Od té doby, co vlka uvěznili uběhlo už několik dní. Zatím denní rutina zůstává stále stejná...
Každý večer všichni dostávají malou porci žrádla a misku vody. Celé dny tráví jen v klecích...
tedy...
Jediné co tuto rutinu narušuje, jsou Jimovy návštěvy, při kterých pokaždé některé ze zvířat odvede pryč.
Většinou se do pár hodin vrátí, ale vypadá vždy hůř...
Párkrát se už stalo, že se nevrátilo vůbec a nahradilo ho jiné.
Na vlka se ještě nedostalo a tak nemá nejmenší tušení, co se za těmi záhadnými dveřmi vlastně odehrává. Jde vidět, že vlkovi chybí jeho smečka. Většinu dnů tráví pouhým poleháváním se smutným výrazem v očích, ale nic jiného mu v uzamknuté narezavělé kleci nezbývá....
Místností se rozezní zvuk protočení klíče v zámku. Vlk zpozorní a dveře se rázem rozevřou dokořán. Při otevření dveře jemně zavržou. Stojí v nich Jim a rozhlíží se po místnosti, jakoby nevěděl po kom lapnout.
"Co tak čučíš!?
Popadni nějakou klec a přines jí sem!"
Ozve se rázný hlas z povzdálí.Jim odvrátí pohled z místnosti.
"No jo, buď trpělivej..."
Pronese klidně.Poté se opět rozhlédne. Jeho zrak se zastaví na Černém vlkovi s hnědýma očima.
"Tak tebe beru kamaráde."
Zamumlá si pro sebe ve dveřích a pousměje se.Jde přímo k němu a chystá se ho popadnout. Vlk se snaží klást odpor hned jak zjistí, že ho chce vzít, ale marně... Jim klec nese ke dveřím, za kterými se dříve nacházelo neznámo. Vlk se zděšeně rozhlíží po ostatních spolubydlících. Rázem se ocitá v dlouhé temné chodbě, na jejíž konci je silně osvětlená místnost. Z povzdálí nelze odhadnout, co se v ní nachází. Jim s klecí zamíři přímo k ní.
Cestou vlk zaregistruje tlumený hluk vycházející ze všech dveří po stranách chodby. Zvuky se podobají těm z místnosti, ve které přebývá on...
Konec chodby je čím dál tím blíže.
Jim už stojí u místnosti, vlk se snaží i přes nepříjemné světlo místnost zmapovat.
Nachází se zde malý kovový pult, hned vpravo od něj židle.
U kraje místnosti poté stolek s všemožným nářadím.
Podél stěn je mnoho zajímavých zařízení a stěny samotné jsou vyzdobeny bledě modrými kachličkami.
Jejich odstín se hodně podobá rukavicím muže s maskou. Napravo od vlka se nacházejí další dveře, celé bílé až na kliku. Ta je kovová a bez potěru. Jim klec položí na již zmíněný kovový pultek. Vlk se začne rozhlížet po místnosti, je dost nesvůj a neví co si o stávájící situaci myslet. Dveře se začnou otevírat.
Vlk napjatě hledí do dveří a čeká kdo z nich výjde...
Přichází jimi muž s maskou."Rad tě zase vidím!" Odvětí chechtavě s pohledem upřeným na vlka.
Ten se na něj nejistě dívá, vůbec mu nedůvěřuje.
Muž s maskou si přisedne vedle vlka.
"Stolek sem, okamžitě!"
Zařve důrazně.Dosud jen přihlížející Jim dokráčí ke stolku, popadne ho a za uši trhajícího skřípání sune k pultu.
Vlk je z toho dost rozhozen, zvuk ho dalo by se říct až mučí...
Stolek je u pultu. Jim opouští místnost, při odchodu práskne dveřmi až vlk naskočí leknutím. Neznámý muž mu přes klec píchne injekci. Poslední co cítí, je jak ho vytáhne z klece a upevňuje jeho tělo ke stolku aby se nemohl bránit. Poté už je v bezvědomí.Kapitola kratší, ale přecejen :)
Těším se na vás u pokračování!
ČTEŠ
Dexter Wolf (DOKONČENO)
FantasiaZdravím všechny čtenáře, kteří se dostali k tomuhle příběhu. Nikdy předtím jsem nic nepsal. Pokud zde bude tedy něco chybět, či přebývat, neváhejte a upozorněte mě. Každá poučka se může do budoucna hodit. :) Teď tedy něco k příběhu... Jedná se o smy...