Part 11

10.6K 1K 91
                                    

အခုထိ မ်က္လံုးေတြ ပြင္မလာေသးတဲ့ Xiaozhan ကို Yiboက စိုးရိမ္စြာ နဲ႔ ေဘးက မကြဲပဲ ၾကည့္ေနတယ္..Xiaozhan သတိေမ့ေနတာ သံုး ရက္ ႐ွိ ၿပီ..
တစ္ကိုယ္လံုး ျဖဴ ေဖ်ာ့စြာ အိပ္ေနတဲ့ Xiaozhan ကို ၾကည့္ၿပီး Yibo မ်က္ရည္ က် လာတယ္..
အခုတေလာ သူ အရမ္း စိတ္ႏု ေနတယ္..
ကိုယ္ ဝန္ေၾကာင့္ လား မသိဘူး..သူ ၾကားဖူးတာ႐ွိတယ္..Omegaေတြ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ ခ်ိန္မွာ Alphaေတြရဲ႕ ေႏြးေထြးမႉ့ ေတြ လို အပ္တယ္တဲ့..အဲ့ဒါမွ Omegaက ကိုယ္ဝန္ နဲ႔ ပတ္သတ္ၿပီး ခံစားရတာေတြ ေလ်ာ့ မွာတဲ့..
ျမန္ျမန္ သတိရပါေတာ့ Xiaozhanရယ္..

"Leader Wang ခဏ နားလိုက္ပါလား"

ေဘးက ၾကည့္ေနတဲ့ Yubin က မေနႏုိင္ပဲ ဝင္ေျပာ မိေတာ့သည္..

"သူမွ သတိမရေသးတာ ငါ ဘယ္လို နားလို႔ ရမွာလဲ"

"Leaderက အားေတြ ကုန္သြားလို႔သတိရ ဖို႔ ၾကာေနတာပါ"

"Yubin..သူဘာေတြ ျဖစ္ခဲ့ လဲ ဆိုတာ ငါ့ကို ေျပာ ျပပါလား"

Yubin က သက္ျပင္းသဲ့သဲ့ ကို ခ်ကာ..အေၾကာင္း စံုကို ေျပာ ျပေတာ့..

"ေတာက္..အဲ့ Vampire ေကာင္က ယုတ္မာလိုက္တာ"

"ကြၽန္ေတာ္ ေတာင္းပန္ ပါတယ္..ကြၽန္ေတာ္ က Fenxing ကို ကယ္ ခိုင္းမိလို႔.."

"မဟုတ္ပါဘူးကြာ.. မင္းမေျပာလဲ.သူက Fenxing ကို သြားကယ္မွာပဲ မင္း ေၾကာင့္ မဟုတ္ပါဘူး..ဒါနဲ႔ Yubin"

"ဗ်ာ"

"ငါတစ္ခု ေမးမယ္..စိတ္မဆိုး နဲ႔ေနာ္"

"ဟုတ္"

"ဟို..မင္းနဲ႔ Fenxing က ဟိုလို ပတ္သတ္မႈ့မ်ိဳး.."

"Leader Wangက အရမ္း ပါးနပ္တာပဲ..ဟုတ္တယ္..Fenxing က ကြၽန္ေတာ့္ ခ်စ္သူပါ..ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္ တို႔ ႏွစ္ေယာက္လံုး က Alpha ေတြ ျဖစ္ေနၾကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ပတ္သတ္မႈ့ကို လ်ိႈ့ ဝုက္ထားရတယ္"

"Alpha အခ်င္းခ်င္း ဆိုလဲ ဘာ ျဖစ္ လဲ..ခ်စ္ ေနဖို႔ က အေရးႀကီးတာပဲဟာ"

"ကြၽန္ေတာ္ တို႔ လက္ထပ္ လိုက္ရင္ မ်ိဳးဆက္ မွ မရႏုိင္တာ"

"မင္းတို႔ Leaderရဲ႕ ကေလးေတြကို ထိနိးေပါ့"

"အာ..ဟုတ္သားပဲ..Leader Wangအမ်ားႀကီး ေမြး ေပးေနာ္"

Yiboက မ်က္ႏွာရဲသြား ၿပီး..

I Did Something Bad (Completed )Where stories live. Discover now