнесла плувката...
DU LIEST GERADE
Avatar: The Legend of Nicole [BG]
Fanfiction- Мамоо, кога ще ме оставиш да бъда самостоятелна? На 17 години съм вече! Пък и какво си ме повлякла тука в тоя Мол? Не виждаш ли, че е нов и магазините все още зареждат стоки? - Първо, навърши 18 години и ще те оставя. Второ, трябва да ти купим нов...