22.

689 46 2
                                    

,,Jak jako uklidni se?! Ten šmejd přišel za MOJÍ přítelkyní, řekl o tom MÉMU nejlepšímu kámošovi a ten MI o tom ani nic neřekl!!! Zabiju je oba!"

Jin mi zatřásl rameny v domnění, že mě to snad uklidní nebo co... ,,Ticho Jimine! 1. Si nás všimnou a 2. Tae tu přeci čeká na Kooka!" Už jsem se nadechval, abych jeho naprosto zbytečné argumenty utnul, když přiletěl Hobi z druhého patra.

,,Hej, kluci! Kook už vyšel z obchodu a možná si mě všimnul! Teď jestli mě tu s vámi uvidí, může to vypadat podezřele, takže já mizím. Mějte s..."

,,Jeee ahojkyyy! Lásko, co tady děláte tak brzy ráno?" Jiminovi na záda skočila drobná holčina. ,,No... my..."

,,Čau, kluci! Co vy tady?" Ozval se hluboký hlas načež se všichni s trhnutím otočili k němu. Nastalo ticho, které jsem nakonec prolomil já.

,,Co VY tu SPOLU děláte?" Yeonju s Taem se na sebe usmáli. ,,Vypadal nějak nervózně, tak jsem ho přišla uklidnit..." řekla směrem ke mně, ale pak se otočila zpět k Taemu. ,, ...Ačkoli stále nevím, proč tak vypadal?"

To mi má jako vysvětlení stačit? Jen tak si ho přijde uklidňovat?!

Proč jsi tu byla už v...

Yoongi mě předběhl. ,,Ale co tady děláte v sedm ráno?"

,,Já dostala konečně to místo v kavárně. Nestihla jsem vám to říct. Napsali mi včera pozdě večer." Pokrčila rameny Yeonju a sladce se usmála. ,,Ale Jiminiemu jsem to hned psala."

Co co co? Do háje...

Yoongi mi nenápadně zmáčknul zápěstí, což mě trochu probralo.

,,No jasně, lásko. Víš my..."

,,A co tady děláš ty, Tae?"

Díky ,Hobi - spasiteli...

,,Čeká tu na mě."

Zavřel jsem oči a doufal, že mám halucinace. Všichna pozornost se obrátila k Jungkookovi stojícímu za našimi zády. ,,A-ahoj, Kookie." Věnoval mi pohled toužící po odpovědích. Nicméně já nejsem ten, kdo by mu je měl poskytnout. Jinovi jsem věnoval 'zabiju tě' úsměv a doufal, že Tae řekne něco, čím se to zamluví... i když pochybuji.
-----------------------------------------------------------
Pozdravili mě a pak se otočili zpět k Taemu. Jen Jimin vypadal, jako by se mi pohledem omlouval.

Co to má znamenat? Jiminie se chová... přinejmenším divně. Hobi přede mnou zdrhne a pak ho najdu tady se všemi ostatními vyslíchat Taeho?

Ten na mě chvíli zíral s nečitelným výrazem, když si všiml všech těch pohledů.

,,Ou.. jo... jedem spolu na výlet a jsem nervózní, protože nevím v kolik nám to jede... Kookie?"

,,Neboj, máme 15 minut. Ale co tady dělají oni?"

Pohled jsem upnul především na Hobiho, čímž jsem ho skutečně donutil podívat se mi do očí.

,,Chtěli jsme jít s Jiminem zařídit jednu záležitost. Mělo to být překvapení."

Tae si mezitím stoupl ke mně. Připadám si najednou tak... sebejistě...
a stále čekám na jakékoliv vysvětlení.

,,Jo, Yeonju totiž dostala to místo, viď?" Řekl nakonec Jimin a usmál se na ni.

,,Opravdu?! Tak to gratuluju." Upřímně jsem se usmál.

To zní jako přijatelné vysvětlení... prozatím. A já si slíbil, že mi dnešek nikdo nepřekazí... Hah...

No nic, nehodlám to teď řešit.

,,Nechci vám kazit oslavu, ale, Tae, měli bychom jít."

Příště si udělám maku-up... i když si myslím, že ani ten tu červenou dostatečně neschová.

,,To měli, mějte se! A tobě ať se dneska daří."

Po těchto slovech jsme se rozešli od kluků a v naprosté tichosti zamířili na eskalátory jedoucí do suterénu. Tamní tunel vede přímo pod hlavní silnici a k metru.

Asi jsme teď oba trochu rozhození na nějakou hlubokou konverzaci.

,,Kookie?"

A nebo taky ne...

,,Ano?"

,,Nenápadně tam loupni očkem...
V patře nad námi je kluk podobný Namjoonovi a z mobilu mu právě vyšel blesk, jakoby fotil."

,,Jo... je to on. Co to má sakra znamenat?" Procedil jsem skrz zuby.

,,To nevim, ale jestli se nás snaží nenápadně fotit, nenechám to jen tak, takže...

...Ahoooj, Joonie!"

Kluk v kapuce mu zamával nazpět a koukal dál do mobilu.

,,Tak to možná nebyl on." Pokrčil Tae rameny a začal se chcechtat, protože se na nás otočil snad celý obchoďák.

,,Jsem si dost jistý, že to je on."

Zlost ze mě začala vyprchávat při pohledu na vysmátého klučinu po mém boku a začal jsem se smát taky.

Ne, nebudu si tím kazit tuto nádhernou sobotu... Necul se!

-----------------------------------------------------------
Moc děkuji všem čtenářům za podporu. Ani nevíte, jakou mi děláte radost! ❤
Doufám, že jste všichni zdraví a daří se vám i v tomto náročném období.
💜💜💜

Co Když?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat