A Fury testvérek

13 1 2
                                    

A Klavarust ismét napfény világította meg. Az emberek élettel teli beszéde betöltötte a várost. A piacon a kávé és a kenyér illata lengett. Hűvös volt, de a nap sugarai felmelegítették a fényében állókat.

Anguis és Korey évek óta nem voltak Klavarus utcáin. Mosoly kúszott arcukra, mikor meglátták a minden felé igyekvő emberek tömegét. Az árusok egymást túlbeszélve próbálták eladni a terményeiket. Ők viszont nem bevásárlás céljából érkeztek.

Anguis egy fekete ballonkabátot viselt és fején egy fedora pihent. Korey egy bőrdzsekit és kötött sapkát. Míg a bátyja könnyebben beleolvadt a tömegbe, ő ezzel a ruházattal felhívta magára a figyelmet. Elvégre, ahol tömeg van, ott tolvaj is van. És mi hívja fel egy zsebmetsző figyelmét? Egy jól és másképp öltöző célpont.

A piacon való mászkálásból nem lett tolvaj, így az elméletük csődöt mondott. Az Árnyék, vagyis az öccsük tényleg nem egy egyszerű zsebtolvaj, hanem a mesterre ennek a szakmának.

Beültek az egyik pékségbe és megittak egy-egy kávét, meg elfogyasztottak egy kevéske pékárut ebédként. Tanakodtak, hogyan tovább.

- Lehet meg kellene várnunk az estét. - mondta Anguis.

- Vagy inkább az összekötőt kellene megkeresni. - sóhajtott fel Korey - Elvégre a legtöbb aljas melót végzőnek van valakije, aki munkát ad neki.

Anguis csak elmosolyodott. Nem nagyon tartotta a kapcsolatot a nővérével, amikor elváltak az útjaik, de olykor üzentek egymásnak.

- Tényleg, hogy meg a „Sárkány" lekapcsolása?

- Fhu, az a hacker. Elrejti a nyomokat, de ha figyelmet akar, mindig otthagyja a kódrendszerben a jelképét. A kitárt szárnyú sárkányt. - morgott a nő. Ha nem fogja vissza magát, könnyen elszabadít egy élő rémálmot.

- Ez ilyen. Nálatok kicsit előrehaladottabb minden, de tolvajok minden korban vannak.

- Nem tudjuk, hogy milyen programot használ, ez miatt nehezebb lenyomozni. Nem egyszer sikerült bemérnünk a jelét, akkor felbéreltünk rengeteg „Javító" hackert, akiknek az a feladata, hogy lekapcsolják. Ám mind annyiszor kicsúszott a kezünk közül.

A férfi felnevetett, majd felállt és lerakta az asztalra az ebéd árát. Magára vette a kabátot, majd nővérével együtt kimentek a kávézóból. Az idő most már kellemesebb volt.

- Esetleg, bejelölhetnétek azokat a pontokat, ahonnan kaptátok a jeleket. Ha minden jól megy, ki fog adni egy területet, ahol a „Sárkány" rejtekhelye van.

Korey egy pillanatra ledöbbent, de végül egy mosoly gördült az arcára.

- Csodálom, hogy Verhanba mentél és nem Quartisba. Megírom a férjemnek, hogy próbálják meg ezt a technikát.

- Nem véletlenül Verhanba mentem. - nyögte ki Anguis - Miután apa kitagadott a szexualitásom miatt, nem akartam igazán elszakadni Klavartól. A múltunk Verhannal össze van kapcsolva, ez miatt az ő történelmüket is jól ismerem.

- Igen, mesélted, hogy történelmet tanítasz a kis srácoknak.

- Egy idő után azt terveztem, hogy átmegyek Quartisba, de végül megismertem valakit. És ott ragadtam, de most már boldog vagyok.

Korey elmosolyodott és elkezdte bökdösni az öccse oldalát.

- Na-na-na, ki a szerencsés fickó?

- Egy tudós.

Korey nagy szemekkel várta a többi infót, de Anguis mosolyából rájött, hogy húzni akarja az agyát.

Az árnyék gyermekeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora