Part-2

12.7K 1K 48
                                    

ထူးဆန္းရလာတဲ့ Omega Pheromonesနံ႔ေတြ..ထြက္ေျပးသြားတဲ့ Wang Yibo..Xiaozhan စဥ္းစား ေနမိသည္..

"Yubin"

"အမိန္႔႐ွိပါ..Leader "

"Ziyiနဲ႔လက္ထက္ဖို႔ေျပာသြားတဲ့ Grey Wolf ရဲ႕ Leaderက Alpha တစ္ေယာက္ဆိုတာ ေသခ်ာပါတယ္ေနာ္"

"ေသခ်ာပါတယ္ Leader.သူအေဖက Alpha အေမက Omegaကေမြးလာတာပါ..Alphaတစ္ေယာက္ပါ..ဘာျဖစ္လို႔ေမးတာလဲ Leader"

"တိုက္ပြဲ ေန႔က Omega Pheromonesနံ႔ေတြ မင္း မရဘူးလား Yubin"

"Omega Pheromones.. မရပါဘူး Leder..ဘာျဖစ္လို႔ လဲ"

"ဘာမွ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး..ဒါနဲ႔..Wang Yiboအေၾကာင္း မင္း သိသေလာက္ငါ့ကို ေျပာ ျပစမ္းပါ"

"သူက တိုက္ခိုက္ရည္ေကာင္းတယ္..႐ုပ္ရည္ေခ်ာေမာတဲ့ Alphaတစ္ေယာက္ျဖစ္လို႔ သူ႔ကို လိုခ်င္ေနၾကတဲ့ Omegaေတြ အမ်ားႀကီးပါ Leader..လက္မထပ္ရရင္ေတာင္တစ္ညေလာက္ သူ႔အိပ္ရာေပၚတက္ရဖို႔က Omegaေတြ Betaေတြရဲ႕ အိမ္မက္ပါ..ဒါေပမယ့္ သူက ဘယ္သူနဲ႔မွ မ႐ႈပ္ခဲ့ဘူးတဲ့ Leader..အခု Princess ကိုေတာင္းလို႔ ကြၽန္ေတာ္ အံျသေနတာ"

"Imm..ငါလဲ အံ့ ျသတယ္..သူဘာလို႔ Ziyiကို ေတာင္းရ..မဟုတ္မွ လႊဲ ေရာ..Yubin"

"ဘာစဥ္းစားမိလို႔လဲ Leader"

"ဟိုး အရင္ တုန္းက ဒဏၭာရီ ႐ွိတာကို မင္း ၾကားဖူးတယ္မလား Yubin"

"Black Wolfနဲ႔ Grey Wolf Leaderတို႔ေပါင္းစပ္ၿပီးေမြးတဲ့ ရင္ေသြးက Wolfေလာကမွာ အင္အားအႀကီးမားဆံုး ဆိုတာ ကိုလား Leader"

"အငိး..ဒါတင္မကဘူး..အဲ့ကေလးရဲ႕ေသြးက Vampire ေတြအတြက္အဆိပ္ပဲ..ဒါေပမယ့္ ဒါေတြက အမွန္လား ဒဏၰာရီပဲလားဆိုတာ ဘယ္သူမွ မသိဘူး..Black Wolfနဲ႔ Grey Wolfေတြက ၿပိဳင္ဘက္ေတြ..ၿပီးေတာ့ ႏွစ္ဖက္လံုးကLeaderေတြကလဲ Alphaေတြပဲ ေမြးတာ မ်ားေတာ့ တစ္ေယာက္မွ လက္ထပ္ခဲ့ျခင္းမ႐ွိလို႔ မသိခဲ့ ၾကဘူး..ထူးထူးျခားျခား ငါတို႔မ်ိဳးဆက္မွ Alphaငါ့ အျပင္ Omega Ziyi ကို ေမြးခဲ့တာ"

"ဟုတ္တယ္ေနာ္ Leader..ဒါေၾကာငိ့ သူက Princess ကို ေတာင္းတာမ်ားလားမသိဘူး"

"Ziyiက သေဘာတူ ..မတူက မေသခ်ာပါဘူး"

တကယ္က Xiaozhan နဲ႔ Meng Ziyiက အေဖတူ အေမကြဲ ေမာင္ႏွမေတြ..သူ႔အေဖဟာ သူတို႔ Group ရဲ႕ စည္းမ်ဥ္းကို ေဖာက္ကာ Mateျဖစ္တဲ့ သူ႔အေမအျပင္ Ziyiအေမနဲ႔ေဖာက္ျပန္ၿပီး တရားဝင္ လက္ထပ္ယူခဲ့လို႔..သူ က Ziyi အေမကို အရမ္းမုန္းခဲ့တာ..Ziyiကိုလဲ သူ႔အေမပေရာဂ ေၾကာင့္ မုန္းေပမယ့္လဲ ေသြး သားေတာ္စပ္ေနေတာ့လဲ သံေယာစဥ္က ႐ွိတယ္..

I Did Something Bad (Completed )Where stories live. Discover now