19

822 30 0
                                    

Gdy dojechali na miejsce zajęli krzesła przy wolnym stoliku i czekali na kelnerkę. Gdy obydwoje zamówili swoje ulubione sushi zaczęli rozmawiać.
- Jiminnie. Nie chciałbyś może zamieszkać w Seulu? Moglibyśmy się częściej widzieć i spędzać mniej czasu na dojazdach.
- Myślałem nad przeprowadzką ale nie mam na to pieniędzy. Musiałbym albo sprzedać dom w Busan albo znaleźć pracę w której po kilku dniach będę milionerem haha.
- Myślę, że mógłbym temu zaradzić- odpowiedział młodszemu Yoon.
- Zaradzić? W jaki sposób? - Jimin nie miał kompletnie pojęcia o co chodzi mężczyźnie

*Podchodzi kelnerka*

- Wasze zamówienie.
- Dziękujemy - powiedzieli jednocześnie
- Zarabiam dosyć dużo i uważam że znamy się wystarczająco żebyś mógł u mnie mieszkać jako dobry znajomy, kumpel.
Znajomy, kumpel? Jimin czy to napewno jest odpowiedni czlowiek?
- Nie mówię jednak, że kiedyś nie moglibyśmy być dla siebie kimś więcej Yoongi nie czerwień się, błagam nie czerweń się bo weźmie cię za idiotę
- Ja.. Um.. Znaczy wiesz. Mogłoby być fajnie tylko nie wiem czy wystarczyło by mi pieniędzy żeby dokładać się do rachunków i rzeczy tego typu i no.. - chłopak spojrzałam w jedzenie i zaczął bawić się nim paleczkami.
- O to nie musisz się martwić. Poradziłbym sobie z tym. Decyzja należy do ciebie. Nie musisz jej podejmować teraz - uśmiechnął się - smacznego.

Jimin czy to dobry pomysł. Mogłoby to być dobre tylko musiałbyś albo zmienić albo rzucić szkołę.. Ehh na razie zjem cokolwiek, muszę, dla Yoona..

𝕀'𝕄 𝔽𝔸𝕋  [Yoonmin] ✔︎ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz