Part 5

11.4K 973 74
                                    

"ဆရာ Grey Wolf ရဲ႕ Leader က Black Wolf က Princessနဲ႔ လက္ထပ္သြားပါတယ္တဲ့"

"ဘာ"

ေသြးစုပ္ေနသည့္ လူသား ခနၶာကိုယ္ကို ေဘးကို ပစ္ လိုက္သည္..ျဖဴဆုတ္ေနသည့္ မ်က္ႏွာ.. ခြၽန္ဖက္ေနသည့္ အစြယ္ ႏွစ္ ခု..ျပစ္ခဲခဲေသြးေတြက ထိုသူ၏ ပါးစပ္မွစီးက် လ်ွကိ..သူကား Original Vampire မ်ိဳးႏြယ္စု ၏ေခါင္းေဆာင္ John..

"Wang Yibo..သူက ဘာလို႔ ႐ုတ္တရက္ႀကီး ထ လက္ထပ္လိုက္ရတာလဲ"

"မသိပါဘူး ဆရာ.."

"ေနဦး. Black Wolfမ်ိဳးႏြယ္က Princess ဆိုေတာ့..Mr.Xiaoရဲ႕ သမီးလား"

"ဟုတ္ပါတယ္ ဆရာ"

"ေတာက္"

"ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဆရာ"

"Wang Yibo ဘာလို႔ ႐ုတ္တရက္ လက္ထပ္ လိုက္လဲ ငါသိသြားၿပီ..အဟတ္..သူက ကေလး လိုခ်င္ေနတာကိုး"

"ကေလး?"

"အဟတ္..ဟုတ္တယ္..Grey Wolfနဲ႔ Black Wolfက Hybrid ႏွစ္ေယာက္က ရလာတဲ့ ကေလးရဲ႕ ေသြးက ငါတို႔ ကို သတ္ႏုိင္တယ္"

"ဗ်ာ..ဒါဆို "

"သု႔ အၾကံေတြ မျဖစ္ေအာင္ ငါလုပ္ရမယ္..ဒီ လ လကြယ္ေန႔ ငါတို႔ Grey Wolf စံအိမ္ကို ခိုးဝင္မယ္..ေျမေခြးေလးေတြေသြးလဲစုပ္ရင္း..Wang ကေတာ္ ေပါက္စေလးကို လဲ သေနၶမေအာင္ႏုိင္ေအာင္ လုပ္ၾကတာေပါ့"

"ဟုတ္ကဲ့ပါ ဆရာ"

....

"ေခါင္းေဆာင္ နဲ႔ Princess ကို ဂါဝရ ျပဳပါတယ္"

Grey Wolfမ်ိဳးႏြယ္စုက လူေတြ ဟာ သူတို႔ ကို အၿပိဳင္အဆိုင္ လာႏႈတ္ဆက္ၾကသည္..

"အားလံုး ပဲ သိၿပီး သား ျဖစ္မွာပါ.ဒါက ကြၽန္ေတာ္ ရဲ႕ ဇနီးပါ..ဒီေန႔က စၿပီး သူက မင္းတို႔ေတြရဲ႕ သခင္မ ပါ..အားလံုး သူ႔ကို႐ုိေသၿပီး ေစာင့္ေ႐ွာက္ေပးၾကပါ"

"အမိန္႔တိုင္းပါ ေခါင္းေဆာင္"

"Aww..ညီေလးေတာင္ ျပန္ေရာက္ေနၿပီပဲ"

အရက္ပုလင္းကို လက္ကဆြဲကာ ဝင္လာသူက ဝမ္ေခ်ာင္..

"အစ္ကို"

"ဒီ အစ္ကိုက ညီေလးနဲ႔ ညီေလး ခ်စ္ဇနီးေလးကို လာႏႈတ္ဆက္တာပါ..ေအ့"

"အရက္မူးေနတယ္ဆိုရင္ ေနာက္ေန႔မွ ေအးေဆး လာႏႈတ္ဆက္ပါ..အစ္ကိုေတာ္"

I Did Something Bad (Completed )Where stories live. Discover now