На терасата с Еънуо

134 14 3
                                    

- Искаш ли? - посочих чинията.

- Не, благодаря. - отговори ми Еънуо

- Ами, тогава... Защо ме гледаш?

- Интересно ми е защо си слагаш ръката пред лицето си, докато ядеш?

- А-ааа, това ли... Просто не обичам да ме гледат, как се храня. - засрамих се малко.

- Арасо . - каза той и си обърна главата настрани. - Хапвай, няма да те гледам.

- А, нее.

Вземах с клечките последното суши и си го натиках цялото в устата. Независимо дали ме гледа, или не, аз пак си сложих ръката. Мисля, че приличах на лакома катерица, чиито бузи бяха пълни с жълъди. Сдъвках и глътнах.

- Нахрани ли се? - попита ме той, докато все още беше с обърната глава.

- Мм. (Да.)

Тогава той се обърна.

- Може ли да те питам нещо?

- Питай. - казах аз.

- Омма ми каза, че наблизо има училище и че ме е записала там. Ако знаеш къде е, ще може ли да ми го покажеш?

- Естествено! Та аз дори и уча там.

- Гамсахабнида. (Благодаря. /това е по-учтивата форма/) - зарадва се момчето срещу мен.

- Между другото и аз имам да те питам нещо. Но моля те, нека си остане между нас.

- Обещавам.

- Помниш ли какви предмети си бил избрал, когато си бил на пет, ако не е тайна, разбира се.

- Да. Те бяха замръзналата капка, почвата, зеленото листо, червеният рубин, препарираното врабче и ситните прашинки, приличащи на пясък, в бурканче. И началото на тази година, аппа ми каза, че съм бил избран, и такива работи. Не вярвам много.

- Значи е истина... - аз само погледнах към него и видях, че е объркан - Тогава дали ще се случи... Не, няма как.

- Чакай, кое да се случи? Кое е истина? - започна на ми задава въпроси.

- Ще ти обясня утре - направих му знак, да се приближи, защото не бяхме само ние на терасата - когато сме сами.

- А-ама, да не би и ти да...

- Да, тихо. Нека не говорим за това, сега.

- Арасо.

- Е, дадоха ли ти униформата? - побързах да сменя темата, за да не ни заподозре някой.

- Оо. (Да.)

- Харесва ли ти? Стои ли ти добре?

- Да, но не мисля, че изглеждам добре в нея. - почеса се нервно зад врата.

- Спокойно, ще свикнеш. Искаш ли да ти разкажа малко повече за училището?

- Да!

- Значи, училището се дели на две крила - източно и западно. В западното е забранен достъпът на момичета, а в източното - на момчета. Има и няколко общи части, като например игрищата. Три баскетбони, четири волейболни, едно за бадминтон и две за тенис на корт. Столът е голям, паркът също. Разхождаме се там, когато имаме почивки, след часовете. Библиотеката е огромна. Има доста места за сядане, лаптопи и компютри. Там, обстановката е приятна и е доста спокойно, и тихо.

- Уоу, звучи нереално.

- Водят го едно от най-големите училища тук. Ти коя година си?

- Предпоследна.

- Наистина ли? Аз също! Дочух, че всяка последна година, момичетата и момчетата учат заедно. (Гайс, споко, измислям си ':) . )

- Така ли?

- Мм. На мен, обаче, ми стана малко хладно, искаш ли да влизаме?

- Оо. Хайде.

Станахме от столовете, аз си вземах чинията и клечките и влязохме вътре. Аз отидох до мивката и измих нещата. Избърсах си ръцете в кърпата и се върнах на дивана. Гледах как всички се забавляват и танцуват. По едно време зазвуча валс. Омма се приближи с танцова стъпка към мен. По изражението ѝ си личеше, че иска да танцуваме. Луда работа. Аз само я изгледах странно, но после се примирих и станах. Все пак ми е майка, какво да я правя... Та, след малко, валсът свърши и почна нов. Видях, че Еънуо се приближава към майка ми. Той я потупа по рамото и попита:

- Може ли, да Ви я взема за този танц?










БЛАГОДАРЯ ВИИ~~~
😆❤💜💜💜💜💜

БЛАГОДАРЯ ВИИ~~~😆❤💜💜💜💜💜

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Avatar: The Legend of Nicole [BG]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang