Part-6 (ZC & UC)

11.3K 1.1K 116
                                    

ေနထြက္ခါနီး အခ်ိန္မို႔လို႔ ပတ္ဝန္းက်င္မွာ ေနရဲ႕ အလင္းက နည္းနည္းျဖန္႔က်ဲထားသည္..
Yiboေႏြးေထြးေသာ ခံ စားခ်က္နဲ႔ အတူ ႏုိးလာသည္..သူ႔ ခနၶာကိုယ္ကို ရင္ခြင္ထဲ တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ ဖက္ကာ အိပ္ေပ်ာ္ေနသူက Xiaozhan.. အဝတ္မပါေသာ ခနၶာကိုယ္ ႏွစ္ခုက ပူးကပ္ေနတာမို႔ သူ မ်က္ႏွာေတြနီရဲကာ ထလိုက္ေတာ့ Xiaozhan မ်က္လံုးေတြပြင့္လာသည္..

"မိုးလင္းေတာ့မွာလား"

"အင္း"

"မင္း အဆင္ေျပရဲ႕လား "

"ေျပ တယ္..ဒါနဲ႔..ညက ခဗ်ား ဘယ္လို ျဖစ္ၿပီး ဒီကို ေရာက္လာတာလဲ"

"မင္းကို သတိရတာနဲ႔ ႐ုတ္တရက္ ထလာခဲ့တာ"

"ငါ့ကိုသတိရလို႔"

"အင္း..ငါမင္းကိုမေတြ႔တာ တစ္ရက္ပဲ႐ွိေပမယ့္ အရမ္း သတိရေနတာ".

"Xiaozhan.. ခဗ်ား.."

"တကယ္လို႔ မင္းယူထားတဲ့ မိန္းကေလးက Ziyiသာ မဟုတ္ဘူးဆို ငါမင္းကို ခ်က္ခ်င္း လက္ထပ္ ျဖစ္ မယ္ ထင္တယ္ "

"Xiaozhan.. "

"ညက ငါသာ ေရာက္မလာခဲ့ရင္ မင္း အခုခ်ိန္ အဲ့ေကာင္ေတြလက္ထဲ တစ ဆီ ျဖစ္ေနၿပီ"

"ကူညီေပးလို႔ ေက်းဇူး တင္ပါတယ္"

"ငါ ကလဲ မင္းကို ကူညီခြင့္ရလို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ "

"ငါ ျပန္ေတာ့ မယ္"

"ေနဦး Wang Yibo..ညက မင္း ဘယ္လို ျဖစ္ရတာလဲ"

"ငါ မသိဘူး..တစ္ေယာက္ ေယာက္ က ငါ့ကို ေဆးခတ္လိုက္တဲ့ပံုပဲ"

"ေဆးခတိလိုက္တဲ့ ပံု..မင္းေျပာပံု အရဆို မင္း Omegaဆိုတာ သိတဲ့သူ ႐ွိေနၿပီထင္တယ္"

"အင္း.."

"မင္းအတြက္ အနၱရာယ္မ်ားတယ္ Yibo,.သူတို႔က ထပ္လုပ္ဦးမွာပဲလို႔ ငါထင္တယ္"

"ရပါတယ္.. ငါေဆးနဲ႔ ထိန္းလို႔ ရတယ္"

"ငါစိတ္မခ် ဘူး Yibo..မင္း တစ္ခု ခု ျဖစ္သြားရင္ ဘယ္လို လုပ္မွာလဲ ".

"Xiaozhan.. ဘာလို႔ ကြၽန္ေတာ့္ကို ဒီေလာက္ စိတ္ပူေနရတာလဲ"

"မင္းကို စိတ္ဝင္စားေနလို႔"

I Did Something Bad (Completed )Where stories live. Discover now