Celá smečka přebývá v jeskyni. Tom celou dobu sedí a okolí si nevšímá.
Dex Toma občasně pozoruje, on si ho ale nevšímá. Nejspíše si srovnává myšlenky, jde vidět, že sám není z toho co udělal zrovna nadšený a trápí se tím.
Dex se rozhodne k němu ze soucitu jít. Když už vstane a namíří k němu, věnuje mu konečně Tom pohled. Hned, jak k Tomovi dojde, k němu i přisedne."Ta situace tě dost užírá viď?"
Zeptá se Toma."No jo...
Na nohy se už nějak v životě postavím, ale svůj čin neodvrátím... "
Odvětí mu sklesle."Tím se už nemá smysl trápit.
Já ti udpustil..."
Usměje se na Toma."Pff...
Já tě ohrozil na životě, aby Jim na mě změnil názor...
To je hrozné!"
Vykřikne na Dexe.Dex ho chce nějak uklidnit, tak se k němu přitulí. Tom to ocení a hned se přitulí k němu zpět. Rukou mu pročesává jeho černou hebkou srst. Dex ho příjemně hřeje. Po chvíli se už cítí o něco lépe.
Zbytek smečky si na Toma zatím celkem zvykl a tak si ho nijak nevšímají. Dex si objetí užívá, stejně jako Tom. Po chvíli si Tom lehne. Dex je stejně, jako on unavený a tak si lehne k němu. Hlavu mu položí na hruď a oba do chvilky spí....
Smečka má opět hlad a tak je třeba se vydat na lov. Jeden již mají za sebou a tak přibližně tuší, jak bude probíhat.
"Vrátíme se do chvíle...
Jestli chceš, zůstaň."
Řekne při odchodu Dex Tomovi.Tom jen přikývne a leží dál. Smečka již vyrazila. Na lovu je dnes Dex mnohem obratnější, jelikož se stav jeho nohy značně zlepšuje. I přes to musí být obezřetný a nesmí se přeceňovat. Dnes se úlovkem stal Jelen. Těch je zde celkem hodně. Lov proběhl hladce, po cestě zpět se opět staví u potůčku, kde se umyjí a už míří k jeskyni. Dex je celkem zvědav, zda Tom bude stále uvnitř.
Když k ní příjdou, je prázdná. Dexe to trošku zamrzí, ale moc dlouho nad tím nepřemýšlí. Po chvilce se tom opět ukáže. Vrací se mezi stromy z lesa, ruce má plné dříví. Hromadu dříví kterou právě přinesl, vysype na hlínu před jeskyní."Byla mi celkem zima, tak jsem se rozhodl si udělat oheň...
Smím?"
Zeptá se Dexe.Ten na něj chvilku jen zamyšleně hledí.
"Fajn, ale oheň musí být trochu dále od jeskyně..."
Odvětí Dex."Díky!"
S nadšením odpoví Tom.Začne tedy na plácku před jeskyní vytvářet ohniště. První si udělá okruh z větších kamenů, aby zabránil případnému rozšíření ohně. Do okruhu poté vloží dříví.
V levé kapse kalhot má malý zapalovač, tím se pokouší chvíli ohniště zapálit. Dříví je dost suché, jelikož zřejmě nějakou dobu nepršelo a tak není udělat oheň takový problém. Začíná se stmívat, díky ohně je však u jeskyně udržováno světlo a teplo. Tom sedí u ohně a zahřívá se. Večery bývají přecejen pořád celkem chladné. Navíc má na sobě jen šedé kalhoty, modré tričko a tenkou černou mikinu. Tomovi už samozřejmě dost vyhládlo, ale momentálně nemá kam jít. V kapse sice nějaké ty drobné má, ale obchody jsou už touhle dobou zavřené...
Vlci už spí, tedy až na Dexe, ten jediný sleduje Toma u ohniště. Po chvilce se rozhodne jít za ním a trošku si s ním promluvit. Už je u něj, ale od ohně se drží radši dále."Proč jsi se tak snažil zavděčit bratrovi?"
Zeptá se zvědavě Dex."Už od malička byl on z nás ten lepší...
Sám si to časem uvědomoval a tak si začal vyskakovat. Já místo toho, abych se bránil radši jen mlčky přihlížel...
Bohužel jsem se jako dospělý nezmohl ani na obydlí a tak mě vzal jen ze známosti k sobě...
Jeho vyskakování však neustalo ani v dospělosti, vždy si o sobě myslel více, než o mě...
Chtěl jsem mu tedy dokázat svou schopnost a pomoct mu. Netušil jsem do čeho jdu. Řekl že pro zábavu loví zvěř a že by chtěl vidět jak něco chytím já. Samozřejmě to bral jako výsměch a to mě vytočilo, proto jsem tedy jeho výzvu přijal a teď na to doplácím...
Odvypráví Dexovi, zatímco hledí do ohně."Zajímavé, tvůj bratr tě zřejmě ubytovával jen pro povýšení svého ega..."
Konstatuje Dex."Dalo by se to tak říct..."
Odpoví mu Tom."Možná se zmohl na něco více, ale byl to šmejd...
Ty se mi zdáš být jiný, v dobrém slova smyslu."
Povzbudí Dex Toma."Když myslíš..."
Řekne nejistě Tom.Nyní ho už Dex nechá být, potřebuje si srovnat myšlenky v hlavě. Je toho na něj až moc. Musí mít čas i sám pro sebe.
"Srovnej si v hlavě co potřebuješ, díky za pokec a dobrou..."
Řekne Tomovi při odchodu."Dobrou..."
Zamumlá Tom a dále hledí do ohně.Dex je už unavený, lehne si tedy v jeskyni na své místo. Chvíli ještě sleduje Toma. Ten si po chvíli kousek od ohně taktéž lehne a chystá se ke spánku. Dexovi je jasné že by mu byla zima, jelikož oheň celou noc nevydrží a tak jde opět k němu.
Štouchne ho čumákem do obličeje."Pojď do jeskyně, tu ti bude zima...
Tam tě můžu zahřát aspoň já."
Řekne Tomovi"Fajn..."
Odvětí Tom.Oba tedy zamíří zpět do jeskyně. Tam si Tom lehne. Dex si lehne přímo vedle něj.
Tom se přitulí, aby se aspoň trošku zahřál. Do chvilky oba v jeskyni usnou.Zdravím všechny čtenáře!
8. kapitola se doufám všem líbila.
V neděli výjde další, tak se snad máte na co těšit!
(Stejně vyšla v sobotu večer)
ČTEŠ
Dexter Wolf (DOKONČENO)
FantastikZdravím všechny čtenáře, kteří se dostali k tomuhle příběhu. Nikdy předtím jsem nic nepsal. Pokud zde bude tedy něco chybět, či přebývat, neváhejte a upozorněte mě. Každá poučka se může do budoucna hodit. :) Teď tedy něco k příběhu... Jedná se o smy...