Jelikož chce Tom vše vyřídit co nejdříve, nastaví budík na čtyři ráno. Jen co vstane, jde vzbudit Dexe. Dex tentokrát s brzkým vstáváním počítal, takže ho nijak Tom svým příchodem nepřekvapí. Hned poté jdou vzbudit Jacka. Když otevřou dveře, ještě spí. Dex k němu přikročí, aby ho probudil.
"Vstávej..."
Řekne zlehka, zatímco ho čumákem pošťouchává."To vstáváme tak brzo... "
Zamumlá Jack do polštáře."Jistě!
Čím dříve, tím lépe!"
Odpoví mu hlasitě Tom.Jelikož budou muset v Brně zůstat nějakou dobu, Tom musí zbalit co je třeba. Postupně zabalí vše od oblečení po hygienu. Provede ještě kontrolu, zda má vše. Na cestu je už připraven. Protože ještě nejedli, rozhodnou se najíst ještě doma. Tom připraví jídlo všem, včetně jejich hosta. Jack si své jídlo vezme k sobě do pokoje, takže je Tom u stolu stejně sám. Jen co dojí, dají celý dům relativně dokupy. Je dost nesmyslné nechávat dům na tak dlouho opuštěný, ale snad to tady vlci ochrání. Přecejen jsou na to čtyři. Ještě před odchodem Tom zajistí dostatek jídla i pití pro vlky. Měl nakoupeno hodně masa, takže ho vlkům dá. S vodou to už nebude problém, té je tu dost. Tom vyprovodí z domu Dexe i Jacka. Toho Dex hlídá, aby neutekl. Hned poté Tom dům zamkne a míří k autu.
"Pojedeme tímhle!"
Pronese Tom.Ukáže na černé pětimístné auto s celkem prostorným kufrem. Auto vypadá hezky, není na něm ani škrábanec.Tom usadí do auta první Jacka. Usadí jej na pravé zadní sedadlo. Na levé poté usadí Dexe, aby ho mohl případně hlídat.
"Připoutejte se!"
Zvolá Tom.Jack se připoutá, ale Dex nemá jak. Tom mu tedy ještě pomůže. Nakonec se mu opravdu povede Dexe připoutat. Hned poté se sám usadí a připne. Vytáhne z kapsy klíček, kterým vzápětí auto nastartuje.
"Vyrážíme!"
Pronese Tom sotva nastartuje.Cesta bude trvat několik hodin, ale stojí za to. Tom vyjede ze svého pozemku a po cestě jede dál. Za výjezdu zároveň nastavuje svou navigaci. Když je vše přichystáno, soustředí se na jízdu. Budou si muset zařídit nějaké obydlí. No bude to taková dovolená i s prací. Tom se konečně dostane na hlavní silnici. Zde je třeba být obezřetný, jelikož víme jací bývají řidiči, obzvlášť ti Čeští. Po nějaké době se dostanou i na dálnici.
"Čas na rychlou jízdu..."
Řekne Tom.Jen co to pronese, dupne na plyn. Dex nikdy autem nejel a už vůbec ne tak rychle. Je tedy z rychlé jízdy trochu v šoku, ale po chvíli si zvykne. Dex je z jízdy nadšený, ale časem ho to přestane bavit. Zbytek cesty tedy prospí.
...
"Vstávej..."
Ozve se.Dex se probouzí a zmateně rozhlíží.
"Už jsme u hotelu."
Ozve se hlas znovu.Dex ještě chvíli zmateně kouká. Po chvíli mu dojde, co se vlastně děje. Tom k němu promlouvá, jelikož potřebuje, aby vystoupil z auta. Dex si tedy vystoupí. Jack nečiní žádné problémy, jelikož by se tím sám akorát potopil. Je namočený v takových problémech, ze kterých by se už nikdy jen tak nevyhrabal. Tom vstoupí do hotelu.
"Dobrý den!"
Pozdraví zdejší recepční."Dobrý, copak si přejete?"
Odpoví dosti laskavě."Poprosil bych o pokoj pro dva a pro psa."
Pronese Tom.Recepční se podívá přes pultek na Dexe.
