11-Návrat k problémům

22 3 0
                                    

Účinek omamných látek již vyprchává a tak se Dexovi vrací jeho vědomí. Je už trochu schopen vnímat okolí, ale pořád vidí jen rozmazané obrysy okolních objektů. Z celkového obrazu je však schopen odvodit, že se nachází na nepříliš osvětleném místě. Když se mu zrak začíná vracet, je schopen rozpoznávat větší objekty. Nachází se uzavřen v místnosti, která je osvětlená jen díky malého okénka. V tom se nachází mříže. Na protější straně místnosti jsou pak mohutné železné dveře s dalším malým okénkem. V místnosti se nenachází vůbec nic. Dex je obklíčen jen čtyřmi šedými zastaralými stěnami. Cítí se z toho všeho hrozně. Má strach, co bude dál. Ačkoliv si uvědomuje, že nesmí panice propadnout, těžko se brání. Lehne si naproti rohu místnosti a snaží se vnitřně se vším vypořádat. Myšlenky mu v hlavě skáčou jedna přes druhou. Neví nad čím dříve přemýšlet.

"Co se mnou bude dál..."
Zoufale si pro sebe zamumlá u stěny.

"Proč zrovna já...
Proč si museli vybrat mě...
Po tomhle už mě nejspíše neušetří...
Snad mě tedy alespoň zabijou rychle..."
Mumlá si pro sebe u stěny.

Přes všechny ty myšlenky nedokáže ani přemýšlet nad čímkoliv jiným. Zatímco polehává v koutku místnosti, někdo dveře vedoucí do místnosti odemkne.
Dexe příliš přítomnost dané osoby nezajímá a tak nadále polehává u stěny.

"Hej!"
Ozve se osoba.

Dex podle barvy hlasu pozná kdo to je. Ve dveřích stojí Anton čekající na Dexovu odpověď. Té se však nedočkal...

"Vstávej!"
Okřikne Dexe znovu.

Dex odvrátí svůj pohled k Antonovi. Všimne si, že Anton nemá v rukou žádnou zbraň.

"Vypadni...
Nikam teď nejdu..."
Odvětí Dex nezaujatě.

"Pojď sem ty šmejde, nebo tě odprásknu na místě!"
Výhružne zařve a vytáhne zbraň, kterou měl celou dobu schovanou.

"Si mě odpráskni, je mi to fuk..."
Odpoví Dex.

Anton se začne k Dexovi pomalu přibližovat. Když je u něj, dřepne si k němu. Zbraň mu drží u hlavy.

"Příště budeš poslouchat parchante!"
Rázně zařve Dexovi do ucha.

Hned poté vstane a do Dexe zezadu kopne. Dex od bolesti zakňučí. Ačkoliv nemá momentálně moc sil, povede se mu postavit na nohy. Bohužel se nemá jak bránit, jelikož má Anton zbraň.
Dex si ale uvědomí, že ho mají nejspíše stejně v plánu zabít. Nemá tedy útokem na Antona co ztratit... Nečekaně na Antona vběhne. Ten s útokem nepočítá a tak při svém panickém pokusu o výstřel mine. Po marném výstřelu se Anton svalí na zem. Dex vidí Antonovu bezmoc a tak ještě rychle doběhne ke dveřím, které pro jistotu zavře. Zbraň Anton při pádu na zem odhodil a tak je bez šance na obranu. Dex s vyceněnými zuby kráčí k Antonovi. Anton ho sleduje se smrtí v očích.

"Nech mě bejt!"
Vykřikne zoufale.

Dex se i přes jeho okřiknutí dále blíží.

"Za to co děláš si zasloužíš leda tak chcípnout..."
Pronese Dex za stálého přibližování.

Anton jeho pohyby zděšeně sleduje. Když už je blízko, urychleně vstane a pokusí se o útěk ke dveřím. Hned jak směrem ke dveřím vyběhne, Dex mu cestu zastoupí. Nyní se nachází v rohu místnosti. Tam se začne Anton bezmocně krčit.

"Prosím, nezabijej mě..."
Žadoní v rohu o odpuštění.

"Dej mi jediný důvod, proč bych to neměl dělat."
Odvětí Dex.

Anton mu sice věnuje pohled, ale mlčí. Sám na žádný vhodný důvod nemůže přijít.

"No vidíš..."
Odvětí po chvíli ticha Dex.

"Jsi šmejd ohrožující ostatní...
Ale když dojde na tebe, jseš zbabělej!"
Pronese Dex.

"Udělám cokoliv, jen mě ušetři..."
Dostane ze sebe zděšený Anton.

"Ne ne...
Takhle to nefunguje..."
Pronese Dex.

Hned jak to dořekne, přibliží se s vyceněnými zuby k jeho obličeji.
Anton se zoufalým pohledem vyčkává, co bude dál. V tu chvíli do místnosti vtrhne další osoba, tentokrát zdejší hlídač. Je celý zahalen v černém obleku s maskou.

"Nech ho bejt!"
Okřikne Dexe se zbraní namířenou přímo na něj.

Dex si lehne před Antona.

"Vypadni teď hned z místnosti a možná přežije!"
Odpoví Dex členovi ostrahy.

Ten po chvíli uvažování nad stávající situací přikývne a místnost radši opustí.

"Zůstaneš tu se mnou ještě nějakou dobu, pak tě možná pustím..."
Pronese Dex.

Antonovi nezbyde nic, než Dexe poslechnout a tak zůstane sedět v rohu místnosti.

"Zamkni nás tu..."
Řekne Dex Antonovi.

Ten poslechne a tak zamkne dveře.

"Dej mi ten klíč..."
Řekne Dex Antonovi jen co zamkne.

Anton mu ho tedy přenechá. Dex dojde s klíčem v tlamě k oknu a vyhodí ho ven.

"Teď jsme na jedné lodi!"
Pronese Dex s úsměvem.

...

Už nastal večer. Do místnosti se dostává světlo jen přes malé okénko ve dveřích. Dex se ještě před spánkem chce ujistit, že Anton nemá schovaný žádný nebezpěčný předmět. Antona prohlédne, ale nic u něj nenalezne. Když už si je jistý, že není ohrožen, jde si ustlat ke dveřím, aby ostraha nemohla Antona vypustit přes noc ven. Anton si lehne na druhou stranu místnosti. Jelikož stejně jako Dex nemá co dělat, usne v tu samou chvíli...

Doufám, že se vám kapitola líbila!
Konečně je venku přes 10 kapitol...
Těším se na vás u pokračování!

Dexter Wolf (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat