5-Není co ztratit

36 6 0
                                    

Po chvíli do místnosti znovu vtrhne muž s maskou. Rychlým krokem si to namíří přímo ke kleci, ve které se vlk nachází.

"Nesnáším tě, ale abych dal Jima dohromady, musíš zůstat ještě naživu."
Řekne vlkovi z komplikací znechucen.

Zatímco k němu promlouval, klec si připravil k přenosu. S klecí se vydá ke dveřím. Jen co z místnosti vyjde, vlk už ví kam ho nese. Byl opět v té přesvětlené místnosti, kde zažil trápení. Celou dobu byl zamčen v místnosti, ze které poprvé muž s maskou vycházel. Není mu však jasné proč. Možná tam bylo tehdy zamčené jiné zvíře...
Teď už se však ocitá znovu na pultku.

"Teď ti tu ránu zašiju, tak se nepokoušej utéct..."
Promluví klidně k vlkovi a klec pomalu otevírá.

Vlk si uvědomuje, že by se svým zraněním neměl šanci utéct, nebo se jakkoliv bránit a tak neklade žádný odpor. Muž s maskou si jde pro jehlu a veškerou další potřebnou výbavu. Nůž vytáhne, ránu ošetří a poté šije. Vlk sebou jen od bolesti cuká. Zakňučí při každém provlečení jehly skrze kůži a maso. Čepel nože vlk neměl v noze zabodnutou celou, i přes to byla rána hluboká. Muž s maskou už je s prací hotov.

"Tak...
Tvé inteligence tě zbavím až zítra, tak si ji ještě užívej dokud jí máš."
Na konci věty se vlkovi ještě vysměje.

Vlk jde po zákroku zpět do klece sám, nemá smysl klást odpor. Frustrovaně si lehne a čeká, až ho muž s maskou někam odnese. Muž si ještě své náčiní očišťuje od krve. Vlk jen přihlíží z klece, po chvíli vyčerpáním usne.

...

Vlk se vzbudí opět v místnosti se zvířaty. Zdá se že je to ta samá místnost, kde byl naposled, jelikož je zde ještě pár těch, co si pamatuje. Většina je však pryč, nebo nahrazena jinými.

"Musím vymyslet jak se odsud do zítřka vypařit..."
Zamumlá si pro sebe vlk.

Přemýšlí nad svými možnostmi, ale jeho největším mínusem je ten fakt, že netuší kde je východ. Musí nějak získat čas aby ho našel. Potřebuje ovšem větší časovou rezervu, jelikož nedokáže odhadnout, kolik času mu to zabere.
Nemá ani tušení, jaká je rozloha budovy...
Zdá se, že jediný koho potřebuje vyřadit ze hry, je Muž s maskou. Jim není momentálně schopný ničeho a Tom se zdá být celkem nezkušený a tím pro vlka i neškodný. Teď už vlk sice má přibližnou kostru svého plánu, je však třeba vše zorganizovat tak, aby mu to vyšlo.
Musí taky zvážit své omezení.
Nebude mu stačit chvilkové omráčení muže s maskou, jelikož by neměl dostatek času pro odkulhání dost daleko.
Napadne ho možnost, že by mu aplikoval nějakou z jeho uspávacích injekcí, to je ovšem komplikované...
Nemá k nim přístup...
Musel by ji vzít ve chvíli, když by mu ji chtěl aplikovat. S tím je však také problém, jelikož ji nejspíše muž s maskou na něj použít nehodlá. A i kdyby ano, nemůže přece svůj osud ponechat náhodě...
Poté je zde poslední možnost, jednoduše muže zabít, nebo dostatečně zranit, aby nebyl déle schopný pohybu.
Vlk má zabijení v krvi. I přes svou inteligenci si tuto možnost připouští.
Pro tuto možnost se po chvíli uvažování rozhodne, jelikož je pro něj nejjistější.
Rozhodne se zaútočit těsně před příštím zákrokem. Bude to pro něj výhodné, jelikož Jima nejspíše muž s maskou přiváže. Kdyby ne, tak tam bude poskakovat jako minule. Vlk má z plánu obrovskou radost, zároveň je ale nervózní. Co kdyby se něco nevyvedlo? Mohlo by ho to stát i život, ale pokud nic neudělá, stejně umře. Nemá co ztratit.
Plán je tedy hotov, teď už zbývá jen počkat...

...

Už uběhlo dalších pár hodin. Vlk jen polehává ve své kleci a čeká až si pro něj muž s maskou příjde. Do místnosti zatím nikdo nevkročil. Nemá nejmenší tušení o čase, jelikož se v místnosti nenachází žádné hodiny, ani okno. Protože neví kdy na akci příjde, je raději pořád ve střehu.

...

Do místnosti vtrhne muž s maskou, zdá se že je čas se dát psychicky dokupy a vykonat co je třeba. Vše zatím probíhá podle plánu. Muž klec popadne a míří rychlým krokem k přesvětlené místnosti s pultkem.
Vlk zhluboka dýchá, jelikož netuší, zda mu plán vyjde tak, jak by měl. Když se blíží k místnosti, bije vlkovi srdce jako o život. Doslova... Muž s maskou už prochází dveřmi. Vlkovi se do očí začne zarývat pronikavé světlo rozléhající se po místnosti. Muž s maskou klec s vlkem položí na pultek. Vlk se postupně rozkoukává. U stěny místnosti sedí Jim, má přivázané všechny končetiny a dokonce je nečím omámen.
Mezitím co si vlk Jima prohlížel, muž s maskou připravil veškerou potřebnou výbavu k procesu, na který se chystá.

"Tak kamaráde...
Jdeme na to!"
Zdá se být tím co dělá dost uspokojen.

Vlkovi klec otevře, vzhledem ke stavu vlka se rozhodne zákrok provést bez anestezie.

"Vše je připraveno, tak začínáme!"
Řekne s nadšením vlkovi, kterého se chystá upevnit k malému pultu.

Zdravím všechny u 5. kapitoly!
Doufám že stála za přečtení.
Těším se na vás u pokračování!

Dexter Wolf (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat