Noc je naštěstí klidná a tak Tom nebyl nucen zbraň použít. I přes to si jí radši bude každý den brát s sebou. Jelikož zbytek smečky pořád spí, rozhodne se jím nachystat snídani. Jistě to ocení... Nenápadně se z postele vyhrabe a míří do koupelny. Opláchne si obličej a dá se dohromady. Hned poté se vrhne do kuchyně, kde z lednice vytáhne maso pro vlky. To jím následně dá do jejích mís, které koupil hned, jak si je k sobě nastěhoval. Dále přichystá jídlo i pro sebe. Udělá si chleba s plátkovým sýrem. Než se vlci vzbudí, svou snídani rovnou sní. Když jí dojí, projíždí na mobilu stránky svých oblíbených sociálních sítí. Chce se nějak zabavit, než se vlci vzbudí. To netrvá příliš dlouho. Jak je zahleděný do mobilu si toho, že jsou už všichni vzhůru nevšimne. Dex ho tedy upozorní hlasitým štěknutím. Tom až trošku poskočí, jak se lekne.
"Co tady už děláš!?"
Zeptá se trochu naštvaně."Snad ses neurazil?"
Zeptá se provokativně Dex."Ne!"
Vykřikne Tom."No jo...
Tak teda promiň..."
Řekne mu Dex, aby nevznikl konflikt.Dex svůj pohled otočí na misky plné masa.
"To jsi nám připravil jo?"
Zeptá se Dex."Mhm..."
Přikývne Tom, zatímco dále projíždí stránky na mobilu."Díky!"
Řekne Dex a pustí se do masa. Po chvíli se dostaví i zbytek smečky. Jen co maso spatří, vrhnou se na něj. Tom se ani nestačí divit, jak rychle jsou misky prázdné. Jelikož nemají dále co dělat, Tom se rozhodne dívat na televizi. Příliš se nezajímá o to, co budou dělat ostatní. Je rád za to, že má aspoň on sám jak trávit čas. Jelikož Dex nemá nic moc na práci, přilehne si k Tomovi a spí......
Tom prudce vstane ze sedačky se slovy.
"Ty svině jsou tu!!!"Jen co si Dex uvědomí o čem se baví, běží za Tomem do ložnice. Do té Tom běžel, protože si v ní zapomněl zbraň. Teď už je však ozbrojen a připraven k akci. Ostatní vlci jsou samozřejmě v ložnici s nimi. Teď už bude lepší v ložnici zůstat. Nemají totiž tušení o přesné lokaci útočníků. Všichni jsou schovaní tak, aby mohli zaútočit až do místnosti neznámá osoba, či osoby vejdou. Zanedlouho jsou slyšet blížící se kroky z obýváku. Bude třeba provést útok. Sotva přejde osoba přes práh, je pod útokem. Vrhnul se totiž na něj rozzuřený Reis. Ačkoliv měl u sebe dotyčný zbraň, Reise zaregistroval příliš pozdě. Neměl šanci zamířit, natož vystřelit. Reis ho naštěstí nezabil. Sice ho trochu kousnul, ale žije. Teď je ještě třeba zjistit, zda jich je více. Dex tedy rychle vyběhne za Reisem a pomůže mu omráčeného útočníka odvléct ke kraji místnosti.
"Jsi tu sám?!"
Zeptá se vrčivě Dex, aby v něm vyvolal strach."A-ano..."
Dostane ze sebe šokovaný útočník.Dle hlasu si hodně rychle odvodí, že se jedná o muže.
"Stejně to musíme prozkoumat..."
Řekne Dex Tomovi.Tom přikývne a vydá se na průzkum domu. Zatímco Dex hlídá útočníka, Tom chvíli pátrá po dalších. Zanedlouho se vrátí.
"Je to tu čistý, je tu nejspíše jedinej..."
Informuje Tom Dexe."Mohou být ještě venku!"
Namítne Dex."To ano, ale uvnitř nikdo není.
To prozatím stačí..."
Odpoví Tom.Jen co s Tomem vše vyřeší, započne výslech.
"Odkud jseš?!"
Zeptá se zuřivě Dex."Poslal mě můj nadřízený, je to však tajné..."
Odpoví neznámý muž."Já ti dám tajné!!!
Vsadím se, že pracuješ pro ty šmejdy!"
Okřikne Dex muže."Jací šmejdi?"
Otáže se muž."Ti, co mě málem zabili a teď se diví, že jím muži padají jako švestky!"
Odpoví Dex."Kde je základna?!"
Zeptá se s důrazem Dex."Hehe...
To ti tak řeknu..."
Vysměje se muž Dexovi.Dex má jen jedny nervy a tak ho uchopí za ruku. Tu poté pevně stiskne.
"Ptám se naposled, kde je ta základna!?"
Procedí mezi zuby.Muž chvíli neodpovídá a jen na něj hledí. Dex se tedy rozhodne použít donucovací prostředky. Ruku mu stiskne pevněji, aby si rychle rozmyslel, zda bude mluvit. Muž od bolesti sténá. Dex vyvijí neustále větší tlak, aby ho donutil mluvit. Bolest je pro muže po chvíli nesnesitelná a tak se rozhodne promluvit.
"Fajn!
Fajn..."
Řekne muž.Dex se ho tedy rozhodne pustit. Jen co ho pustí, muž si ruku chytí. Má na ní trochu hluboké otisky zubů, občasně až krvavé.
"Mluv..."
Pobídne muže s klidem Dex."Hlavní budova se nachází u Brna..."
Odvětí muž."To nemyslíš vážně?!"
Vykřikne Dex."Klid...
Dostaneme se tam. Mám po Jimovi pořád nějaké auta i peníze..."
Uklidní Tom Dexe."Aspoň něco..."
Odpoví Dex Tomovi."A ty...
Ty nás tam dovedeš, jasný?!"
Výhružně pronese Dex k muži."No to ne!"
Vykřikne zděšeně muž.Dex ho chce přesvědčit o tom, že ano a tak ho chytne za nohu. Jen co to muž spatří, rychle svůj názor změní.
"Dobře!
Jen už mi neubližuje..."
Řekne muž."Rád bych ti neubližoval, ale co mi zbývá...
Myslíš, že já chtěl někomu ublížit?"
Odpoví mu Dex.Muž už nic neříká. Jelikož dnes ještě vyrazit nemohou, budou muset muže ubytovat doma.
"Jak ti máme říkat?"
Zeptá se ho ještě Dex."Jmenuji se Jack..."
Odpoví mu muž.Poté ho Tom prohledá a zbaví nebezpečných předmětů. Dále mu poskytne civilní oblečení a pokoj. Naštěstí je v něm okno pořádně zabité a tak unikne jen těžko. Navíc se Tom s Dexem domluví na tom, že si tuhle noc Dex ustele před jeho dveřmi. Kdyby se náhodou pokusil o útěk, nebude mít jak. Na tu jednu noc by to mělo stačit. Tom má naštěstí auto, takže se tam mohou dopravit sami. Tom ale bude muset vzít pouze Dexe a Jacka. S celou smečkou projedou půl Česka jen těžko. Dexe bude muset v případě kontroly schovat do kufru. Nyní je vše jen o náhodě. Je zde tolik možností, jak se lehce prozradit. Naštěstí mají po Jackovi nějaké výbušniny a tak není třeba nic zajišťovat.
"Ještě mám dotaz..."
Poví s menšími obavami Dex."Povídej..."
Odpoví Tom"Jsi si jistý, že budou ty výbušniny dost silné?"
Zeptá se po chvíli Dex."Ano!
Sám jsme jednou nějaké zkoušel na rozlehlém poli..."
Ujistí Tom Dexe.Sice je to další věc, kterou budou přes hranice muset propašovat, ale nic jiného jím nezbývá. Plánování jím zabere celý zbytek dne. Když už je čas spát, zavřou Jacka do jeho pokoje. Dex si pak lehne hned za dveře. Tom si se zbytkem smečky lehne jako vždy do postele. Všichni do chvilky usnou...
Doufám, že se vám kapitola líbila!
Těším se na vás u pokračování!
ČTEŠ
Dexter Wolf (DOKONČENO)
FantasíaZdravím všechny čtenáře, kteří se dostali k tomuhle příběhu. Nikdy předtím jsem nic nepsal. Pokud zde bude tedy něco chybět, či přebývat, neváhejte a upozorněte mě. Každá poučka se může do budoucna hodit. :) Teď tedy něco k příběhu... Jedná se o smy...