Je krásné slunečné ráno a fouká slabý teplý vítr. Tom se probouzí zároveň se smečkou. Jelikož je hladový, rozhodne se zajít do nějakého obchodu. Má ovšem oblečení celé špinavé a vcelku rád by se převlékl. Oblečení má doma, jenže klíče od domu má u sebe jeho bratr. Musel by tedy nějakým způsobem klíče Jimovi vzít, pokud nechce vypadat jako nějaký "divoký muž". Ví v jakém stavu místnost je. Viděl ji už když se za Jimem chtěl předevčírem stavit. Normálně býval Jim v místnosti hned u vchodu. Tentokrát tam ovšem nebyl a tak se ho Tom pokusil najít. Obezřetně procházel chodbami. Všechny okolní dveře byly otevřené a v místnostech, které odkrýval, se nacházel nespočet klecí. Všechny samozřejmě prázdné. Tu si všiml silně osvětlené místnosti na konci chodby. Už z dále šla vidět potřísněná podlaha a cítit zápach krve. Tom se rychle k místnosti vydal.
Tam našel muže v louži krve s rozervaným hrdlem a hned vedle připoutaného Jima. Z té hrůzy se mu málem zatmělo před očima. Než místnost v panice opustil, ten muž na zemi zašeptal"Černý vlk, nazelenalá srst...
On za vše může..."
Poté už nevydal ani hláskuTomovi došlo, kdo muži rozdrásal hrdlo až když vlka osobně potkal. Teď už ovšem ví, že vlk udělal co bylo třeba a jeho jednání mělo svůj důvod.
"Tome!
Proč jdeš zrovna sem?"
Zvolá na něj Dex, který se zrovna objevil před budovou. Stopoval Toma, protože mu bylo divné, že tak časně ráno odchází."Jdu si pro klíče..."
Odpoví Tom"Fajn, půjdu raději s tebou."
Odvětí DexOba zamíří do budovy. Oboum to místo nahání strach, ale bylo by zbabělé se teď vrátit. Vstoupí tedy dovnitř. Dále postupují až na tu velkou chodbu, na jejímž konci je místnost činu. Blíží se k ní opatrnou chůzí. Uvnitř se rozlévá nesnesitelný zápach. Tom rychle svázanému Jimovi sebere svazek klíčů z kapsy. Jim je při smyslech, ale 2 dny bez jídla a pití ho učinily téměř neškodným. Za to co prováděl mu ovšem Dex život darovat nehodlá.
Oba rychle to hrozivé místo opouští. Nikoho budova nezajímá, jelikož je skryta hluboko v lese. Není divu s ohledem na to, co se tam dělo......
Po pár minutách dorazili zpět k jeskynnímu doupěti.
"Zajdu se dát dohromady a něco vám všem přinesu"
Pronese Tom s úsměvem.Na to mu Dex jen přikývne a Tom pomalu odchází.
...
Po pár hodinách se Tom vrací čistě oblečen a v ruce má tašku.
"Jsem zpět a něco pro vás mám, jak jsem slíbil!"
Zvolá na smečku.Pro každého ze smečky vytáhne z tašky kus masa. Sandra si na něm pochutná ze smečky nejrychleji. Reis nejdříve nevěřícně maso očenichá, ale pak se do něj s chutí pustí.
Mark a Jeremy moc původ masa neřeší a taktéž se do něj pustí."Díky"
Odvětí Dex a pustí se taky do masa.Mezitím si Tom vytáhne tyčinku, kterou si v obchodě zakoupil. Najedl se už dříve, tyčinku si vzal jen na svačinu.
"Mohl bych vás vzít k sobě domů, teď když tam bydlím sám."
Poví Tom Dexovi."Je to u okraje lesa. Docela velký dům..."
Dodá."Proč ne"
Odvětí Dex.Smečku tedy pobídne k tomu, aby šla za ním. Následují Toma.
Do 30 minut chůze jsou na místě.
Dům vypadá krásně. Je jednopatrový, za to ale na velkém území. Zvenku je bílý, částmi prosklený. Na rozlehlém pozemku se nachází dokonce i bazén. Jde vidět, že Jim byl dost bohatý. Tom tedy otevře dveře. Před tím, než dovnitř vejdou všem Tom utře tlapky. Smečka dovnitř vběhne s trochou nejistoty, ale přecejen...
Reis se z chodby vydá prozkoumat kuchyň, Mark se Sandrou se vrhnou do obýváku.
Dex s Jeremym jdou prozkoumat pokoj, který je přímo naproti vchodovým dveřím. Z obýváku vede ještě vstup do druhého pokoje. Na konci chodby je klasicky umístěna koupelna a toaleta."Pokud by jsi chtěl, smíte zde bydlet"
Zakřičí Tom přes celý dům"Moc rád!"
Ozve se z místnosti, do které Dex předtím vešel. Všichni vlci po nějaké chvíli zmapují celý dům a cítí se jistěji než ze začátku. V prostorném domě je dost místa pro všechny. Navíc k domu patří rozlehlá zahrada vhodná pro vlčí život.
"Od teď jste zde tedy doma."
Pronese Tom když se všichni sejdou na chodbě."Děkuji za ubytování nás všech!"
Odvětí Dex.Radostně se vrhne na Toma a olízne mu obličej.
Nastává večer, všichni noví obyvatelé domu se již chystají ke spánku. Tom se ještě chvíli dívá na televizi zatímco vlci, kteří jsou s ním v obývacím pokoji, leží na šedobílém koberci rozprostírajícím se po téměř celé místnosti.
O hodinu později už je Tom unavený, jde si lehnout do postele. Jeho pokoj je hned vedle obýváku.
Když už leží ve své obrovské posteli, vlci využijí příležitosti a vyskočí si k němu. Rozhodne se je nechat na posteli a všichni do pár minut spokojeně usnou...Nakonec jsem vydal kapitolu už dnes večer.
Snad se všem líbí!
Těším se na vás u příští kapitoly!!!
ČTEŠ
Dexter Wolf (DOKONČENO)
FantasyZdravím všechny čtenáře, kteří se dostali k tomuhle příběhu. Nikdy předtím jsem nic nepsal. Pokud zde bude tedy něco chybět, či přebývat, neváhejte a upozorněte mě. Každá poučka se může do budoucna hodit. :) Teď tedy něco k příběhu... Jedná se o smy...