Мястото за тренировки

122 15 6
                                    

Ходех тромаво към мястото, накъдето се бях запътил. В този момент зърнах женска фигура. Никол?


~Връщаме се при Юнги и Никол, по-рано~
Никол

Юнги караше, а аз само зяпах през прозореца. Бяхме извън града. За около половин час пристигнахме.

Уауу, къщата им наистина е голяма! Слязохме, той заключи колата и се запътихме към входа на сградата

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Уауу, къщата им наистина е голяма! Слязохме, той заключи колата и се запътихме към входа на сградата. Отидохме в хола и там ме очакваха господин и госпожа Ким.

- Добре дошла, миличка! - рече госпожа Ким с огромна усмивка на лице.

- Добре заварила! - поклоних се дълбоко.

- Ела насам. - подкани ме Юнги.

Седнахме на масата, която беше претрупана от гозби, ухаещи вкусно и се зачудих... Какво ли правят другите, смисъл Хосок и Тае.

- Е, Никол, днес, като твоят първи ден от обучението, само ще те разведем из първия етаж на къщата и дворовете. А на втория етаж се намират само спални, тоалетни и бани. - подхвана господин Ким.

(Вече ще ги пиша с имената им:
Господин Ким - Ким Юнджин
Госпожа Ким - Ким Сузи
/"Родителите" на Техьонг, Хосок и Юнги/)

- Но първо нека хапнем. И миличка, обръщай се към нас от второ лице, единствено число или по имена, разликата в годините да не ти пречи. - вмъкна Сузи.

- Ндее. - само отвърнах аз

- Ще отида горе, да викна Хосок и Техьонг. - обади се Юнги и стана от масата.

•Юнги•

Качих се горе и първо почуках на вратата на Хоуп. Чух "Момент!" и изчаках малко преди входа на стаята му. След две минути, той отвори.

Avatar: The Legend of Nicole [BG]Where stories live. Discover now