Beni sen döndür bu hayata...
Bölüm 18
Rüya'dan..
"Hala hangi yüzle çıkabiliyorsun karşıma?"
Erkan saatine bir göz atıp bıkkın bakışlarını bana çevirdi.
"Şu çocukça tavırlarından vazgeçmeni bekliyorum ama çok sıkıldım. Tamam oynadın oyununu eğlendin. Yeter bu kadar."
Kaşlarım öfke ile çatıldı. Tırnaklarımı sertçe avuç içlerime geçirdim.
"Oyun mu? Gerçekten bunların bir oyun olduğunu mu düşünüyorsun?"
Cevap vermeden bana baktı.
"Defol git evimin önünden Erkan. Ve hayatımın sonuna kadar da sakın karşıma çıkma!"
Bana yaklaşıp kolumdan sertçe tuttu.
"Bana bak. Seninle işin başında bir anlaşma yapmıştık. Sen benim yanımda kalacaktın,ben babanı bulmana yardım edecektim. Şimdi yeni ergenlikten çıkmış bir çocuk için babandan mı vazgeçiyorsun?"
Her defasında babamı kullanıp beni yaralamaya çalışıyordu. Açıkçası başarıyordu da. Ama bu hayatımın sonuna kadar onunla esir bir hayat yaşayacağımı ifade etmiyordu.
Kolumu sertçe elinden kurtardım.
"Defol!"
Yüzünde bir şaşkınlık ifadesi oluştu ,ardından hemen geçti.
"Eğer bir daha o çocukla seni bir arada görecek olursam,yakında bisiklet sürecek bacakları kalmaz."
Gözlerim şaşkınlıkla aralandı.
"Sen ne dediğini sanıyorsun?"Omuz silkti.
"Sana iki gün daha veriyorum. Kararını değiştirirsen bu çocukça davranışını göz ardı edeceğim. Ama kararın hala aynı ise olacaklardan ben sorumlu olmam."Erkan konuşmama fırsat vermeden arabasına bindi ve hızla uzaklaştı.
Ben hala şaşkınlıkla ne yapacağımı bilemez halde orda dikiliyordum.
Erkan'a asla geri dönemezdim.
Ama Ozan'a da asla zarar gelmesine izin vermezdim.
Allah'ım ne yapacağım şimdi ben?Ozan'dan...
Rüya ile çektiğimiz resimlere bakarken odamın kapısı çaldı.
"Gir."
Kapı usulca aralandı ve Ayça içeriye girdi.Telefonumu kapattım ve yattığım yerden doğruldum.
Ayça dudaklarını büzerek yanıma geldi.
Ona kollarımı açtım. O da hemen gelip bana sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya (Kitap Oldu)
Teen Fiction"SAÇMALIK."diye bağırdı Akın. Söylememeliydim işte. Henüz tam iyileşmemişken ona bunu söylememeliydim. "Rüyanda gördüğün bir kıza aşık olmak mı ? Bu delilik Ozan farkında mısın?" Akın'ın odasından çıkıp hızla odama gittim. Resimi kaptığım gibi Akın...