Запознанството

310 18 4
                                    

Омма и аппа седнаха на двата празни стола и разглеждаха менюто, за да си поръчат нещо.

- Приятно ми е да се запознаем! - казах аз и подадох ръката си, за да се ръкостисна с всеки един, седнал на масата.

- Аз съм Ким Ходжънг, повелител на земята и водач на земното племе. Имам син на име Намджун. Приятно ми е!

След това преминах към следващият човек.

- Ким Чаюл. Повелител на кръвта, водач на кръвоповелителното племе и на мен ми е приятно. Имам син на име Сеокджин.

И така продължих нататък...

- Ким Юнджин, вожд на водноя клан. Дамата, седнала до мен е жена ми, тя е водач на въздушното племе.

- Ким Сузи - жената подаде ръката си към мен и аз я поех, като се ръкостиснахме - имаме деца и трите са момчета, за негов късмет. - погледна съпругът си -  Най-големият е Мин Юнги, след това е Джънг Хосок и Техьонг. Понякога много се карат, но не им обръщай внимание.

Аз кимнах в отговор и отидох напред.

- Казвам се Парк Чунмо, водач на огнения клан и имам син - Джимин.

- Джеон Юнджун съм аз, приятно ми е. Водач съм на "зеления" клан. Имам син може би на Вашата възраст и се казва Джънгкук.

- Моля Ви, говорете ми на "ти". - помолих г-н Джеон.

- Добре, ти също. - отговори ми учтиво.

- Ндее.

- Е, виждам, че сте се запознали вече. Ники, виждаш ли онази кръгла маса, където са насядали седем младежи? - заяви и попита аппа.

Погледнах масата в ъгъла на заведението.

- Да, татко. - върнах поглед към баща си.

- Това са бъдещите ти учители, трябва и с тях да се запознаеш. Между другото седни при тях, тъкмо ще се опознаете малко. - изясни ми, а аз се поклоних и се запътих натам.

Вървях, вървях и се чудих, за какви учители става на въпрос и за какво беше това запознанство. Та стигнах. Сложих си ръцете на облегалката на единия от двата незаети стола и се разприказвах.

- Здравейте, аз съм Джеон Никол. Приятно ми е, а място свободно ли е?

- Не виждаш ли, или ти трябват очила? - каза едно от момчетата.

То изглеждаше по този начин:

То изглеждаше по този начин:

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.
Avatar: The Legend of Nicole [BG]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon