08 : [ Club ]

622 78 33
                                    

"tak boleh jadi ni,aku kena tenangkan fikiran aku" kata Lisa lalu membuat keputusan untuk keluar dari pejabat nya.

"eh eh puan,puan nak pergi mana?" tanya Yuju.

"jangan sebok,awak hanya buat kerja awak je,mungkin saya tak masuk pejabat lepasni,so dah habis kerja kunci pintu" kata Lisa.

"nae" kata Yuju.

Lisa terus keluar dari tempat kerjanya dan menuju ke parking. Lisa menaiki kereta Lamborghini merah miliknya dan meninggalkan perkarangan tempat kerjanya.

"haih,kenapa puan Lisa jadi macam tu lepas jumpa namja tadi,harap ii takde apa ii yang berlaku" kata Yuju.

Kereta yang dipandu oleh Lisa meluncur laju di jalan raya,nasib saja tak terlibat dengan kemalangan. Selepas beberapa minit memandu, akhirnya Lisa sampai ke satu tempat yang sedikit sebanyak boleh menenangkan fikirannya.

Di manakah tempat itu?

Jawapannyaaa...

I NEED U CLUB.

P/s : Sya tahu nama nya macam tak sesuai tapi abaikan 😆😆😆.

Lisa masuk ke dalam club itu dan semestinya menjadi tumpuan ramai namja,mana taknya Lisa itu cantik macam bidadari syurga.

"hye cik nak apa?" tanya seorang pelayan.

"err bagi saya wine" kata Lisa.

"nae" kata pelayan.

"nah ini wine yang cik nak" kata pelayan.

"gomawo" kata Lisa lalu terus meneguk wine itu,habis sebotol Lisa habiskan,kepalanya juga terasa berpinar-pinar,tunggu masa mahu meletup saja. Lisa juga telah mabuk waktu itu.

"hye cik adik manis" kata seorang namja dan cuba untuk meraba Lisa.

"ish,tak payah sentuh la!" jerit Lisa.

Jeritan Lisa itu telah menarik perhatian semua orang yang berada di dalam club itu termasuklah 2 orang tetamu VVIP..ha cer teka siapa?

Tetamu VVIP itu ialah.....










Jeon Jungkook dan Byun Baekhyun!

Tetapi mereka tidak duduk di meja yang sama,mereka duduk di meja yang berasingan kerana......

Terdapat satu perkara yang berlaku diantara mereka.

Dan perkara itu akan diceritakan di next chap...

"huh tu bukan Lisa ke" kata Jungkook di dalam hati.

"Lisa?apa dia buat dekat sini,peluang terbaik ni..Boleh aku puaskan diri aku" kata Baekhyun di dalam hati.

Anda sungguh jahat Baekhyun🔪🔪🔪

"aku kena selamatkan Lisa" kata Jungkook.

Jungkook berdiri dan pada waktu yang sama juga Baekhyun berdiri. Jungkook mengabaikan Baekhyun dan terus pergi ke arah Lisa.

"ish lepasla" kata Lisa.

"alololo jual mahal nampak,jangan risau nanti kau yang akan rasa nikmat" kata namja itu,namja itu juga tidak sedar apa ii kerana dia sedang mabuk.

"jangan sentuh dia" kata Jungkook.

"hek eleh kau sape?,ada hati nak halang aku" kata namja itu.

"aku JEON JUNGKOOK" kata Jungkook.

Namja yang mendengar nama Jungkook itu terus kecut perut dan melarikan diri.

"doyoung kejar dia,jangan biarkan dia terlepas,lepas tu ajar dia cukup ii depan orang ramai!" kata Jungkook.

"nae" kata Doyoung.

Maka bermulalah aksi berlari-lari didalam club dan akhirnya lelaki itu ditangkap oleh konco-konco Jungkook.

"pukul dia cukup ii,dan aku nak beri peringatan,jangan sesiapa pun sentuh yeoja ni!kalau tak korang akan terima nasib yang sama dengan namja ni!" kata Jungkook.

"tch takguna kau Jungkook,takpe kau menang kalini,lain kali aku akan pastikan yang kau kalah" kata Baekhyun didalam hati.

Orang ramai yang berada didalam club itu hanya diam memerhatikan namja yang dibelasah oleh konco ii Jungkook dan dalam masa yang sama mereka juga terkejut kerana leader kepada kumpulan mafia yang berpengaruh telah menolong gadis yang tidak diketahui latar belakang.

🦋to be continued🦋

Macam mana dengan chap kalini? Adakah ini permulaan bagi Jeon Jungkook leader kepada kumpulan mafia berpengaruh dengan Lalisa Manoban iaitu ceo kepada leo shops?kalau nak tahu kena la tunggu chap yang seterusnya,don't worry sya baik hati orangnya. Sya akan update lagi satu chap utk harini..Maybe petang ni..Erm entah la korang tunggu jela.

🦋please vote this chapter🦋
🦋thanks for reads and votes this chapter🦋

Ma Lumière [DISCONTINUED]Where stories live. Discover now