Karmakarışık İşler

528 28 10
                                    


Yine de arıyorsam seni,hükümsüzlüğün hakimiyim...

Yine de arıyorsam seni,hükümsüzlüğün hakimiyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm 7

Durdu zaman..
İnsanlar yürümeyi,rüzgar esmeyi bıraktı.
Zihnimde uçuşan kelebeklerin kanatları buz tuttu. Kalbim işlevini bıraktı. Nefes alamadım.

Size yemin ederim gözlerimi bile kırpmadan sadece bakıyordum. Anın gerçek mi yoksa hayal mi olduğunu bile ayırt edemiyordum.

Bu ; gökkuşağının siyah olması, kelebeklerin yıllarca yaşaması,ayakları olmayan bir insanın koşması kadar imkansızdı.

Gözlerimi kırpmaya korkuyordum. Ya kırparsam ve yeniden açarsam o kısacık süre zarfında Rüya önümden yok olursa ?

"Özür dilerim. Gerçekten çok özür dilerim."

Bu ses.. Yok artık dedim kendime. Yok artık bu kadarı da olamazdı. Ben gerçekten şu an çok derin bir uykudaydım.

"Pardon iyi misiniz?"
Kolumda bir sıcaklık hissedince bakışlarım o yöne kaydı.

BANA DOKUNUYORDU!

Ve ben bunu hissediyordum. Daha önce rüyalarımda hissettiğim gibi değil. Gerçekten bana dokunuyordu.

"S-sen ger.."

Konuşmayı başaramayacağımı biliyordum.

O biçimli güzel kaşları çatıldı. Belli ki beni anlamaya çalışıyordu.
Onu daha önce gülümserken çok defa görmüştüm. Bir defa dehşet içinde de görmüştüm. Ama bu yüz ifadesini..

Aklımın en derin köşesine kazıdım bu görüntüyü.

Daha fazla burda kalırsam kafayı yiyecektim. Ya da şaşkınlıktan ve tarifsiz sevinçten yığılıp kalacaktım.

Ayaklarımda güç bulduğum an koştum. Sadece koştum. Çünkü uzaklaşmam gerekiyordu.

Ya bu bir rüyaysa?
Ya gerçekten kafayı yiyorsam?

Koşmayı bıraktım. Arkamı dönmekten deli gibi korkuyordum. Çünkü orda karşılaşacağım şey beni yıkardı. Eğer gerçekten orda değilse yıkılırdım.

Yavaşça arkamı döndüm. Ama gözlerimi açmaya cesaret edemiyordum.

Aralandı gözlerim usul usul.

Tekrar kesildi nefesim. Oradaydı. Şaşkınlıkla durup bana bakıyordu.

Evet eminim. Bu bir rüya değildi.
Bir yanım koşup ona sarılmak isterken diğer yanım burdan uzaklaşıp bu gerçeği sindirmek istiyordu.

Rüya (Kitap Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin