Part-17

8.4K 1K 63
                                    

အခ်ိန္ေတြက အကုန္ ျမန္တယ္ Zhan..တစ္ႏွစ္ေတာင္ ျပည့္သြားခဲ့ ၿပီ..Xiao Yiနဲ႔ Xiao Weiေတာင္ လမ္းေလ်ွာက္ဖို႔ ႀကိဳးစားေနၾကၿပီ..Zhan..မင္းသိလား..ဒီတစ္ႏွစ္အတြင္း ငါမင္းကို အရမ္းလြမ္းတယ္..Clanတစ္ခုရဲ႕ Leaderျဖစ္တဲ့ ငါက အနၱရာယ္ ၾကားထဲ ေရာက္ေနတဲ့ ငါ့ Clanကို မကာကြယ္ ႏုိင္ပဲ ပုန္းေ႐ွာင္ေနရတယ္..ဟိုမိန္းမ က ငါ့ Clanကို ခဏ ခဏ ရန္လာစတယ္..ဒါေပမယ့္ Ziyiေၾကာင့္ သူ ေ႐ွ႕ဆက္မတိုးေသးဘူး..မင္းနဲ႔ လက္ထပ္ၿပီးရင္ သူက ငါတို႔ Clanကို သိမ္းမယ္တဲ့..မင္းလက္ကိုခ်ိတ္ၿပီး မင္းေဘးမွာ ဝံ့ႂကြားစြာ႐ွိေနမယ့္ သူမကို ျမင္ေယာင္မိ႐ုံနဲ႔ ငါ ရင္ေတြနာတယ္ Zhan..မင္းတကယ္ ငါ့ကို မမွတ္မိဘူးလား..မင္းေျပာေတာ့ အားလံုးေမ့သြားရင္ေတာင္ မင္းႏွလံုးသားက ငါ့ကိုမွတ္မိေနပါမယ္ဆို..
မင္းသိလား ငါ အရမ္း ပင္ပန္းတယ္..အစပိုင္းတိုင္းကXiao Yiနဲ႔ Xiao Weiည ဘက္ေတြႏုိ႔ဆာလို႔ ထငုိတဲ့ အခ်ိန္တိုင္း ငါဘာလုပ္ရမွန္းမသိဘူး..ေယာက်ာၤးေလးျဖစ္လို႔ ႏုိ႔တိုက္လို႔မရတဲ့ ငါ က ဘာလုပ္ရမလဲ မသိဘူး..ပုန္းေနတဲ့ ေနရာက ေခါင္တာေၾကာင့္ တျခားဆီက ႏုိ႔ရဖို႔ အဆင္မေျပ ဘူး..ငါကိုယ္တိုင္ထြက္႐ွာလို႔လဲ မရဘူး..
Ziyiက ငါ့ကို အဲ့ကိစၥေတြက အစ ကူညီေပးခဲ့တယ္..သူ႔ကို Vampire ေတြ မ်က္ေျခမျပတ္ေစာင့္ၾကည့္ေနတာေၾကာင့္ သူလဲ ငါ့ဆီ ခဏ ခဏ လာလို႔မရဘူး..
ငါ အထီးက်န္တယ္ Zhan..႐ွင္းခ်န္ကလဲ ေဆးနည္းကို ႐ွာေနတယ္..Yubinကေတာ့ ေန႔ေန႔ည ည က်င့္စဥ္ေတြ က်င့္ေနေလရဲ႕..
တစ္ေယာက္ထဲ ေန႔ေတြညေတြကို ျဖတ္ေက်ာ္ရတာ ႐ူးေတာ့မယ္..သားနဲ႔ သမီးသာ မ႐ွိရင္ငါကိုယ့္ကိုကိုယ္သတ္ေသမိမယ္ ထင္တယ္..
မင္းကို လြမ္းလို႔ ႐ူးေတာ့မယ္ Zhan..

......

"Zhanက ရက္စက္တယ္.."

"မင္းေျပာေတာ့ ငါ့ကို မွတ္မိေနမွာဆို"

"ငါ႐ူးေတာ့မယ္ Zhan"

"မင္းကို လြမ္းတယ္"

ဒီတစ္ခါကလဲ အိမ္မက္ကေန သူေခြၽးသီးေခြၽးေပါက္ေတြနဲ႔ လန္႔ႏုိးလာသည္..မီးခိုးေရာင္ ဝံပုေလြ ေလးဟာ သူ႔ အိမ္မက္ထဲကို အျမဲတမ္း ဝင္လာသည္..မ်က္ရည္ဝိုင္းေနတဲ့မ်က္လံုးေတြနဲ႔ သူ႔ကို ၾကည့္ကာ ထိုစကားေတြကို ေျပာသည္...ေနာက္ဆံုး သူ႔ရင္ခြင္ထဲ မ်က္ႏွာအပ္ရင္း လူသားတစ္ေယာက္ပံုစံ ေျပာင္းသြားရင္ သူလန္႔ႏုိးလာျမဲ..
မင္းဘယ္သူလဲ..ဘာလို႔ ငါ့အိမ္မက္ထဲ ဝင္လာေနရတာလဲ...

I Did Something Bad (Completed )Where stories live. Discover now