"Zhan..Zhan..အင္း..ဟင္း"
ေသြးႏုသားႏုနဲ႔ ခရီးသြားေနရတာေၾကာင့္ Yiboက အဖ်ားေတြ တက္ကာ ေယာင္ေနသည္..
"ဝမ္နင္..အခု ဘယ္လို လုပ္ၾကမလဲ..ငါတို႔ Grey Wolfကိုလဲ သြားလို႔ မရဘူး ထင္တယ္..ဟို မိန္းမ က အဲ့ကို လာ႐ွာမွာ အေသအခ်ာပဲ.."
"ငါလဲ ဘာလုပ္ရမလဲ မသိဘူး..ဘာပဲ ျဖစ္ ျဖစ္ကေလးေတြနဲ႔ Leader Wang ကို ကာကြယ္ ရမယ္ "
"ဝမ္နင္ ငါတို႔ Princess ကို အကူ အညီ ေတာင္းၾကည့္မလား"
"Princess ...ျဖစ္ပါ့မလား..သူက.."
"ဒီကေလးေတြက သူ႔အကို ရဲ႕ ရင္ေသြး ေတြပဲ..Princess ကစိတ္သေဘာထား ေကာင္းတဲ့သူပါ..လက္ခံေလာက္ပါမွာ"
"ငါ သြားေျပာ ၾကည့္မယ္...မင္း Leader Wangကို ေစာင့္ေ႐ွာက္ေပးထားပါ..ငါ အျမန္ဆံုး ျပန္လာခဲ့မယ္"
"အင္း..."
......
Ziyiအခုထိ ရင္ေတြနာေနရတုန္းပဲ..ခြင့္လႊတ္ ႏုိင္တယ္ဆိုေပမယ့္ ကိုယ္က ေမာင့္ကို ခ်စ္တဲ့သူ ျဖစ္ေတာ့.ၿပီးေတာ့ ေမာင္နဲ႔ ပတ္သတ္ ေနတဲ့သူကလဲတျခားလူ မဟုတ္..ကိုယ့္ အစ္ကို အရင္း ႀကီး..
"ဘယ္သူလဲ "
ျပတင္းေပါက္ကေန ျမင္လိုက္ရသည့္ အရိပ္တစ္ခုေၾကာင့္ သူ မ လန္႔သြား သည္..အေပၚထပ္ အက်ီၤ ကို ေကာက္ ဝတ္ကာ ျပတင္းေပါက္ကို ၾကည့္လိုကိေတာ့..
"အမယ္ေလး."
"Princess.. ႐ႈး..တိုးတိုး.. ကြၽန္ေတာ္ဝမ္နင္ပါ"
"ဝမ္နင္..မင္းက ဘယ္လို ျဖစ္ၿပီး..ေနဦး..အေပၚ အရင္ တက္ခဲ့"
"Princess..Leaderကို William တို႔က ေခၚသြားၾကၿပီ"
"ဘာ..Ge..Geက ဘယ္လို ျဖစ္ၿပီး သူတို႔ လက္ထဲ ပါသြားရတာလဲ"
"ကြၽန္ေတာ္ မသိဘူး..William ညီမ ဟိုမိန္းမယုတ္က Leaderကို တစ္ခု ခု တိုက္လိုက္တယ္..အဲ့တာကို ေသာက္ၿပီး Leaderေမ့လဲသြားတယ္..ဟိုမိန္းမ ေျပာတာက...Leaderက အားလံုး ကို ေမ့သြားမယ္တဲ့..Leaderက သူ႔အပိုင္တဲ့.. "
"ဘာ.."
"သူ က Leader Wangနဲ႔ Leaderရဲ႕ ပတ္သတ္ မႈ့ကို သိေနတယ္..Leader Wangကို သူ သတ္မယ္ ေျပာတယ္..ၿပီးေတာ့ အခု Leader Wangက ကေလးေတြကို ေမြးၿပီးသြား ၿပီ Princess "
YOU ARE READING
I Did Something Bad (Completed )
WerewolfWhen Alpha Xiaozhan is fall in love with Omega Wang Yibo(Who pretend as alpha),what happen later? Also Wang Yibo is husband of xiaozhan 's younger sister Meng Zi Yi.What will happen between them?