Качих се на втория етаж и без предупреждение нахълтах в стаята му. Гледката беше потресаваща... Той, полугол, както и тя, седнали на стола пред бюрото му и се натискат. Аз се изкашлях нарочно, за да привлека внимание.
- ДЖЪНГ ХОСОК! ИСКАМ ДА МИ ДАДЕШ ОБЯСНЕНИЕ ЗА ВСИЧКО ТОВА! - посочих с ръка нея, него и част от дрехите им, които бяха на пода - КАК МОЖА?! И ЗНАЕШ, ЧЕ НИКОЛ ЩЕ ИДВА, И ПАК СИ ПРАВИШ КАКВОТО СИ ПОИСКАШ! - ядосах се още повече и се хванах за главата - ПЪК И ДА НЕ ГОВОРИМ, ЧЕ ТЯ Е ОЩЕ НА 18 КАКВИ ГИ ВЪРШИТЕ?
Тоя чукундур, вече само седеше, мигаше, гледаше ме тъпо, все едно едвам, едвам смила, за какво става на въпрос, а Бора беше намръщена и видимо искаше да ми зашливи един, но не го правеше.
- Явно няма да ми отговориш. Нашите като се приберат, оправяй се сам! - изнервих се още повече и тръшнах вратата.
Слязох до долу и си вземах три бутилки соджу. Знам, но когато съм яростен, ако не се напия, си го изкарвам на всички около мен. Взех ги и си отидох в стаята.
Оставих ги на бюрото и след това се преоблякох в удобни дрехи.
Грабнах едната бутилка и я отворих. Изпих половината наведнъж. Рязко ми се замая главата, оставих я пак на бюрото. ААААГХ!!! Скубах си косата от яд. От една страна заради Хосок и от друга, заради Бора, а от трета заради мен, защото Ники щеше да ме види в това състояние. При тази мисъл, отпих още три големи глътки от алкохола. БЕСЕН СЪМ! Така, в размисли, не усетих кога съм изпил и втората бутилка. Със сигурност, вече не се намирах в трезво състояние, но продължавах да дивея из стаята си. Виждах размазано, но не чак толкова, че да не знам къде се намирам. По едно време ми се доходи до тоалетната. Отидох до вратата бавно, натиснах бравата внимателно и излязох. Затворих след себе си и вече се намирах в коридора. Ходех тромаво към мястото, накъдето се бях запътил. В този момент зърнах женска фигура. Никол?
YOU ARE READING
Avatar: The Legend of Nicole [BG]
Fanfiction- Мамоо, кога ще ме оставиш да бъда самостоятелна? На 17 години съм вече! Пък и какво си ме повлякла тука в тоя Мол? Не виждаш ли, че е нов и магазините все още зареждат стоки? - Първо, навърши 18 години и ще те оставя. Второ, трябва да ти купим нов...