---×××---
as you wish.. and kali ni memang betul-betul fanfic ni akan kembali hiatus.
enjoy ;)
WARNING !
BUK !
Belakang tubuh lelaki itu aku tolak pada permukaan dinding. Kemeja hitam yang tersarung pada tubuh lelaki itu aku cengkam erat.
"Eo? Choi Aera? Buat apa kat sini?" Soal Taehyung agak terkejut apabila melihat kelibat aku yang konon nya di bagi cuti kat Korea.
Perlahan-lahan bibir aku mula mengukir segaris senyum sinisㅡ
I'm here to tease you Mr Kim Taehyung....
"I'm your private assistant Kim Taehyung. Of course I will follow you no matter where you are." Aku cuba tersenyum penuh kenakalan.
"Tapi aku dah bagi cut--"
Tanpa sebarang amaran, bibir lelaki itu aku kucup.
Yes. Itu apa yang Jungkook plan.
"Mhmm.." Taehyung bergumam perlahan.
Aku tidak menghentikan perbuatan ku. Malah aku semakin mendalamkan ciuman.
Taehyung tidak menolak. Sebaliknya tangan lelaki itu naik merangkul pinggang aku dengan erat.
Aku memberikan lelaki itu kucupan lembut yang sememangnya menghairahkan. Aku tidak risaukan rengekkan lelaki itu sebaliknya aku terus sahaja berubah liar.
Aku berhenti.
Oksigen di sekeliling seolah-olah mati dalam ciuman tadi. Sedaya-upaya aku mencari semula nafas aku yang teratur.
Tapi aku gagal menahan diriㅡ
Mata aku memandang kearah Taehyung yang sudah tersenyum senget. Kedua belah mata lelaki itu kelihatan sangat kuyu.
Tchㅡ
Bukan sebab terkesan dengan ubat aku, tapi dia betul-betul dah high dah sekarang ni.
Haa siapa suruh. Yakin sangat monolog dia yang 'seseksi mana pun perempuan di dunia ni, dia masih mahukan Minyoung'.
Sekarang seorang Choi Aera baru nodai bibir dia, belum buat lebih, dah high.
Acah je lebih lelaki ni.
"Why you stop?" Taehyung mengangkat sebelah keningnya tinggi.
"Because I want to do more." Kataku seraya menarik kolar baju lelaki itu.
Tubuhnya aku tolak ke atas katil. Riak wajah Taehyung berubah.
"Wow wow... Calm down Aera. We can take it slow." Taehyung yang terduduk di atas katil itu mula meraup rambutnya kebelakang. Siku nya di jadikan jambatan untuk mengelakkan diri nya terbaring di atas katil.
"No. I can'tㅡ " Abdomen lelaki itu aku duduki serta-merta membuatkan lelaki itu terbaring secara paksa.
Bibirnya kembali aku kucup.
Kali ni aku mengurangkan ke'agresif'an dalam ciuman. Tidak lupa juga rahang lelaki itu aku cengkam lembut. Mengelakkan Taehyung dari meleraikan ciuman ataupun mengelak.
To be honest, bibir dia lembut.
Ok aku patut berhenti cium diaㅡ
Tiba-tiba sahaja ciuman aku di balas oleh Taehyung. Tangan lelaki itu naik ke rambut ku. Belakang tengkuk aku di tolak.
YOU ARE READING
✧ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ | ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ
Action『 COLLAB FANFICTION 』 Dia beku seperti salju , Dia kejam seperti satan , Dia taksub seperti firaun , Dia bangga seperti Pride. Kerana bagi dia , Dunia dan bumi ini di bawah pengaruhnya. 7 DEADLY SINS : The Great Pheonix ━ ━ ━ ━ ━ collaboration fan...