❥Chapter | 31

978 198 141
                                    

---×××---

"Prepare yourself Choi Aera

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Prepare yourself Choi Aera. Today's is gonna be your third day of killing people." Ucap Taehyung sambil tangan nya sibuk membetulkan kot hitam pada tubuh nya.

Ya, percaya atau tidak, kata-kata Jungkook yang konon nya Taehyung yang sakit akan sembuh dalam sehari dua jika dengan ubat nya itu memang berkesan.

See, dia dah boleh kemaskan diri sendiri. Senyum sinis dia yang tajam terukir penuh tampan sekali menayangkan riak wajah beku nya.

Dan aku terselamat, plan Jungkook di mana dia mahu aku serahkan beg plastik yang penuh dengan darah dan pisau serta surat hasil keputusan dna palsu untuk gain kepercayaan Taehyung sudah berjaya.

Dia sudah percaya bahawa 'Kang Seokjin' sudah mati.

Hari ini, kami akan pergi ke rumah Jung. Siapa dia? Aku pun tak kenal, tapi yang pasti, dia antara salah seorang manusia yang berani tempah maut dengan Taehyung.

Mata aku memandang tubuh ku yang tersarung dengan suit yang sama dengan Taehyung. Beberapa orang pekerja bawahan Phoenix juga sibuk mengemaskan diri masing-masing.

Ada yang siap masukkan peluru dalam Sniper. Ada yang sibuk menyiapkan Riffle di dalam kereta. Ada juga yang hanya memegang shotgun sebiji dua.

Lain pula pada Taehyung, dia memegang sebilah pisau yang kelihatan sangat tajam seperti pisau scalpel.

Aku baru perasan taste dalam membunuh lelaki ni, dia lebih prefer seksa dulu sebelum dia kasi mati. Fuhh, memang parah.

"Get into the car right now. We going send some fellas to the hell." Laung Taehyung telah menarik perhatian empat orang pekerja nya termasuk Kevin Young.

Smartphone aku yang baru sahaja aku gunakkan tadi aku masukkan ke dalam kocek seluar. Aku menghantar beberapa pesanan ringkas kepada Jungkook dan Seokjin bahawa kami akan keluar memburu pagi ini.

Singa dah masuk kawasan gais

Dan diaorang akan jadi pemerhati dari jauh.

Tanpa membuang banyak masa, kami terus sahaja melangkah masuk ke dalam Toyota Vellfire serta sebuah kereta BMW. Rumah 'Jung' di tuju dengan penuh rasa teruja di hati mereka.

Tetapi tidak bagi aku. Siapa tahu, mangsa mereka ini merupakan orang yang aku kenal?

---×××---

"Jungkook. Sepatutnya kau isi dengan peluru, bukan dengan ubat tidur. Kau dah kenapa ni?" Seokjin yang dari tadi sedang menyiapkan baju kalis peluru pada tubuh nya akhirnya berjaya menyoal tentang Jungkook.

✧ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ | ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ Where stories live. Discover now