14-Návrat ředitele

21 3 0
                                    

Všechny dny probíhají dost podobně. Muž chodí pravidelně za Dexem. Aspoň se oba mohou nějak odreagovat od starostí, které život přináší. Díky zábavě dny plynou jeden za druhým. Dex se ani nenaděje a už nastává ten den...
Ten den kdy se vrácí ředitel a Dex bude muset zakročit. Je teprve ráno a tak doufá v to, že má ještě nějaký čas. Anton je nervózní, jelikož neví co má dělat. Je zajat Dexem, ale nemá tušení co se bude dít. Dexe se neptá, jelikož by to nemělo smysl. Proč by svému rukojmému prozrazoval svůj plán... Dex se jen válí na pohovce. I když se to nezdá, je nervózní stejně jako Anton. Pokud se něco nepovede, nejspíše zemře. Rozhodne se tedy vypustit všechny starosti z hlavy. Nemůže přece do akce vběhnout takhle vystresovaný. Mohlo by ho to stát i život.
Jelikož neví kdy ředitel příjde, jde nenápadně k oknu. Kdyby ho náhodou spatřil, vyběhne ke dveřím. Tam si už na něj jen počká. Zatím lze vidět jen krásný sluncem prosvícený les. Počasí je krásné, takže se Dex svobody nemůže dočkat.
Modlí se za to, aby mu jeho plán vyšel.

...

Před budovu přijíždí auto. Černá dodávka. Dexovi je jasné, že to musí být on. Z místa jezdce vystoupí muž, ten poté pomůže řediteli. Oba jdou pomalým krokem k budově.

"Konečně budu volný!"
Řekne si nadšeně sám pro sebe Dex.

V tom spatří 5 ozbrojených vojáků. Právě vyběhli z nákladního prostoru dodávky. Dobíhají ředitele s mužem.

"Sakra!
Má sebou ochranku!
Ten šmejd má sebou ochranku!!!"
Vyřvává Dex v panickém záchvatu.

Je jasné, že by ho při pokusu o útěk či útok zastřelili. V tu chvíli ho napadne jen únik oknem. Nic jiného, než utéct mu nyní nezbývá. Musí si však útěk načasovat. Až vejdou oni dovnitř, musí on zmizet. Ředitel se už nachází jen pár metrů před vchodem. Dex ho upřeně sleduje. Poranění jde vidět i z té dálky. Oko má ale pořád zalepené. Nyní už vchází dovnitř. Dex v tu chvíli vyskakuje z okna a utíká. Snaží se v běhu držet cesty po které byl přivezen. Cestu zpět si pamatuje, jelikož cestou sem koukal většinu času z okna.
Ředitel si uvědomuje jeho nepřítomnost příliš pozdě. Bylo by zbytečné za ním okamžitě vysílat své jednotky. Stejně ví, jak ho najít. Je ovšem překvapen tím, že byl mimo celu.

"Můžeš mi něco vysvětlit?!"
Zeptá se naštvaně ředitel Antona.

"Ano..."
Odvětil Anton.

"Jak je možné, že byl ten debilní vlk mimo svou celu!?
Řve ředitel po Antonovi.

Ten ale nemá co dodat. Chybu mu vysvětlovat nechce. Radši tedy mlčí. Dex mezitím běží dále ke svému domu. Už se od něj nenachází příliš daleko. Jen co ho spatří se rozběhne ještě rychleji. Ani se nenaděje a už stojí před vraty. Na ty silně zabuší aby na svou přítomnost poukázal.
Po chvíli se mu dveře otevřou. Tom ho s úžasem sleduje.

"Ty ses vrátil!
Hledal jsem tě, ale nenašel...
Myslel jsem, že se ti něco stalo!"
Vyklopí nadšeně na Dexe.

Hned ho vtáhne dovnitř a dveře zamkne. Doma ho vítají i vlci, ale Dex je přeruší.

"Jsme v průšvihu!"
Vyjekne Dex.

"V jakém?"
Zeptá se hned Tom.

"Ta organizace po mě jde!
Drželi mě tam týden...
Já utekl, ale najdou si mě určitě znova."
Vysvětlí Tomovi .

"Sakra....
Co budeme dělat?"
Zeptá se zaražený Tom.

"Nejspíše bych měl jejich ředitele zabít, ale to nebude jednoduché...
Má svou vlastní ochranku se zbraněmi..."
Odpoví Dex.

"Potřebuje se jí nějak zbavit..."
Dodá zamyšleně Dex.

Dex přemýšlí nad tím, kdy by šla akce provést. Po chvíli si něco uvědomí.

"V noci spí určitě v místnosti sám!"
Vyjekne Dex.

"Máš pravdu, ale to musíme první zneškodnit ochranku kolem budovy..."
Odpoví Tom.

"Měli bychom první zjistit, jak to u nich chodívá."
Navrhne Tom.

"Na to není čas, musíme jít rovnou do akce."
Vyvrátí Dex Tomův návrh.

"Je nás dohromady šest, snad tedy zvládneme pár vojáků..."
Dodá Dex.

"Asi máš pravdu..."
Přikývne Tom.

"Není času nazbyt, musíme si pohnout!
Můžou tu být hodně rychle...
Díky bohu mě chytili hodně daleko domu.
I tak nás nejspíše najdou do pár dnů..."
Pronese Dex.

"Fajn, v noci to provedeme!"
Vykřikne Tom.

...

Je teprve odpoledne, do večera mají ještě plno času. I přesto se chystají na svůj útok. Tom má pořád svůj lovecký oblek, ten se do tmy náramně hodí. Střelnou zbraň doma má ještě po Jimovi.
Tu si sebou rozhodně brát bude. Našel i pepřový sprej, ten si taky vezme. Vše si může upevnit na pásek kolem pasu. Má tedy vše hned po ruce. Ještě si vezme černou čepici a šátek aby mu tolik nešel vidět obličej. Vlkům může být příprava ukradená, nemají se jak připravit. Den uteče jako voda, je čas vyrazit. Tom sbalí poslední věci co potřebuje a se smečkou vyráží. Jediný, kdo z nich cestu zná je Dex a tak je vede. Tomovi i Dexovi pracuje mozek na plné obrátky. Je to dost psychicky vytěžují situace, ale jinak se řešit nejspíše nedá. V záplavu myšlenek celá cesta uteče hrozně rychle. Z dálky už lze zpozorovat budovu. Jelikož je třeba být v utajení, sejdou z cesty do lesa. V tom se opatrně plíží mezi stromy. Budova je blíže a blíže.
Nyní se nacházejí u okraje lesa před budovou. Nachází se kolem ní čtyři ozbrojení muži. Jsou na pozemku rozestavění tak, aby ho mohli chránit ze všech stran. Pokud se každý vrhne na jednoho, nemuseli by vzbudit pozornost.
Museli by ale akci provést rychle. Kdyby kdokoliv z mužů vystřelil, prozradili by je.
Asi nemají na výběr moc možností a tak je tohle ta jediná možná. Ostatní by nejspíše nebyli účinné. Je čas zakročit, Dex tedy zahájí odpočet k zahájení akce.

"Tři, dva, jedna, Jde se na to!"

Doufám, že 14. kapitola stála za to!
Těším se na vás u pokračování!

Dexter Wolf (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat