Jeskyně se zdá být výhodným útočištěm a tak se rozhodnou v ní zůstat. Všichni jsou v dost špatném stavu, ale žádný z nich není jakkoliv nepřirozeně zbarven.
"Fajn, myslím že vám dám jména, abych si vás zapamatoval."
Řekne s nadšením vlk.Ostatní vlci jen přihlíželi, ani mu nevěnovali příliš pozornosti.
"Fajn...
Začneme tebou, od teď se jmenuješ Sandra!"
Zvolá na bílou vlčici.Ta na něj jen chvíli zmateně pohlédla a po chvilce odvrátila zrak, dále si ho už nevšímá.
"A tvé nové jméno je Reis!"
Řekne jedinému s černou srstí.Ten se na něj ani nepodívá. Zřejmě ho moc rozdávání jmén nezaujalo.
"Ty budeš Mark!"
Řekne po chvilce rozmýšlení nad jménem pro jednoho ze šedých vlků.Ten si ho stejně jako Reis vůbec nevšímá a nadále pokračuje ve vyhlížení z jeskyně.
"Poslední zbýváš ty...
tak třeba Jeremy..."Jeremy na něj obrátí pohled jen na chviličku.
Nikdo ze smečky mu nevěnuje skoro žádnou pozornost, jelikož nerozumí tomu, o co vůbec jde.
"Mé jméno je od teď Dexter!"
Prohlásí před svou smečkou po chvilce přemýšlení.Sice to nikoho nezajímá, ale Dex má velikou radost, jelikož nikdy žádné jméno neměl. Mark a Jeremy mají hodně podobných rysů, jsou skoro k nerozeznání. Jedna věc je však dokonale odlišuje a to barva očí. Zatímco Mark má oči hnědé, Jeremyho oči jsou světle modré. Reis má oči tmavě zelené a Sandra má podobné, jako Jeremy.
...
Celé smečce už vyhládlo a tak se rozhodnou uskutečnit první společný lov.
Ještě není úplná tma a tak vyčkávají, dokud slunce úplně nezapadne za horizont. Když už jsou podmínky vhodné pro lov, vyrazí ze svého útočistě ven vyhledat kořist. Zatím všichni jen mapují své okolí, aby našli stopu jakéhokoliv živočicha. Nikdo nic nenachází.
Jediné co je slyšet, je šustění listí pod vlčími tlapami. Fouká slabý příjemný vánek.
Hvězdy na obloze jsou krásně vidět, atmosféra k lovu je takřka skvělá.
Když nad tím tak Dex přemýšlí, najednou vidí jak se všichni vlci sbíhají k jednomu bodu a tak je následuje. Dexovi dojde, že nejspíše už nalezli kořist. Brzy se mu naskytl pohled na dosti silného srnce, to by ale snad neměl být ve smečce problém. Vlci už ví co dělat. Kořist obklíčí, aby zabránili možnému útěku. Kruh který vytvořili pomalu uzavírají, poté se na srnce všichni vrhnou.
Jeho smrt je rychlá. Sandra mu totiž hned při útoku zlomila vaz. Všichni jsou nasycení a spokojeně se vrací zpět do svého útočiště. Po cestě ještě projdou kolem potoku a tak se mají možnost i napít. Při pití si smyjí pozůstalou krev z tlamy. Když smečka dorazí do své jeskyně, spokojeně se rozvalí a do chvilky usne....
Ráno je krásně a celá smečka vstává celkem brzy. Jelikož jsou od včerejšího večera zasycení, potravu nevyhledávají. Vlci tak jen polehávají, nic moc se neděje...
...
Něco se blíží lesem k útočišti, jako první to zaregistruje Dex. Z dálky nelze rozpoznat kdo to je. Když se přiblíží, jde mu již vidět do tváře. Dex si okamžitě uvědomí, kdo se k ním vlastně blíží.
Je to Tom, ale nemá u sebe žádnou zbraň. Má na sobě civil a jde po hlíněné pěšince přímo k jeskyni, které si ani nevšiml. Dex se ho rozhodne upozornit a tak výstražně zavrčí. V tu chvíli si Tom uvědomuje v jakém je nebezpečí a zaražen se zastaví.
Kouká Dexovi přímo do očí, Dex mu pohled oplácí a čeká na jeho reakci. Tom začne pomalu ustupovat, za to Dex se k němu rychle rozběhne. Tom v tu chvíli zpanikaří a rozběhne se rychle od jeskyně po hlíněné cestičce. Ta je naneštěstí pro něj částmi ještě mokrá a tak v běhu uklouzne. Dex je už skoro u něj a chystá se zaútočit.
ČTEŠ
Dexter Wolf (DOKONČENO)
FantasíaZdravím všechny čtenáře, kteří se dostali k tomuhle příběhu. Nikdy předtím jsem nic nepsal. Pokud zde bude tedy něco chybět, či přebývat, neváhejte a upozorněte mě. Každá poučka se může do budoucna hodit. :) Teď tedy něco k příběhu... Jedná se o smy...