Досега в "Avatar : The legend of Nicole":
- Е, - започнах аз и ѝ отворих вратата - за какво искаше да си поговорим?
~•~•~•~
Тя влезе в стаята ми и седна на леглото. Притесняваше се, виждах го. Аз седнах на стола пред бюрото и се завъртях към нея, защото столът е такъв, въртящ се, с колелца. Сещате се!
- Ами аз... Не знам откъде да започна... - промълви тя.
- Аз знам. - погледна ме - Първо - отпусни се, второ - станах, вземах възглавницата и я опрях до стената - облегни се, за да ти е по-удобно и трето - започни от там, откъдето смяташ за добре.
Тя направи всичко това, а аз си седнах. Разказа ми за спора с майка си, поради който е избягала. Продължи с това, че се е била заселила в гората и е намерила нови приятели, като Балу мечката и Захира лисицата. Като цяло - разказа ми за всичко от - до. Направо се смаях.
- Спомена, че си усъвършенствала силите си, но съм сигурен, че имаш още да учиш, докато станеш аватар. - включих се аз, след дългия ѝ монолог.
- Не знам... Всеки един елемент го свързвам с човек и чувствата си към него. - отбеляза тя.
- Интересно, покажи ми. - подканих я.
- Добре тогава.
Тя затвори очите си и протегна ръката си, разтвори я, и в нея, от нищото се появи пламък, който се разрастваше бързо.
- Никол! - викнах аз, защото огънят ставаше все по-голям и по-голям.
Тогава тя разтвори очите си и той изчезна, като че ли и досега го е нямал.
- Извинявай, ако не ме беше извадил от мислите ми, не знам, докъде щях да я докарам...
- А... За какво или за кого си мислеше? - попитах несигурен.
- Т-това важно ли е? - отвърна ми с въпрос и се почеса зад тила.
- Не, не, съжалявам, просто ми стана любопитно.
Към кого чувствата ѝ са толкова силни? Да не би, да ми е спестила някоя подробност, когато ми разказваше за животът ѝ в гората? И подробността да се окаже някое момче, в което се е влюбила? Абе, Техьонг, я се стегни! Какви са тия работи, за които си мислиш?! Но пък, ако се окаже истина? Наведох глава, хванах се за нея и оттам, ръцете ми минаха надолу по скалпа ми, чак до врата, където се спряха. Въздишах тежко. Ами ако-
- Тае, добре ли си? - Никол ме извади от мислите ми.
Аз надигнах глава и срещнах разтревожения ѝ поглед.
- Да, да, няма ми нищо. - усмихнах се престорено.
- Какво беше това преди малко?
- Нищо... Ъм... Майка ти знае ли, че си се върнала? - побързах да сменя темата.
Май не трябваше да задавам точно този въпрос, или поне не по този начин...
- Като спомена омони... Ще трябва да отида при нея, хах? - пита тя.
- Ще трябва, да. Все пак ти е майка. Знам, че не е моя работа да се бъркам, но майка ти, наистина, е много разтревожена за теб. След като ти изчезна, тя дойде тук, за да пита за теб. Аз ѝ разказах всичко, тя ми заби един шамар, но си го заслужавах, не отричам. Опита се да ми чете конско, но нашите я увериха, че ще си поговорят с мен за това. Отпратихме я и после... - спрях малко и се замислих, дали да ѝ кажа, или не... - Така де, няма значение какво се случи след това, но наистина, жената не изглеждаше в добро състояние. Сигурно и сега не е. По-добре ще е, да се върнеш.
Ники постоя малко. Мига, мига, мига, като че ли изобщо не можеше да повярва на чутото току-що.
- Прав си! - скокна тя изведнъж, че чак ме стресна - Благодаря ти!
Дойде до мен и ме гушна. Без да развалям прегръдката, аз станах от стола.
- Гамсахабнида... - прошепна тихо в ухото ми.
Усетих как се изчервих. Тя затегна прегръдката, а аз зарових глава във врата ѝ. Постояхме малко така и после тя се отдръпна. Целуна ме набързо по бузата, врътна се на пети и изчезна. Докато се осъзная, чух как вратата на стаята ми се затваря.
- Ч-чакай! - рипнах след нея.
•Никол•
След разговора си с Техьонг бях твърдо решена да се върна при омма. Слязох бързо по стъпалата, благодарих на всички за гостоприемството и отидох да се обувам.
- Омма, ще изпратя Никол! - чух как се провикна Тае.
- Арасо! - отвърна тя.
Тъкмо се обух и Техьонг пристигна. Изчаках го, за да се обуе и излязохме.
YOU ARE READING
Avatar: The Legend of Nicole [BG]
Fanfiction- Мамоо, кога ще ме оставиш да бъда самостоятелна? На 17 години съм вече! Пък и какво си ме повлякла тука в тоя Мол? Не виждаш ли, че е нов и магазините все още зареждат стоки? - Първо, навърши 18 години и ще те оставя. Второ, трябва да ти купим нов...