---×××---
Taehyung meletakkan necktie hitam nya di atas meja yang bersebelahan dengan katil. Tubuh di rebahkan di atas permukaan sofa.
Entah tiba-tiba rasa penat pula dia hari ni. Sedangkan dia cuma temankan Minyoung pergi shopping saja.
Oh ya. Cakap pasal Minyoung, bunyi air yang datang dari bilik mandi membuatkan Taehyung yakin bahawa gadis itu masih lagi mandi.
"Kang Seokjin.. Kang Seokjin." Nama itu bermain dalam benak fikiran nya. Baru sehari dia masuk balik unit mafia, dah ada masalah yang masuk.
The fact is true. Life is sucks !
"Baby? You dah balik ke?" Soal Minyoung yang baru sahaja selesai membersihkan diri nya. Gadis itu tidak mengenakan sebarang pakaian pada tubuh nya, hanya tuala mandi sahaja yang di lilitkan sekitar dada hingga peha nya.
Taehyung menoleh ke sisi.
"Yep. Baru je balik. Arghhh penatnya." Adu Taehyung sambil membaringkan semula kepala nya pada permukaan sofa.
Minyoung tersengih nakal.
Faham sangat apa yang boleh buat Taehyung hilang rasa penat. Ouff opsie! Im not my blue mind right now.
Sila skip kalau taknak baca ye adik-adik?
"You penat? Nak I tolong hilangkan penat You ke sayang?" Soal Minyoung bersama nada suara yang cukup manis dan menggoda.
Perlahan-lahan kaki nya melangkah dekat kearah Taehyung yang bersandar pada kepala katil. Kolar baju lelaki itu di tarik secara mengejut membuatkan Taehyung serta-merta berdiri.
"Babe? What are you doing?" Soal Taehyung sedikit pelik dengan kelakuan liar dari Minyoung.
"I'm doing my job Kim Taehyung. You kan penat." Balas Minyoung seraya membawa lelaki itu dekat kearah katil.
Bahu Taehyung di tolak sehingga membuatkan lelaki itu terduduk di atas katil. Minyoung bertindak duduk di atas riba lelaki itu sehingga membuatkan Taehyung tersengih penuh kenakalan.
"You wanna play a game with me babygirl?" Soal Taehyung sambil melingkarkan tangan nya pada pinggang gadis itu. Sengaja dia mahu bermanja dengan Minyoung memandangkan tadi dia tahu yang baby girl nya ni merajuk dengan dia.
"For sure daddy." Minyoung membuka kot hitam milik Taehyung. Tangan nya kemudian liar membuka hampir kesemua butang kemeja lelaki itu.
Taehyung tidak menolak. Malah dia hanya membiarkan Minyoung melakukan kerja nya.
"Good girl Minyoung. You know what I need." Ucap Taehyung bersama renungan mata yang mulai menggila. Nafas yang di hela semakin berat.
"Alright daddy. Keep on silent okay? I'm going to make you feel better." Minyoung menolak bahu lelaki itu sehingga dia terbaring pada permukaan katil.
Taehyung tersengih nakal.
"On your command baby girl."
Maka dengan itu, tuala yang di pakai oleh Minyoung terus di lurutkan ke bawah.
---×××---
YOU ARE READING
✧ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ | ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ
Action『 COLLAB FANFICTION 』 Dia beku seperti salju , Dia kejam seperti satan , Dia taksub seperti firaun , Dia bangga seperti Pride. Kerana bagi dia , Dunia dan bumi ini di bawah pengaruhnya. 7 DEADLY SINS : The Great Pheonix ━ ━ ━ ━ ━ collaboration fan...