"Co má se srstí?"
Zeptá se zvědavě."Má jí jen obarvenou, víte..."
Odpoví Tom."Hm
No dobrá..."
Odpoví recepční trochu podezíravě."Na jak dlouho to bude?"
Zeptá se ještě."Dvě noci..."
Odpoví Tom."Dobrá...
Pokoj číslo 71..."
Dodá ještě, zatímco Tomovi podá klíče."Děkuji!"
Řekne zdvořile Tom.Když už mají klíče od pokoje, zamíří k němu. Chvíli trochu bloudí, ale nakonec pokoj najdou. Tom klíčem dveře pokoje otevře. Všichni jsou zvědaví, co se uvnitř nachází. Pokoj je hezky vybaven. Nechybí zde ani televize. Nábytek vypadá vcelku moderně a hlavně jsou zde oddělené postele.
"Je čas se tu vybalit!"
Pronese Tom.Začne si tedy vybalovat své věci, Dex ani Jack sebou nic nemají a tak jen přihlížejí. Tom se zanedlouho vybalí. Jelikož má smysl pro pořádek, vše pěkně uklidí.
"Dnes se ještě do ničeho pouštět nebudeme...
Zítra nám Jack ukáže, kde se základna nachází."
Informuje Tom všechny obyvatele pokoje."Jak tě vůbec napadlo ji říct, že jsem nabarvený?"
Zeptá se udiveně Dex."Přemýšlel jsem nad tím už v autě...
Přecejen bude Halloween, tak snad bude pro to mít pochopení..."
Řekne Tom."Vím jak špatná výmluva to je, ale nic lepšího mě nenapadlo..."
Dodá ještě po chvilce.Jelikož se den blíží ke konci, všichni se nachystají ke spánku. Do chvilky usnou...
...
Dnes je první oficiální den celé výpravy. Je třeba zjistit, kde se základna nachází a tak se vstává celkem brzo. Jackovi se samozřejmě do ničeho jít nechce, ale nemá na výběr. Brzo ráno se tedy z hotelu vypaří. Jacka donutí k tomu, aby je zavedl k budově. Od hotelu to nemají zase tak daleko. Budova se sice nachází u lesa, ale není nijak krytá. Lze jí z lesa krásně vidět. Zde se usadí k pozorování. Je to krásná moderní stavba. Tím, že je zvenku pokrytá sklem se zdá být křehká. Výbušniny by tedy mohli jednoduše k budově naskládat a odpálit jí. To by však nesměli budovu hlídat ozbrojené jednotky. Sice jich zde není moc, ale v dané situaci to není zrovna nejlepší zpráva. Tyto jednotky mají stejnou výbavu, jako ty u Antona. Bude tedy třeba ochranku zlikvidovat a poté až budovu odpálit. Plán se zdá být i přesto až moc jednoduchý. Nad tím ale nikdo nepřemýšlí. Jelikož už více vědět nepotřebují, je čas z místa zmizet. Celkem zde strávili celé ráno i dopoledne. Chtěli vědět, jak vypadá chod budovy. Proto se zde zdrželi na tak dlouhou dobu. Zpět k hotelu se dostanou celkem rychle. Po cestě zpět do pokoje pozdraví recepční, která jím hned pozdrav opětuje. Když už jsou v pokoji, lehnou si. Jsou z toho několikahodinového pozorování vyčerpaní. Rozhodnou se podívat aspoň na televizi. Díky té taky zbytek dne uteče jako voda. Nyní je čas jít spát a tak se připraví ke spánku. Do chvilky všichni usnou...
Tak a je tady 20 kapitola!
Doufám, že se všem líbila!
Těším se na vás u další kapitoly!
ČTEŠ
Dexter Wolf (DOKONČENO)
FantasyZdravím všechny čtenáře, kteří se dostali k tomuhle příběhu. Nikdy předtím jsem nic nepsal. Pokud zde bude tedy něco chybět, či přebývat, neváhejte a upozorněte mě. Každá poučka se může do budoucna hodit. :) Teď tedy něco k příběhu... Jedná se o smy...