6.

810 53 3
                                    

Jsem strašně nervózní. Poklepávám nohou o podlahu v nové koupelně. Naposledy se prohlédnu v zrcadle.

I kdybych náhodou zrovna trefil TU školu, stejně mě nepozná...

Radši vyrazím, než tu zapustím kořeny, popadnu tašku a zamířím ke škole.
Nerozhodně tu postávám už aspoň pět minut. Musím vypadat přinejmenším hodně divně.

Tak jo... 3... 2... 1... Jde se!

,,No a teď kam?" Zamrmlám si pro sebe, když stojím uprostřed chodby plné dveří a netuším, do kterých mám jít.

Učitelka si tě vyzvedne u hlavních dveří... Jo, díky, mami... Měla mě vyzvednout, ale nejspíš kvůli ní ještě přijdu pozdě do hodiny.

Že bych to otočil? Ještě mám ča...

,,Kim Taehyung?"

A nebo taky ne.

Obrátím oči vsloup, ale hned se mile usměju a otočím se na ni.

,,Ano, to jsem já."

,,Moc se omlouvám za zpoždění. Dřív jsem to nestihla."

Spěchá ke mně, cupitá malými krůčky, které se hlasitě rozléhají již prázdnou chodbou a cestou si rovná minisukni. Vypadá velice mladě. Prohlédnu si její drdol, z něhož sem tam trčí pramínek vlasů a narůžovělé tváře. Zblízka si všimnu i nepřirozeně červených rtů.

Těžko říct, jestli má takovou rtěnku nebo... Radši nechci vědět odkud jde a co tam s kým dělala.

Snažím se tvářit přirozeně a čekám, až mě zavede do třídy, čehož se nakonec dočkám.

Bravo...

,,Třído, omlouvám se za zpoždění. Vedu vám nového spolužáka." Ukáže mým směrem, čímž mi zajistí pozornost celé třídy. Nejsem zrovna exhibicionista, ale taky nejsem úplně stydlín. Takže se jen mile usměju se slovy: ,,Zdravím, jsem Kim Taehyung. Kvůli stěhování jsem musel změnit školu, takže mě tu máte. Komu bych nevadil v lavici?" Někteří se zasmějí, někteří koukají nevraživě. Hlavně jedna holka, jejíž kamarádka jí začala strkat ze židle a zároveň se hlásilt, že u ní je volno. Ale v zadní lavici se hlásí drobný klučina. Vypadá sympaticky a mile se usmívá.

Mám vybráno

Úsměv mu opětuji a zamířím mezi lavice. ,,Ahoj, jsem Jimin." Podá mi ruku, kterou mu pevně stisknu a potom už začne normální výuka.

Jimin... mohl by to být...?
Ne, takových Jiminů existuje a ty myslíš, že to je hned TEN Jimin...
Drž se nohama na zemi, Tae!

Co Když?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat