01 : [ Jeon Jungkook ]

1K 90 9
                                    

Bilik seksaan bawah tanah rumah jungkook.

"ampun tuan,maafkan saya tuan..Saya janji lepas ni saya akan ikut apa yang tuan cakap" kata salah seorang anak buah Jungkook.

"tch,tak sedar diri..Kau ingat kau akan lepas kalini?pandai buat pandai tanggung" kata Jungkook.

"habistu apa yang kau nak buat dengan pembelot kumpulan kita ni?" kata Yoongi.

"ok senang je,lepas aku dapat tahu dia berpakat dengan kumpulan mafia mana untuk tewaskan aku,aku akan seksa dia cukup ii..Dan ini akan jadi pengajaran kepada sesiapa yang belot kumpulan kita" kata Jungkook kepada Suga.

"so now bagitahu aku kau berpakat dengan siapa untuk tewaskan kumpulan aku" kata Jungkook kepada pembelot itu.

Pembelot itu hanya berdiam diri sambil menundukkan kepalanya kerana takut untuk melihat wajah bengis Jungkook.

"oh taknak bagitahu..Takpe..Kau tak kenal lagi aku sape,Doyoung sini kau" kata Jungkook.

"nae tuan" kata Doyoung.

"sekarang aku nak kau dan anak buah kau tangkap isteri dan anak dia..Kalau dia masih berdegil lagi..Jangan salahkan aku kalau isteri dan anak dia kena seksa depan mata dia sendiri" kata Jungkook.

"jangan tuan Jungkook, jangan apakan isteri dan anak saya" kata pembelot itu.

"tapi kau tak beritahu aku kau berpakat dengan siapa so terpaksalah isteri dan anak kau terseksa" kata Jungkook.

"saya akan beritahu tuan Jungkook, Baekhyun yang suruh saya untuk dapatkan maklumat senjata kumpulan ni" kata pembelot itu.

Dengar sahaja nama Baekhyun disebut,Jungkook segara menghentak tangannya ke cermin yang ada di dalam bilik itu sehingga pecah dan perkara itu menyebabkan darah banyak mengalir keluar dari tangan Jungkook.

"Jungkook sabar Jungkook..Tangan kau berdarah tu" kata jin.

"aku takboleh sabar hyung..Aku anti bila dengar nama dia" kata Jungkook.

"kau pembelot sejak bila kau berpakat dengan Baekhyun" kata Jungkook.

"d-dah se-setahun tuan" kata pembelot itu dengan tergagap-gagap kerana takut dengan Jungkook yang sedang marah pada waktu itu.

"ouh dah setahun, hebat eih kau, selama setahun aku ingatkan kau ni setia, rupanya kau ni pembelot!!!!!!" kata Jungkook sambil marah.

"maafkan saya tuan Jungkook" kata pembelot itu.

"apa yang buat kau berkomplot dengan Baekhyun?" kata Jungkook.

"dia bayar saya lebih dari tuan Jungkook bayar saya" kata pembelot.

"tch,disebabkan duit je, kau sanggup berkomplot untuk tewaskan kumpulan aku, kau tamak" kata Jungkook.

"bukan sebab itu tuan, Baekhyun juga ugut saya..Kalau saya tak berkomplot dengan dia,dia akan cederakan isteri dan anak saya" kata pembelot.

"ouh,cederakan isteri dan anak kau, habistu kau ingat aku ni apa?patung..Takkan kau tak kenal dengan perangai aku..Siapa cari pasal dengan aku..Dia akan terima akibat..Kau dah cari pasal dengan aku jadi kau pun akan kena akibat" kata Jungkook.

"maafkan saya tuan,saya janji tak buat lagi tuan, jangan cederakan isteri dan anak saya" kata pembelot.

"baikla aku takkan cederakan isteri dan anak kau,tapi aku akan seksa kau sampai kau hembuskan nafas terakhir,jangan risau isteri dan anak ii kau aku akan berikan diorang duit" kata Jungkook.

"so now korang seksa lah pembelot ni macam mana korang seksa pembelot ii yang lepas, prinsip kumpulan aku senang je,jangan belot, kalau belot kau akan terima seksaan dan hembuskan nafas terakhir, seksa pembelot tu macam hukuman untuk pembelot ye" kata Jungkook.

"nae baik tuan" kata Doyoung.

"Jin hyung,Suga jom keluar dari bilik ni..Aku takut kalau Jin hyung tak tahan nak tengok seksaan yang mengerikan tu" kata Jungkook.

"nae,jom keluar aku memang tak tahan nak tengok seksaan tu" kata Jin.

🦋to be continued🦋

Hye readers,macam mana dengan chapter ni, tak kejam sangat kan?so takpe..Tunggukan chapter yang akan datang..Maybe nanti author akan buat kejam ii,so waiting it🙌✨.

🦋please vote this chapter🦋
🦋thanks for reads and votes this chapter🦋

Ma Lumière [DISCONTINUED]Where stories live. Discover now