10-Každý čin má své následky

30 4 0
                                    

Interiérem domu už prosvítá denní světlo. Všichni se pomalu probouzí.
Doma se ovšem nenachází žádné jídlo pro vlky a tak se Tom vydá do obchodu. Vlky pustí ven, aby se mohli trochu proběhnout. Smečka vlků se tedy vydá do lesa. Jako první zamíří k potůčku, aby zahnali svou žízeň. Když už se napijí, rozběhnou se dále lesem. Kličkují ve vysoké rychlosti mezi stromy a užívají si svůj pocit volnosti. Jediný Dex má ale neustálý pocit, že je někdo sleduje. Po chvíli běhání sem a tam se zastaví a rozhlídne se.
Nikoho nevidí, ale i tak dokázal vycítit něčí přítomnost. Svým zrakem tedy začne pročesávat ty nejlepší úkryty ve svém okolí. Po chvíli ohlížení se si všimne někoho schovaného v delší trávě. Nechce se k němu přibližovat. Přece by neudělal tu stejnou chybu, jako minule. Když už se chystá rozběhnout od neznámého pozorovatele pryč, on ho osloví.

"O útěk se nepokoušej, páč mám zbraň a vcelku dobrou mušku..."
Ozve se z dlouhé trávy.

"Co po mě chceš?"
Zeptá se zaraženě Dex.

"Myslel sis snad, že ti vše projde?"
Odpoví Dexovi neznámá osoba.

Poté se postaví na nohy. Dex okamžitě neznámou osobu zkoumá. Před Dexem stojí muž, vcelku vysoký. Má na sobě tmavé oblečení. V rukou drží zbraň. Obličej má zahalený černým šátkem. Oči má bledě modré. Vlasy tmavé, středního střihu.

"Teď jdeš se mnou, jasný?!"
Vykřikne výstražně muž.

"Co mi zbývá..."
Odvětí Dex.

Ještě nedávno byl zajatcem a stává se jím znovu. Jelikož nemá tušení, kam ho neznámý muž povede, nemá smysl vytvářet plán útěku. Muž tedy naznačí pažbou zbraně směr chůze a oba se jím vydají. Po chvíli dojdou k velkému autu. Černé nákladní auto vypadá zastarale.
Neznámý muž otevře dveře auta. Dex je se zbraní u hlavy donucen vlézt do klece na sedadle spolujezdce.
Tu samozřejmě muž hned zamkne a v autě zasedne na místě řidiče. Auto klíčkem, který právě vytáhl z kapsy nastartuje a vyjede. Dex v kleci sedí a pozoruje směr jízdy. Klec je upevněna pásy tak, aby se nemohla vyvrátit, či jakkoliv jinak pohybovat. Muž si pustí v autě nahlas muziku. Ačkoliv Dex není v té nejlepší situaci, musí uznat, že se mu ta hudba dost zalíbila.

"Co to je zač?"
Zeptal se zvědavě muže.

"Hehe...
Metal!"
Vykřikne muž na Dexe přes hlasitou hudbu.

Dex už mu nechtěl dále odpovídat. Pokud se ale z tohohle problému dostane, má nový hudební žánr k prozkoumání. Potřebuje si momentálně zachovat chladnou hlavu a tak se snaží do hudby zaposlouchat. Alespoň ta hudba mu zpříjemňuje nepříjemnou situaci, ve které se nachází.

...

Po deseti minutách cesty jsou už na místě. Nachází se opět u lesa. Celá tahle organizace je nejspíše ukrytá po lesech, aby nebudila pozornost. Muž tedy s již připravenou zbraní donutí Dexe opustit vozidlo. To poté zamkne a oba vyráží do jediné budovy široko daleko. Zvenku je budova pokrytá listím. Je opravdu dobře krytá. Občasně sice pod listím prokoukne bílá stěna budovy samotné, ale to je maličkost. Muž zavede Dexe vchodovými dveřmi do vstupní místnosti. Stojí zde připraven starší muž, nejspíše Dexe už očekával. Muž nemá žádné vlasy, oči má hnědé a je oblečen v
tmavě modrém obleku s černou kravatou. Na konci místnosti se nachází výtah. Už zvenčí to vypadalo, jako dvoupatrová budova.

