Kötü Hisler

606 28 1
                                    

O bir rüya,ben ise hiç uyanmak istemeyen bir fani.

O bir rüya,ben ise hiç uyanmak istemeyen bir fani

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bölüm 4

Sıkıcı hayatımın ortasına düşmüş beni koskoca arafta bırakmıştı Rüya. Zihnimde rafa kaldırılmış ölü kelebekler kanatlarını çırpıp temizlemişlerdi kanatlarındaki tozları. Anlamışlardı onlar da ortada farklı bir durum olduğunu.

Kelebekler karında olur derler. Benim kelebeklerim hep zihnimde yer edindi. Ne kadar duygusal biri olsam da her şey önce kafamın içinden geçer,kelebeklerim tarafından izin alındıktan sonra kalbime doğru yol alırdı. Şu ana kadar asla pişman olduğum bir şey yaşamamıştım kelebeklerim sayesinde. Bundan sonra da yaşayacağımı düşünmüyordum.

Erken kalktığım için kendime hatırı sayılır güzel bir kahvaltı hazırlamıştım. Ocağın üstündeki çayı da alıp masaya koydum. Şimdi her şey tamamdı.

Sandalyeme oturma fırsatı bulmadan kapı büyük bir gürültü ile çaldı. Hızla kapıya yönelip kapı deliğinden baktım.

Akın kapının önünde duruyordu.

Kapıyı açtım ve sinirle konuşmaya başladım.

"İnşallah kapıyı kıracak kadar sert çalmanın mantıklı bir sebebi vardır."

Beni yok sayıp içeri geçti ve elindeki çantayı vestiyere bıraktı.

"Kanka sabah erken uyanmazsın ya sen , kesin yine uyuyorsundur diye sert çaldım. Hem aklıma gelen fikirler kaybolmadan hemen sana anlatayım dedim."

Holden mutfağa geçti Akın. Gözleri hazır kahvaltı masasına ilişince bakışları bana döndü.

"Ozan ,kardeşim iyisin değil mi ? Umarım bir sorun yoktur. Yoksa hiç bir güç seni sabah erken kahvaltı hazırlamaya ikna edemez."

Sağlam bir kahkaha attım ve masadaki yerime geçmeden önce Akın için bir servis açtım.

"Biz ona 'Rüya Etkisi' diyelim kardeşim."

Akın üstündeki şaşkınlığı atıp masaya oturdu.

"Anlaşılan yine olmuş bir şeyler."dedi tabağına bir şeyler doldururken.

Çayımdan bir yudum alıp Akın'a döndüm.

"Dediğin her şeyi yaptım. Tüm gün Ayça ile beraberdik. Akşam uyudum ve bir kaç saat sonra rüyamda onu gördüm. O saatten beri de uyuyamadım."dedim.

Rüya (Kitap Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin