Part-12 (ZC & UC)

9.9K 976 78
                                    

Yibo ႏုိးလာေတာ့ Xiaozhanရဲ႕ ရင္ခြင္ က်ယ္ ႀကီးထဲမွာ..အဝတ္မပါ တဲ့ ရင္ ခြင္မွာ ေခါင္း အပ္ ထားတာေၾကာင့္ Yibo မ်က္ႏွာ ေတြ ထူ ပူ လာသည္..
Xiaozhan က ေျပာမရ ဆို မရဘူး..အရမ္း ဆိုးတယ္..သူ လုပ္တာနဲ႔ တကယ္ပဲ အႁမႊာလဲ ေမြးေနဦးမယ္..
Xiaozhan ရင္ဘတ္က ရတဲ့ Pheromones နံ႔ က သူ႔ ကို ေႏြးေထြး ေစတာေၾကာင့္ Yiboက ေခါင္းေလးကို တိုးေဝွ့ကာ ရင္ခြင္ထဲ အတင္းတိုး ဝင္ လိုက္သည္..

"အင္း.."

ညီးသံ သဲ့သဲ့နဲ႔ မ်က္လံုး ပြင့္ လာတဲ့ Xiaozhan က သူ႔ ဆံႏြယ္ ေတြကို နမ္း ႐ႈိက္ရင္း..

"ႏုိး ေနတာ ၾကာၿပီ လား အခ်စ္"

"မၾကာေသးဘူး.. "

"ေႏြးေနတာပဲ..အခ်စ္ ကိုယ္ ေလးက"

"Xiaozhan.. ဖယ္စမ္းပါဗ်ာ"

"ခု က်ေတာ့ ဖယ္ ခိုင္းၿပီေပါ့..ခုနက ရင္ခြင္ ထဲ အတင္း တိုး ဝင္ေနတာ ဘယ္ေကာင္ေလးလဲ "

"မင္း ေနာ္.."

"စတာပါကြာ.. စိတ္မဆိုး နဲ႔..ကိုယ္က မင္း အပိုင္ပဲ. မင္း ႀကိဳက္သလို လုပ္လို႔ ရတယ္.."

"မင္း ေနေကာင္း သြား ၿပီလား"

"အင္း..အခ်စ္ ေၾကာင့္ ေကာင္းသြား ၿပီ..အားေတြ ေတာင္ ထပ္႐ွိလာၿပီ..အဲ့ေတာ့ အား အရမ္း ျပည့္ေနလို႔ ေလ်ွာ့ သြားေအာင္ ထပ္ ၿပီး..."

"Xiaozhan.. ဖယ္ေတာ့..ေတာ္ ၿပီ..ထပ္ မလုပ္နဲ႔ ေနာ္.."

"စတာ..စတာ..ဘာမွ မလုပ္ဘူး..အခ်စ္မွာ ကိုယ္တို႔ ကေလး႐ွိေနတာ ကိုယ္ သိပါတယ္..ဘာမွ မလုပ္​ ပါဘူး..မေၾကာက္ပါနဲ႔..ေအ့.."

"ဘာျဖစ္လို႔လဲ Xiaozhan "

"အန္..အန္ ခ်င္လို႔..ေဝါ့.."

ကုတင္ေပၚ မွ ေျပးဆင္းကာ အေနာက္ကို ဝင္သြား ၿပီး ထိုးအန္ ေနတဲ့ Xiaozhan ကို ၾကည့္ကာ Yiboက ရယ္ မိသည္..မင္း ကိုယ္ ဝန္ ႐ိွတာလား..ငါ ကိုယ္ ဝန္႐ွိတာ လား..မခြဲ ျခားတက္ေတာ့ဘူး Xiaozhan ေရ..

"အာ..ဒါေလး ကုန္ေအာင္ စားလိုက္ေနာ္"

ပါးစပ္ထဲ အတင္း လိုက္ခြံ႔ ေနသည့္ Xiaozhan ကို တြန္းကာ..

"ဖယ္ဗ်ာ..မစားခ်င္ေတာ့ဘူး"

"ဒါ ေနာက္ဆံုး တစ္လုပ္ပဲ..စားလိုက္ပါ..ဒါမွ အခ်စ္အား႐ွိမွာ"

I Did Something Bad (Completed )Where stories live. Discover now