Yeniden Uyanış

319 27 23
                                    

Hüzün beni terketti sanıyordum.
Meğer çizdiği bir portrenin baş kahramanıymışım...

 Meğer çizdiği bir portrenin baş kahramanıymışım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bölüm 17

'Selam.'
'Ben Rüya :)'

Rüya mı?

Biri benimle dalga geçmiyordu değil mi?
Hızla profil fotoğrafına tıkladım.
Profil fotoğrafında parti gecesinde çekildiği bir fotoğraf vardı.

Ardından bir bildirim daha geldi. 

Bildirim sınıf grubundan gelmişti.
Yaklaşık beş dakikadır mesajına bakmış ama cevap vermemiştim.
Gerçekten bu heyecan olayını tamamen hayatımdan atmam gerekiyordu.
Hatta bakın attım bile. Artık heyecanlı değilim. En azından salaklaşacak kadar.

'Selam. Ben Ozan.'

Vay be ciddi olamazsın. Zaten Rüya adını bilmeyen bir telefon sapığıydı değil mi.

Bir bildirim daha geldi.

'Tanıştığıma memnun oldum o zaman :D'

'Gece gece uyku tutmadı. Biraz sohbet iyi olur diye düşündüm. Sorun olmaz değil mi?'

Arkadaşlar Rüya şu an bana mı yürüyordu?
Ah,tabi ki hayır. Şu an sadece seviyeli bir arkadaşlığımız vardı. Olayları hep başka yöne çarpıtmaktan vazgeçmeliyim.

'Tabi ki sorun olmaz. Benim de pek uykum yok zaten. Dizi izleyerek avutuyordum kendimi :)'

Mesajı gönderdiğim anda gördüldü oldu. Ufak bir gülümseme yayıldı dudaklarıma.
Bir süre Rüya'nın yazmasını bekledim fakat yazmadı.
Yanlış bir şey mi söyledim acaba?
Ben hala onun yazmasını beklerken ekranda
'Rüya kişisinden görüntülü arama.'yazısı belirdi.

Heyecandan elimdeki telefon düştü ve telefon kapandı.

Şaka mıydı bu?

Hızla yerden telefonu aldım ve açtım. Neyse ki hızlı açılan bir telefondu da çok beklemek zorunda kalmadım. Ardından aynadan saçlarımı düzeltip tekrar yataktaki pozisyonuma geri döndüm ve Rüya'yı aradım.

Telefon çalmaya devam ederken içim içime sığmıyordu. Üçüncü çalışta telefon açıldı ve Rüya'nın yüzü ekranda belirdi.

Tanrım gerçekten çok güzeldi.

Hayatımda bu kadar güzel olan bir ya da iki şey görmüş olmalıyım.

O da benim gibi yatak başlığına yaslanmıştı. Tepeden topladığı dağınık topuzu ile oldukça doğal görünüyordu.
Onu daha önce parti havasında görmüştüm. Gündelik hayattaki halini de görmüştüm. Ama ev hali bir başka güzeldi.
Evet Rüya güzeldi.

"Bir an kapanınca konuşmaktan vazgeçtiğini sandım."

Söylediği şeye gülerek karşılık verdim.

Rüya (Kitap Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin