Part 15

9.1K 987 108
                                    

Xiaozhan က Yiboရဲ႕ကိုယ္ ဝန္ေၾကာင့္ ေယာင္ ကိုင္းေနတဲ့ ေျခေထာက္ေတြကို ေရေႏြးေနြးေလးထဲ ဇိမ္ကာ ဖြဖြ ေလး ႏွိပ္ေပးေနတယ္...Yiboက ေတာ့ ငုံ့ေနတဲ့ Xiaozhan ေခါင္းက ဆံပင္ေလးေတြကို အသာ ပြတ္ သပ္ေပးေနတယ္. .

"သိပ္မၾကာေတာ့ဘူး ကေလးေလးေတြ အျပင္ေရာက္လာေတာ့မယ္"

"အင္း.."

"ေနရထိုင္ရတာ အရမ္း ခက္ေနလား"

"ခက္တာ ေပါ့ဗ်ာ..ေမးရက္ေလျခင္း. ေလးလံ ေနတာပဲ တစ္ကိုယ္လံုးကို "

"အခ်စ္ ပင္ပန္းေနတာ ကိုယ္ မၾကည့္ရက္ဘူး..ကိုယ္ သာ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေပးလို႔ ရရင္ ေဆာင္ေပးလိုက္ခ်င္တယ္"

"အပိုေတြ...ဒါက မေဆာင္ေပးႏုိင္လို႔ ေျပာတာမလား..ေဆာင္ေပးႏုိင္ရင္ ဒီလို ေျပာမွာ မဟုတ္ဘူး"

"တကယ္ေျပာတာ.."

Xiaozhan က ေျပာေနရင္း Yiboေျခေထာက္ေလးကိုဆြဲယူ ကာ ဖြဖြနမ္းလိုက္ေတာ့ Yiboက ႐ုန္းကာ

"အာ..ေျခေထာက္ႀကီးကို ဘာလို႔ နမ္းတာလဲ..မရြံဘူးလား"

"မရြံပါဘူး..အခ်စ္နဲ႔ ပတ္သတ္ရင္ ကိုယ္က အားလံုးကို ျမတ္ႏုိးတယ္...ကိုယ္ မရြံဘူး ဆိုတာအခ်စ္ အသိဆံုး ပါ"

"Xiaozhan... ခဗ်ားေနာ္"

"အခ်စ္..."

"အင္း.."

"ကိုယ္ မင္းကို အရမ္း ခ်စ္တယ္ သိလား..စကား လံုးေတြနဲ႔ ေဖာ္ ျပမတက္ေအာင္ကို..ဒါေၾကာင့္လဲ ကိုယ္ ့ညီမေလး လက္ထဲကေနေတာင္ လုယူမိတဲ့ အထိပဲ..ညီမေလး ခံစားေနရတာ ျမင္ေတာ့ ကိုယ္ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္မိတယ္..ဒါေပမဲ့.. မင္းကိုစြန္႔လႊတ္ ဖို႔ကေတာ့ မျဖစ္ႏုိင္ဘူး အခ်စ္ရယ္..ကေလးေတြ ေမြးၿပီး သြားတဲ့ အခ်ိန္ မင္း ကိုယ့္ကို ထားသြားခဲ့မွာ အရမ္း ေၾကာက္တယ္"

"Zhan..ငါ မင္းကို မထားခဲ့ပါဘူး"

"အခ်စ္.. ကိုယ့္ကို.... ကိုယ့္ကို ဘယ္လိုေခၚလိုက္တာ"

"Zhan..လို႔.."

"ဟာကြာ.."

"ငါမင္းကို ခ်စ္တယ္ Zhan..မင္းကို မထားခဲ့ဘူး လို႔ငါကတိေပးတယ္..ဒါေၾကာင့္ ငါ့ကို လဲ မထားခဲ့ ပါနဲ႔ေနာ္"

I Did Something Bad (Completed )Where stories live. Discover now