"Ty víš kam hosta odvést..."
Pronese starší muž.

"Jistě řediteli!"
Přikývne muž s šátkem.

Poté vede Dexe směrem k výtahu. k němu dojdou, muž zmáčkne tlačítko pro přivolání výtahu.
Ten se do pár vteřin na místě objeví.
Hned jak Dexe pobídne ke vstupu do výtahu, vstoupí taky. Ve výtahu se mnoho tlačítek nenachází. Muž stiskne tlačítko k přepravě do prvního poschodí. V tom se nachází do pár sekund. Vlka opět pobídne, tentokrát k výstupu z výtahu. V druhém patře se nachází krátká chodbička s dveřmi na konci. K těm dojdou rychle. Muž dveře otevře, za nimi se nachází moderně vybavená kancelář. V kanceláři se nachází i postel. Muž v místnosti usadí Dexe a nyní oba čekají na příchod ředitele.

...

Po pěti minutách se ředitel konečně dostaví do místnosti. V ruce si nese kafe, které položí na svůj stoleček a přisedne si. Z kafe si ještě před tím, než cokoliv řekne usrkne a spustí.

"Vítám tě ve své kanceláři!"
Přivítá Dexe.

"Nazdar..."
Odpoví řediteli Dex.

"Antone...
Nech nás tady prosím samotné."
Pronese k muži se šátkem.

"Jistě!"
Odkýve...

Ze svého místa vstane. Odejde ke dveřím a z místnosti výjde, následně zabouchne.

"Nyní mi řekni...
Jak jsi mohl do hajzlu takhle znemožnit můj personál?!"
Vyřve ředitel přes celou místnost.

"Jak jsem mohl?!
Vždyť mi šlo o můj život!"
Okamžitě se brání Dex.

"Kdyby tahle odporná organizace nedělala to co dělá, žádné životy by jste neztatili!"
Dodá rozzuřený Dex.

"Jseš jen blbé zvíře!
Nikdy jsi nebyl ničím jiným!
Myslíš že na tobě někomu záleželo?!"
Pokusí se ředitel slovně urazit Dexe.

"Možná jsem byl jen hloupé zvíře, ale svou hloupost ukázal i váš personál.
Na tu taky doplatil..."
Odvětí už mírnějším hlasem Dex.

"Jim byl jedním z mých nejpších lovců ty šmejde!
Kvůli tobě chcípnul!"
Seřve ředitel Dexe.

V afektu své horké kafe chrstne na Dexe. Obsah hrnku byl skoro plný. Dex popálení pocítí intenzivně. Povalí se na zem a packami si chvíli kryje čumák, na který se mu rozpálené kafe dostalo. Hned jak bolest ustoupí, se postaví zpět na nohy.

"Ty parchante!"
Vykřikne Dex.

S vyceněnými zuby se blíží k řediteli.

"Ochranka!"
Zařve ředitel.

Strachem ztuhne, ani se nepokouší o útěk. Jen doufá ve včasný příchod ochranky.

"Nikdo ti nepomůže..."
Odvětí Dex před plánovaným útokem.

Drápy pravé tlapy poté projede řediteli obličejem. Jen co pocítí tu impulzivní bolest, si obličej zakryje. Mezi prsty mu začnou protékat potůčky krve. Ty stékají po jeho prstech a zároveň padají na zem. V tu chvíli do místnosti vtrhne člen ochranky se zbraní. Jako první spatří ředitele v louži krve, hned po tom i přihlížejícího Dexe s tlapou od krve.
Ten už počítá se svou smrtí a tak se nepokouší uhýbat. Muž na něj namíří svou zbraní. Hned jak pořádně zamíří stiskne spoušť. Z hlavně vyletí šipka, která zasáhne Dexe do levého boku. Dex je do pár vteřin uveden do stavu bezvědomí.

Snad to stálo za to!
Těším se na vás u příští kapitoly!

Dexter Wolf (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat