4-Malá chybička a tolik škody

47 7 0
                                    

Od experimentu na vlkovi uběhli dva týdny, srst která ještě 2 týdny zpátky měla pouhý nádech zelené, nabrala výrazně zelenou barvu. Černá, ještě nedávno zdevastovaná srst je již obnovena. Vlk je čím dál tím pohublejší.
Každým dnem je slabší, přes kůži mu jdou vidět obrysy kostí a šlach. Díky bohu mu zatím jeho věznitele dali pokoj. Moc se v kleci nemůže pohybovat. Svaly má ochablé, už nejspíše ani nedoufá v to, že by mohl přežít.

...

Do místnosti vtrhne Jim, zdá se že má instrukce k tomu koho popadnout. Rychle čapne klec s vlkem, tu odnáší do té samé místnosti, jako naposled. Vlk už tuší co ho čeká a tak se začne v kleci ohánět a kňučet. I přes to se ocitá na pultku jako minule. Muž s maskou už cosik chystá. Stojí u nějakého přístroje, ten se trochu podobá tomu, který používal minule. Tento má však dva výstupy. Jeden namíří Jimem připoutanému vlkovi zvrchu na hlavu, druhý namíří na menšího potkana v kleci.

"Tak a teď budeš vypatlanej jak ten potkan."
Řekne vlkovi do očí.

Vlk mu nerozumí, ale ví, že se děje něco špatného. Muž s maskou zařízení spustí, průběh spuštění se dost podobá tomu minulému. Vlk sebou začne cukat a pokouší se kopat všemi končetinami. Levý popruh na jeho zadní pacce je špatně zajištěn a tak se vlk vyvlékne.
Uvolněnou packou se mu povede nakopnout trubičku namířenou na potkana. Ta se po pár protočeních zastaví výstupem namířeným na Jimovu hlavu. V tu chvíli se Jim pokusí uhnout, ale na to už je pozdě...
Než stihne uhnout, přístroj vypálí pronikavé bílé světlo Jimovi i vlkovi do očí. Současně se světlem nástroj vypálí červený laser, ale ten ani jeden z nich přes světlo nespatří. V tu chvíli jsou oba oslepení...
Po chvíli se jím začne zrak oboum vracet, něco je však špatně. Zatím co vlk se jen ohlíží kolem, Jim zmateně pobíhá. Muž s maskou se už v místnosti nenachází. Věděl co se děje a radši uprchnul. Vlk je najednou schopen rozmýšlet, zatímco Jim o tu schopnost zjevně přišel. Nástroj byl zdokonalován za průběžných experimentů, které dokazovali jeho účinnost. Slouží k práci s inteligencí dvou různých živočichů. Zdá se, že už je plně funkční, tento pokus byl totiž zdárný. Vlk tímto získal schopnost mluvit, uvažovat, plánovat, předpokládat...
Za to Jim o všechny tyto schopnosti přišel. Ta osobnost, kterou byl již neexistuje...
Vlk si uvědomuje, že má jednu packu volnou, toho okamžitě využije. Zadní packou se pokusí si odepnout levou přední packu. To se mu povede, ale asi až po patnácti minutách drápání popruhu. Teď se vše značně ulehčuje a díky uvolnění levé strany těla dostává možnost pohybu. Překulí se tedy na pravý bok a popruh u přední packy rozkouše. Z posledního popruhu se taktéž vykouše a už je volný. Sotva se stihne vysvobodit, do místnosti naběhne muž s maskou a píchne vlkovi injekci, ta vlka do pár sekund uvede do spánku.

...

Vlk se probouzí. Je značně zmatený, jelikož se nachází opět ve své kleci. Když se ohlédne po celé místnosti, netuší kde se nachází. V místnosti je ticho, stěny jsou tmavé. Je to tam dost špatně osvětlené, ale vlkovi je to rozhodně příjemnější, než to ostré bílé světlo z předešlé místnosti. Dveře dovnitř vedou jen jedny, ty ve tmě dost zanikají. Jsou totiž černé a tak je vlk zaregistruje až po chvíli. Jediné co se v místnosti nachází, je menší lampa osvětlující místnost a stolek. Na něm je umístěna klec s vlkem, který se v kleci jen rozhlíží a místnost zkoumá. Uvažuje nad tím, kde se vlastně nachází a co je s ním dále v plánu.

...

Vlk jen podřímává a čeká až se něco bude dít. Za dveřmi jdou slyšet kroky, zdá se že jsou čím dál tím blíže. Do chvilky se dveře otevírají, stojí tam muž s maskou. Příjde ke kleci a přikrčí se k vlkovi, aby mu viděl do očí.

"Podívej...
To cos udělal Jimovi jsi vážně podělal."
Řekne klidným hlasem.

Vlk na něj jen kouká, nijak mu neodpovídá.

"Můžeš sakra mluvit?"
Řekne rázněji.

Vlk mu nijak neodpovídá a stále jen kouká. Doufá v to, že ho utvrdí v tom, že je pořád blbý, ale muž moc dobře ví, že je schopen mluvit.

"Ještě chvíli drž hubu a zabodnu tě!"
Výhružně okřikne vlka.

Upřeně vlka sleduje a čeká až mu nějak odpoví, vlk však stále neodpovídá.

"Jak chceš..."
Odvětí klidně.

Vytasí z pravé kapsy nůž, čepel má asi 4cm. Nůž přiloží vlkovi k hrdlu. Vlk se zarazí, ale pořád neodpovídá.

"Tak mluv šmejde"
Poví vyděšenému vlkovi.

"No dobře"
Po chvíli odpoví vlk.

"Co se po mě chce?"
Dodá po chvilce.

"Teď ti jde o život příteli, takže dobře poslouchej..."
Odvětil s klidem muž pod maskou.

"Dobře víš co se stalo Jimovi...
Teď tě seberu a transofmuju zpět v blbýho vlka, jasný?"
Řekne mu a nožem se vlkovi k hrdlu ještě více přiblíží.

Vlk chvíli váhá. Uvědomuje si svou inteligenci a nechce o ní jen tak přijít.
Chce získat čas, aby mohl uvažovat nad tím, jak se tomuhle vyhnout a tak se zeptá...

"Proč jsi vůbec chtěl abych promluvil?
Nebylo by lehčí mě čapnout a provést to proti mé vůli?"

Odpověď mu je vcelku ukradená, hlavní je, že získal čas.

"Mno...
Žádný pokus se nikdy nevyvedl a tenhle byl k tomu prováděn na člověku...
Chtěl jsem slyšet tvůj hlas, než budeš zase schopnej leda tak štěkat."
Při dokončení poslední věty se trochu uchechtne.

"Kdo říkal že se nebudu bránit?"
Odvětí s úsměvem vlk.

"Buď si jistý že nebudeš..."
Úsměvně odpoví Muž s maskou.

Nožem se napřáhne a bodne vlka do levého zadního stehna. Vlk hlasitě zakňučí, bolest se mu rozléhá v celé noze. Muž s maskou opět vstane.

"Za chvilku si pro tebe příjdu..."
Odvětí s klidem.

Odvrátí pohled od vlka a pomalým krokem míří ke dveřím.

"Šmejd jeden"
zamumlá si vlk pro sebe.

Muž s maskou se rozesměje a opustí místnost. Vlkovi rána hodně silně krvácí.
Vlk se válí v louži krve, zoufale kouká na svou ránu a už čeká jen na to, co bude dál. Nic jiného mu nezbývá...

Tato kapitola je poněkud delší. :)
Tak snad jste si jí užili...
Těším se na vás u páté kapitoly!

Dexter Wolf (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat