22-Domov

9 3 0
                                    

Je krásné ráno. Ačkoliv se zdá být vše konečně vyřešené, je pořád jedna věc, která se musí dát dohromady. Tom s Dexem se budou muset odstěhovat. Dům je totiž bez elektřiny, vody i plynu. Pokud budou chtít policii oznámit činy organizace, nesmí už v domě bydlet. Všichni kromě Toma jsou doma. Tom totiž šel k jedné kavárně, kde je free Wi-Fi, aby se mohl na internetu porozhlédnout po určitém domu. Ačkoliv mu hledání zabralo hodně času, našel svůj vysněný dům. Dexe chtěl překvapit a tak řekl, že jde pouze na ranní kávu. Vše v kavárně přes internet vyřeší a chystá se jít domů. Musí ještě dnes přečkat doma, jelikož dům bude připraven až zítra. Při procházce domů se raduje z toho, že by konečně vše mohlo být vyřešeno. Když příjde domů, snaží se svou radost potlačit, aby nikdo nic netušil.

"Jack už šel?"
Zeptá se Tom.

Dex mu na to přikývne. Tom je za to celkem rád, jelikož mu nebylo příliš příjemné sdílet s neznámou osobou jednu domácnost.

"Co teď budeme dělat?"
Zeptá se Dex.

"Nevím, nemáme kam jít..."
Odpoví mu Tom.

Snaží se předstírat opravdový smutek. To se mu celkem daří, Dex mu na to skočil. Tomovi je trochu líto toho, že je Dex kvůli tomuhle tajemství ve stresu, ale už zbývá jen jeden den. Tom neustále sám sebe přesvědčuje o tom, že to nesmí říct. Dex se ve své situaci potřebuje nějak odreagovat. Jde tedy na zahradu, kde se pokouší o relax. Povede se mu dostat do trochu lepší formy. Na zahradě je už hodiny, zatímco Tom je celou dobu uvnitř. Využívá toho, že mu Dex nevěnuje pozornost a tak si balí své věci. Zatímco se balí, Dex se rozhodně za Tomem podívat.

"Co tu děláš?"
Zeptá se Dex, když Toma spatří jak balí kufry.

"Umm
Dělám tu pořádek, jelikož tu nemůžeme nadále být..."
Řekne zaskočeně Tom.

"Někam se snad stěhujeme?"
Zeptá se Dex.

"Ne...
Ale musíme odsud vypadnout."
Řekne Tom.

"Ach jo..."
Povzdechne si Dex a jde opět na zahradu.

Tomovi nejspíše jeho překvapení dále vychází. Dex stráví zbytek dne na zahradě, zatímco Tom stihne vše sbalit. Dnes jdou spát celkem brzo, jelikož je doma tma.

...

Už je ráno. Tom se probudí jako první. Když vstane Dex, Tom na něj čeká v elegantním obleku. Má kolem sebe položené kufry.

"Eh...
Co se děje?"
Řekne zmateně Dex.

"Stěhujeme se!"
Poví mu Tom.

"C-cože?"
Zeptá se Dex zaraženě.

"Pojď!"
Vyzve Tom Dexe k tomu, aby vstal.

Smečka jde samozřejmě s něma. Naštěstí není třeba jít městem. Bylo by totiž divné, kdyby se nějakej chlap tahal městem se smečkou vlků. K domu dojdou asi za třicet minut. Když majitel spatří Toma, zaraženě na něj hledí.

"Co to má znamenat!?"
Vykřikne zmateně muž.

"Moje smečka, nějaký problém?"
Odpoví Tom.

"Co ta srst toho černýho?"
Zeptá se muž opět zmateně.

"Tak smím už vstoupit?"
Řekne rázně Tom.

"J-jistě..."
Odpoví zaražený muž.

Rozložení místností v domě je stejné, jako v tom předešlém. Akorát nábytek je jiný. To nemění nic na tom, že ho Tom bere.

"Tak jo, rozhodně beru!"
Řekne Tom muži po tom, co si celý dům důkladně projde.

"Výborně!"
Odpoví muž.

"Pojďte se mnou..."
Dodá hned na to a vezme Toma do kuchyně, kde u stolu řeší koupi domu.

Dex se mezitím jde podívat na zahradu. Ta je mnohem větší, než ta bývalá. Po pár minutách muž dům opustí.

"Je to naše!"
Vykřikne Tom.

"Super!"
Zaraduje se Dex.

Zbytek smečky je tak trochu šokovaný, jelikož si sotva zvykli na bývalé obydlí. Když si Tom lehne na postel, je opravdu pohodlná. Zbytek smečky se k němu chce přidat, ale nemají utřené packy. Podlaha je dost špinavá, jelikož si Tom dům prohlížel v botech. Dá se tedy do hromady a pustí se do úklidu. Když je vše čisté, vybalí si své věci. Ty následně naskládá do skříně. Do večera je vše hotové. Ještě včera byli na dně a teď mají krásný, nově vybavený dům. Když už je hodně hodin, všichni jdou spát. Jelikož už mají vlci utřené tlapky, pustí je Tom do postele.

...

Když se ráno probudí, Dex se jde hned provětrat na zahradu. Tom mezitím připraví nějaké to jídlo. Když jsou všichni po snídani, relaxují a užívají pohodlí. Tom si však dobře uvědomuje, že bude třeba na policii nahlásit ty menší součásti organizace. Dnes si ale zaslouží volno, takže to bude řešit zítra. Jako obvykle kouká na televizi, kde hraje jeho oblíbený seriál. Dex si hraje se svou smečkou na zahradě. Když se Tom dodívá na televizi, přidá se ke smečce. Naštěstí zbalil Dexův modrý míček, takže ho hází všude možně po zahradě a vlci za ním běhají. Pokaždé se míčku zmocní někdo jiný. Takhle si hrají několik hodin. Tenhle bezstarostný den všem rozhodně prospěje. Po obědě si odpočinou a poté opět pokračují. Celý den stráví na zahradě. Všechny tenhle den taky dost vyčerpe. Když už se stáhnou dovnitř, Tom připraví něco k jídlo. Po večeři se podívá na další díl svého oblíbeného seriálu. Když skončí, jde se spát. Vlci mu jako vždy zaberou skoro celou postel. I tak všichni spokojeně po volném dni usnou...

To je pro tuto kapitolu vše.
Doufám, že se vám líbila!
Těším se na vás u pokračování!

Dexter Wolf (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat