21-Boom

9 3 0
                                    

Dnes je třeba připravit veškerou výbavu. Všichni vstanou brzo ráno, jelikož před sebou mají dost práce. Tom začne z brašny vykládat výbušniny. Naštěstí mají rozbušku, takže bude stačit postavit obvod kolem budovy a pak z povzdálí vše sledovat. Zatímco Tom vše připravuje, Dex nečinně leží ve svém pelechu a sleduje ho. Jack se taky chystá, ale Tomovi nehodlá s přípravou pomáhat. I přes to je donucen jít s něma, jelikož by jinak hrozilo, že je prozradí. Celou akci chcou provést kolem poledne. Vše je nachystáno, ale zároveň přikryto tak, aby na ně nikdo jen tak nepřišel. Když je vše hotovo, sedí na hotelu a čekají, až bude dost hodin na to, aby vyrazili. Ačkoliv se jím čas táhne, jednou na to dojít musí...

...

"Fajn...
Myslím, že už je čas..."
Pronese Tom po té dlouhé době, co čekali.

"Souhlasím!"
Přikývne Dex.

Tom tedy popadne tašku, ve které vše má na rameno a opouští i s Dexem a Jackem pokoj. Jelikož taška, kterou Tom nese nepůsobí nijak nápadně, přes recepci projdou bez problémů. Tentokrát už ví, kudy k budově jít. I přes to drží Jacka před sebou, kdyby se chtěl pokusit o útěk. Cesta jím uteče jako voda a tak se již nacházejí u budovy. Opět v tom lese, jako naposled. U vchodu k budově jsou dva vojáci. Jinak nikde nikdo. Všichni jsou z toho trochu zaražení, ale plánu to ideálně vyhovuje. Tom si tedy připraví své vybavení. Vše do sebe zapojí tak, aby to bylo předem připraveno. Rozbušku si poté dá k sobě do kapsy. V první řadě je třeba odlákat pozornost té ostrahy u vchodu. Tom má u sebe uspávací šipky a k ním i zbraň. Tu nabije a namíří na jednoho člena venkovní ostrahy. Šipku vystřelí. Hned poté rychle přebije, aby si ten druhý nestihl všimnout svého kolegy. Rychle zamíří a vystřelí. Vše proběhne hladce, oba leží na zemi. Teď tedy rychle do akce...
Tom vyběhne z lesa ven. Kolem budovy začne rychle upevňovat výbušniny. Jelikož je stavba štíhlá a vysoká, je jisté že spadne k zemi. Tom vše sfoukne opravdu rychle. Musí ale z místa zmizet, než ven vyběhnou další jednotky. Jsou zde totiž jistě kamery. Tom běží i s Dexem a Jackem lesem. Neví kam, ale potřebují se dostat dost daleko. Po pár metrech běhu Tom rozbušku aktivuje. Je na ní časovač, takže mají ještě pár vteřin. Nikdo z nich se nesoustředí na nic víc, než právě na běh. Najednou se ozve obrovská uši trhající exploze. Její tlaková vlna se dostane i k ním. Všechny je smete na zem. Všichni slyší pouze hlasité pískání v uších. Jsou v šoku a tak chvíli jen leží a vzpamatovávají se. Po chvíli však jde slyšet houkačky. Je jasné, že se na místo dostavují záchranáři, policie i hasiči. Z místa se tedy všichni vypaří...

Po chvíli dojdou všichni k hotelu. Povede se jím nepozorovaně proklouznout kolem recepce. Ve svém pokoji se již dají dohromady. Vše si urychleně zbalí, zahladí veškeré stopy a jdou zpět k recepci. Zde počkají na návrat recepční. Ta do chvilky usedne zpět na své místo.

"Tak vy už odcházíte ano?"
Zeptá se recepční.

"Ano, zde jsou peníze."
Odpoví Tom, zatímco jí předá peníze.

"Ještě klíček..."
Dodá po chvilce.

Tom ještě poděkuje za ubytování a hned po rozloučení urychleně hotel opouští. Nasednou do auta, Tom nastartuje a dupne na plyn. Je třeba se rychle dopravit domů. Jelikož měl Tom veškerou potřebnou výbavu, nezanechal za sebou jedinou stopu. Po cestě zpátky všichni přemýšlejí nad vším, co učinili.

"Díky..."
Řekne Jack.

"Za co?"
Zeptá se udiveně Dex.

"Že jste mě zbavili závazků..."
Odpoví Jack.

"Moc to nechápu."
Řekne Dex.

"Šéf všechny, co nepracovali jak měli trestal...
Choval se k lidem jako hovado...
Nevěřil jsem tomu, že váš plán výjde, ale opravdu vyšel..."
Vysvětlí Jack.

"Takže jsme ti dost možná zachránili krk?"
Zeptá se Dex.

"Ano..."
Odpoví Jack.

"Šéf byl jistě uvnitř..."
Dopoví po chvíli Jack.

"Touhle dobou vždy obědvá.
U oběda se nikdy rušit nenechal..."
Vysvětlí Jack.

"Aspoň máme jistotu, že je po něm..."
Odmumlá Dex.

Cestu autem Dex i Jack prospí. Když dojedou zpět domů, už nic nefunguje.
Elektřina, plyn ani voda...
Aspoň, že je čekalo přivítání.

"No...
Nejspíše bude čas stěhování!"
Pronese Tom.

"Jistě..."
Zamumlá si pro sebe unavený Dex.

Jelikož je dost hodin, jdou všichni spát. Jack u nich dobrovolně přespí. Po náročném úkolu všichni usnou rychle...

Jelikož jsem poslední dobou vydával nepravidelně, máte zde v jeden den 20. i 21. kapitolu!
Tak doufám, že se vám líbí a těším se na vás u pokračování!

Dexter Wolf (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat