"morning" kata Lisa kepada semua member blackpink.
"morning too" kata Jisoo.
"kau nak pergi mana lepas ni?" kata Rose.
"entahla harini kan hujung minggu" kata Lisa.
"jom pergi jogging nak tak?" kata Jennie.
"hm nae" kata Jis,Lis,Rose.
Di taman
Semasa Lisa berjalan di taman itu,dia terlanggar dengan seseorang.
"omo mianhei ii,saya tak sengaja" kata Lisa.
"oh takpe" kata xxxx.
"apesal aku macam pernah nampak dia eh,mata dia tu mengingatkan aku kepada seseorang" kata Lisa didalam hati.
"huh agak ii dia cam muka aku tak,aku pakai mask ni,kalau dia cam juga aku pun tak tahu la" kata xxxx di dalam hati.
"jap kenapa muka awak macam familiar sangat ni?" kata Lisa.
"ha sudah,aku nak jawab ape" kata xxxx didalam hati.
"awak Bambam kan?!" kata Lisa.
"hehe" kata Bambam sambil menanggalkan sedikit masknya.
"yah Bambam kenapa kau tak bagitahu aku yang kau datang korea?aku ingatkan kau masih dekat thailand" kata Lisa.
"hehe manager aku suruh aku balik sini,katanya kena tinggal dekat korea,sebab dekat thailand ada COVID-19,kalau tidak aku pun taknak balik sini lagi" kata Bambam.
"tapi dekat korea pun ada COVID-19" kata Lisa.
"entahla dekat manager aku tu" kata Bambam.
*mesti korang semua nak tahu siapa Bambam kan?Bambam sebenarnya seorang pelakon dan penyanyi yang terkenal,dia adalah ahli boygroup yang bernama Got7,dia berasal dari Thailand,dia juga sahabat kepada Lalisa*
"kau busy ke sekarang?" soal Lisa.
"tak sangat,kenapa?" soal Bambam.
"jom ah kita melepak dekat cafe,aku nak kenalkan kau dengan unnie ii aku" kata Lisa.
"hm yela" kata Bambam.
Lisa dan Bambam pun berjalan pergi ke 7 PRINCE'S CAFE.
"hi unnie" kata Lisa.
"hi Lisa,mana aiskrim?Lisa kata nak beli aiskrim tadi" kata Jennie.
"omo Lisa lupa nak beli" kata Lisa.
"takpe lah" kata Rose.
"siapa ni Lisa?siap pakai mask lagi" kata Jisoo.
"oh ni lah sahabat yang Lisa pernah cerita dekat unnie dulu,yang sama negara dengan Lisa tu" kata Lisa.
"omo Bambam ke?" kata Jennie.
"yea" kata Bambam.
"whattt tak sangka dapat jumpa penyanyi terkenal dekat sini,bestnye" kata Rose.
"gedik tu sila simpan untuk keturunan kau ye Rose" kata Lisa.
Rose terus diam,mungkin terasa dengan ayat Lisa.
Jisoo,Jennie,Lisa dan Bambam terus ketawa apabila melihat Rose yang tadinya bergedik suka bila dapat jumpa Bambam terus diam.
"dah la Rose,Lisa gurau je tu" kata Jisoo.
"haih,ye la unnie" kata Rose.
"nak oder apa?jangan risau saya belanja" kata Bambam.
"omo awak nak belanjakan makanan untuk kitorang ke,thank u!" kata Jisoo.
"nae!" kata Bambam.
Lisa pun menyiku lengan Bambam dan membisikkan sesuatu ditelinga Bambam.
"amboi dengan unnie ii aku boleh pula kau nak belanja diorang eih,dulu aku minta kau belanja kau tak belanja aku pun" kata Lisa dengan berbisik.
"hehe" kata Bambam.
"yah Lisa,oder la makanan tu,dah orang nak belanja" kata Jennie.
"hmm nae unnie" kata Lisa.
Selepas itu mereka berbual sesama mereka.
"boss dia sekarang tengah berada di 7 PRINCE'S CAFE bersama sorang lelaki dan 3 orang unnienya" kata xxxx.
"ok,teruskan perhatian kau dan laporkan pada aku" kata xxxx.
"nae" kata xxxx.
🦋to be continued🦋
Hye guys,sya minta maaf dah lama tak update ff ni,sya takda idea😢😢,maaf kalau chap kalini tak best,srsly otk sya macam taktahu nak tulis apa,by the way,agak ii siapa eih yang tengah perhatikan Lisa. Sya taknak bagitahu,tunggu di next chap.
🦋please vote this chapter🦋
🦋thanks for reads and votes this chapter🦋
YOU ARE READING
Ma Lumière [DISCONTINUED]
Fanfiction+ dia diibaratkan seperti cahaya, cahaya yang menyinari kehidupan Jeon Jungkook. [DISCONTINUED] Jeon Jungkook X Lalisa ©ECHAGGUK2020